kletserds uhm ff denken, heb wel gelezen maar mn geheugen laat me in de steek @ emma beterschap meid! Een moeder kan niet ziek zijn he.. Lastig met zo;n hummeltje @ juffie F. slaapt wel vaker in de MC als we gewandeld hebben of als ze in de auto in slaap is gevallen. Ik laat haar dan liggen want als ik haar op bed leg wordt ze wakker @ gesloten forum we hebben er een met de juli 2009 mama's. zal voor mij lastig worden want klets hier ook bij een ander topic mee.. Maar ga natuurlijk mee :d Wat kost dat dees? @ gaby hoe was t in t zh? @ sammie waarom kom je neit gewoon weer meekletsen? Fijn dat jullie zo snel met IUI kunne beginnen! Ik heb als uk ook buisjes gehad en keel en neusamandelen geknipt. De middenoorontsteking was niet meer maar wel nog te zien zei de arts. @ oma ben benieuwd naar de antwoorden dan. Vervelend he al die tegenstrijdigheden @ me vanmiddag bij Anesthesie geweest en F. is goedgekeurd voor de operatie. Half 8 moeten we daar zijn en om 8 uur wordt ze geholpen. @ kim wat vervelend dat Frank zo beroerd is. *applausje vor Ayden, hij heeft het goed afgekeken van F eergister * @ slapen hier is het normaal overdag 2x 45 min. en dan om 19.00 fles en op bed. Maar ze wordt normaal ook wel pas om half 9 wakker @ debby ow das balen van je so. Snap dat Daan baalt maar het horen is nooit leuk. Hoop dat er geen beslag op de inboedel gelegd gaat worden. weet t nu ff niet meer, mn meisje is ff bij oma, ga nu lekker douchen en haar dan ophalen. helaas weer een hele berg strijk maar doe net of ik hem niet zie
@ juffie eigenlijk wel goed. Ze heeftr er zo'n last van dus het kan er alleen maar beter op worden. Zie wel op tegen de narcose maar we mogen mee tot aan de OK en binnen een half uurtje is ze weer terug. Zal zware dag worden maar als ze maar beter wordt ben ik blij
Zo pff meneertje wordt telkens weer wakker maar laat hem gewoon liggen in de kinderwagenbak, daarna valt hij toch weer in slaap gelukkig maar. Ik heb net een forum aangemaakt, zat wat te proberen maar was zo gedaan vandaar. Dus als iedereen het fijner vindt om op een gesloten forum te zijn kunnen we daar verder. Moet wel iedereen zich registreren, maar alles is afgeschermd niemand kan verder kijken. Kan ook weer danssmilies toevoegen . We hebben van de week trouwens een nieuwe auto gekocht! Zal eens kijken of ik de link nog kan vinden.. O ja gevonden -> OPEL ASTRA-H 1.6 16V STATW BUSINESS Mooi een station zodat alles beter past.. @ Kristel ook al een nieuwe auto! Leuke auto hoor die Kia, past alles veel beter in he als je eens een weekend weg wil ofzo. Belachelijk he wat sommige dealers bieden voor je oude auto, en daarna verkopen ze het met vette winst.. hier zaten een paar duizend euro verschil tussen de biedingen van verschillende dealers Met het oude topic was het ook zo van dat verwijderen van topics.. noemden ze een nieuw beleid.. en toen vergaten ze het weer.. @ Emma bah balen die koorts.. kan je niet samen met de kleine slapen 's middags vanavond maar douchen en dan gelijk plat. Ik verheug me ook dagelijks op slapen. @ Ryanne sterkte met al dat gedoe van F! Niet niks dat ze nu al buisjes moet en dat van de amandelen.. hoop dat het snel beter gaat met d'r. Schattige foto's! @ Dreamer jeetje wat een gedoe weer met die internist die er kennelijk toch niet veel van weet.. ik heb niet alles gelezen maar hoop dat je snel een goede oplossing voor je probleem kan bedenken.. @ Juffie balen ook van het sleutelbeentje hier bij Jason was hij ook gebroken door de schouderdystocie. Is nu al weer aardig vergroeid. Ik heb geen box, en Jason vindt het maar niks in de minimonkey. Ligt ie dubbelgevouwen . Ik heb wel een ringsling gekocht, daar wacht ik nog op (werd speciaal gemaakt vandaar). @ Red ben benieuwd naar het kamertje! Leuk zo'n canvas. @ Debby wat een gedoe met dat huis van je schoonouders, hoop dat jullie nog wel in dat voorhuis kunnen wonen! @ Kim ahh balen dat Frank nu buikgriep heeft. Ayden is toch niet ziek he? @ Mum irritant dat je telkens dat te horen krijgt over Dimara. Alsof je zelf niet weet hoe ze is, pff. Wie kent haar nou het beste denk je dan . Ach, laat ze lullen he. Om 9 uur lag ik heerlijk te ronken in bed.. 8) @ Ukkie haha de pipo's.. hoe is het bevallen in Zandvoort?? Is 10 minuten hier vandaan ongeveer kan je hier ook dweilen gelijk @ Mariss alles nog goed met de zwangerschap??
Pff krijg elke keer antwoorden dat ik monotherapie (maar 1 medicijn) moet doen. Ja, ik snap dat dat het beste is, maar dat is mn vraag niet! Ik wil weten of combinatietherapie kwaad kan, maar daar geeft niemand antwoord op. Heb wel op dit forum en op een ander forum verhalen gelezen dat mensen zwanger mochten worden met de combi en dan afbouwen/stoppen vanaf 12 weken zwangerschap. En dat is dus ook wat mijn gevoel en verstand me ingeven! Degene van dit forum heb ik een pb gestuurd, maar die is net bevallen, dus weet nief of die snel zal antwoorden. Maar pfffff word er echt gek van! Waarom moet ik weer van die domme mensen treffen. Heb nu 2 verschillende internisten gehad en allebei weten ze nergens van. Zo kan ik mn geld ook wel verdienen! Zo, dat moest ik even kwijt En besloten forum, ik ben voor. Hoe het allemaal in zn werk gaat maakt me niet uit, heb er zelf geen verstand van, dus laat de mensen met verstand ervan maar beslissen hoe en wat!
@ gaby vertel eens (als je erover wil praten natuurlijk) Hoe gaat t met jou en Joey? Merk je verbetering. @ dees de foto is weg, er staat nu verkocht Wij hadden dat ook met t juli forum, moest je registreren maar das eenmalig.
@Gaby: tuurlijk meis, stuur de vragen maar hoor! @Juffie: toch gebroken geweest, echt zielig. Wel fijn dat het goed teruggegroeid is. @Dees: ook al een nieuwe auto! Iedereen heeft een nieuwe auto of problemen met de oude lijkt het wel
@ Gaby Dikke knuffel meis!! Het is echt zwaar voor jullie, of niet? Heel veel succes met alles weer verwerken! @ Desiree Heb je dan een website enz voor ons? Wat gegevens waar we ons kunnen aanmelden Of stuur je het in een PB? Wat gek dat Jason dubbelgevouwen ligt? Hoe bedoel je dat? Christian ligt helemaal languit in de minimonkey, dus snap niet zo goed wat je met dubbelgevouwen bedoelt.. Ik vind het niet een erg praktisch ding, krijg er echt een zere schouder van, maar ik gebruik hem wel eens als meneertje een humeurtje heeft @ Dreamer Vervelend he dat je alles zelf uit moet zoeken.. Je zou denken dat artsen het weten na jaren studeren En als ze wat weten zeggen ze, in principe wel, lekker veilig zichzelf indekken.. Succes ermee!!!
@ ukkie die hebben wij ook maar F. vindt er niets aan :s Hij ligt nu onder het bed amar we hebben hem gekregen van haar peetoom dus kan hem ook niet weg doen
@ Dreamer Ik heb ook nog steeds mijn oude autootje hoor hi hi.. mijn vrachtauto..lol! @ Ukkie Dat ziet er heel gezellig uit Volgens mij heeft Sophie het wel naar haar zin of niet hi hi..
owja dames als we over gaan naar die andere website doen jullie dan wel de namen van hier? Bij het Juli topic had iedereen zn eigen naam en toen wist niemand wie wie was
@kim, komt dat door een lage bloeddruk misschien? @ukkie , ja langer wakker houden was geen succes, dan is hij zo moe dat hij niet meer in slaap kan komen. Heb je zon jungle ding van fisher price? @red, ja het is wel te doen hoor, alleen lastig dat we morgen weekend weg gaan daar baal ik flink van. Ik denk saovnds ook vaak aan mn ademhaling. Ik ga vaak even een sudoku puzzeltje maken of een simpel spelletje op mn ds (nu niet meer want hij is kapot). Misschien dat wat afleiding bij jou ook helpt? Heb je dat normaal ook of alleen tijdens de zw? @Juffie, ja leuk he mp! wij hebben laatst een slaapzak verkocht van mark zn werk (kunnen tot -30) voor 60 euro. Kwam een vrouw hem ophalen, het was net een vrouwelijke rambo hahah ze ging ermee naar de noordkaap ofzo we hebben ons rot gelachen erg he Koop je ook wel es iets op mp? Ik heb net een leuk truitje van noppies voor j gekocht, 2 euro inclusief en nog helemaal mooi @ryanne, thnx dus vanavond word ze al geopereerd?? of was het maandag? Ik zie net dat f en j echt exact hetzelfde slaapschema hebben! grappig. Ik zat net even je fotos te kijken op hyves, mooi huis hebben jullie, en mooie servies kast! wij hebben er ook een maar ik moet nog steeds een leuk servies hebben. @all, kijken jullie popstars? die kim komt uit mijn dorp en ik word echt gek van alle flyers etc hier. Ze is wel heel goed vind ik!
voor de geintereseerde www.babyschuurmans.babysite.nl wachtwoord is onzewens. heb net een dagboekdeel geschreven.. van t gesprek in t ziekenhuis.. dreamer: je hebt pb
Zoo daar ben ik weer @besloten forum: Ik ben ook voor!! vind het idd wel fijner.. @Sam: Dank je en succes met je iui!! @kristel: Ja lijkt idd op een autostoeltje Zit wel steviger voor de kleintjes.. Ja lief he haha..ze heeft er ook nog ingeslapen.. ik dacht die slaapt hier niet in..Maar wel dus.. Ja daar zat ik ook al aan te denken de 1 in de draagzak en de ander in de buggy..Is wel makkelijker idd..want in de winkels is het altijd zooo ontzettend krap..Irritant gewoon.. ooh beter dat Yentle meteen ging slapen..Kan best mee te maken hebben hoor, want als ik een dag bij mijn ouders of schoonouders ben geweest..Of als iemand anders haar naar bed brengt dan wil ze niet meteen slapen..Omdat iemand anders het altijd anders doet Oh lekker een midweekje weg zeg!! Zou ik ook wel willen.. @emma: Ja ik neem ook geeen contakt met haar op hoor..Zaterdag hebben we een feest van mijn oom dus ik ben beniewd of ze wat gaat zeggen.. ja maar dan zit je met zoveel kinderwagens Daar heb ik geen ruimte voor haha..Ik denk dat een draagzak de beste oplossing is haha.. @red: jaa dat gaat echt heel snel..Had gister even een foto van haar gezien toen was ze een paar dagen oud..ik kan me echt niet meer plaatsen hoe ze toen was..Ja alleen op fotos..wel grappig.. @ukkie: Fijn dat je de papieren klaar hebt! Lekker gevoel is dat he..Nu moet ik nog haha. @dees: jaa alles gaat nog prima hoor Beter een nieuwe auto!!! Ik wil ook..maar ja geld is der niet voor.. @ukkie: Aah wat een lieve foto!!