Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    desiree wat super dat er toch wat is gevonden.. toch een mogelijkheid voor een kindje van jullie samen!

hopelijk komt dan jullie droom super snel uit meis!

2. ik hoop het ook echt na al die tijd wachten kunnen we nu echt ergens voor gaan..
    hoe is het met jou natassie snapt alysia een beetje dat ze grote zus gaat worden?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha nee ze snapt er nog niks van...

na omstandigheden met ruzies gaat het nu beter...
    maar kom allemaal goed...

hoop dat je snel aan de beurt ben voor behandelind.. je vriend zeker toch ook opgelucht dat er toch een paar zaadjes zijn gevonden

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne nee moest even werken en had zo een buikpijn dat we lekker thuis zijn gebleven. Hoop voor je dat de tijd beetje snel gaat dan voel je je wat beter als je zekerheid hebt.
    @desiree ja gister de duivels op bezoek gehad dus mijn 1e cyclus was 31 dagen Nu maar door naar ronde 2 ik was wel een beetje teleurgesteld maar ook weer niet want als ik nu zwanger was geweest dan waren mijn vader en broertje allebei op uitzending geweest als ik moest
    bevallen en als het nu raak is zijn ze net terug of bijna terug dat is beter.

Vandaag mijn haar geverfd bruin kastanje beetje rode gloed best mooi gelukt. Zitnu in de trein had m net gemist dus kom wat te laat maar ja hoest hier herder?h

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne nee moest even werken en had zo een buikpijn dat we lekker thuis zijn gebleven. Hoop voor je dat de tijd beetje snel gaat dan voel je je wat beter als je zekerheid hebt.
    @desiree ja gister de duivels op bezoek gehad dus mijn 1e cyclus was 31 dagen Nu maar door naar ronde 2 ik was wel een beetje teleurgesteld maar ook weer niet want als ik nu zwanger was geweest dan waren mijn vader en broertje allebei op uitzending geweest als ik moest
    bevallen en als het nu raak is zijn ze net terug of bijna terug dat is beter.

Vandaag mijn haar geverfd bruin kastanje beetje rode gloed best mooi gelukt. Zitnu in de trein had m net gemist dus kom wat te laat maar ja hoest hier herder?h

6. chez

chez Lid

11 nov 2008
    16
    0
    0
    Amsterdam
    hey meiden,
    bedankt voor al jullie reacties.
    :D

Vandaag bij de HA geweest,omdat ik toch echt overtijd dacht te zijn en genoeg symptomen heb om te denken dat ik zwanger ben..
    maar helaas,negatieve zwangerschapstest, :(
    afscheiding heeft toevallig ook weer zijn normale toestand terug gekregen.

Misschien ook wel iets te enthousiast gereageerd,waarschijnlijk zijn al die symptomen omdat mn NOD eraan zit te komen..

verschrikkelijk hoe mijn lichaam mij voor de gek zit te houden..

Ik wacht nu maar mn NOD af.

Ik hou mijn cyclussen niet bij,wat ik wel wil gaan doen.
    Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
    Hoe begin ik,waar begin ik.. :(:

Omdat we al sinds febr bezig zijn,raden jullie mij aan om dit gewoon te bespreken met mijn HA,of moet ik dat pas over 3 maanden doen?

liefs, ik wens iedereen heel veel succes

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @chez rot van die nega test, is idd verschrikkelijk hoe je lichaam je voor de gek houd. Over dat bij houden heb je wel ergens opgeschreven wanneer je elke keer je ms had? Of weet je de datum nog van de afgelopen maande uit je hoofd? Als je die hebt kijk je hoeveel dagen daartussen in zit bijv 27 dagen of 34 dagen. Als je je ms krijgt begin je weer op dag 1 van je nieuwe cyclus.

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

je begint je cyclus op de dag dat je rood bloed verliest .. dat is dag 1 van je cyclus vanaf daar tot de dag dat je weer rood verliest is je totale cyclus. dus als je nu ongesteld word die dag reken je als dag 1 dan kan je het gaan bijhouden.
    Over je huisarts tja je kan zeggen wat je wilt zeggen je kan het ook onthouden en als je weer gaat het alsnog vertellen ik zou niet voor kleinigheidjes gaan bellen anders nemen ze je straks niet serieus meer.

Ennuh ik ben iets langer bezig dan jou dus .. ik weetniet zo goed wat ikv erder moet zeggen over dat 3 maanden wachten... ik ben nu bezig met onderzoeken en het is niet zo gunstig als ik had gehoopt maar tot nu toe ook niet zo slecht dat ik niet kan maar ja we zien wel
    dus succes meid

9. chez

chez Lid

11 nov 2008
    16
    0
    0
    Amsterdam
    @ Rose

Ik heb het dus niet precies bijgehouden.. :(
    Heb voor mijn bezoek aan de AH echt goed moeten nadenken hoe of wat wanneer en hoe...
    Heb zo'n lastige cyclus,mijn laatste ms was dus 5 oktober,
    in september geen ms gehad (of ik kan het me niet meer herinneren),eind augustus wel,in augustus zelfs 2 keer in de maand om de week,in juli idem dito..
    zoals je ziet is mijn cyclus dus een nachtmerrie,het komt wanneer het zelf wil komen.. :evil:

denk je dat het 't verstandigst is om deze NOD af te wachten en vanaf dan te gaan rekenen?

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee dames,

Alles goed hier? Gefeliciteerd voor de zwangere suus! (ik moest zoveel bijlezen, weet ff niet meer welke suus precies haha)
    Ik heb echt een korte ongi gehad deze maand.. Zo vreemd! Het duurde maar een dag of 4. Op dag 2 stond ik 'smorgens op en verloor ik zoveel helderrood bloed dat mn mv het niet eens aan kon, maar daarna werd het gelijk steeds maar minder. En na 4 dagen was het dus al zo goed als over. Heb nu alleen nog wel af en toe een raar krampje/steekje onder in mijn buik. Best vaag, want ik kan me niet voorstellen dat ik nu al mijn ei krijg..

xx

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ojah, ik had nog even hier bij de verloskundigen rubriek gevraagd of er stoffen in je urine zitten die invloed kunnen hebben op een zw test, maar dat is dus niet zo. Posi is dus posi wordt gezegd..

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja ik hoop het... maar ik reken er niet op!

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ chez dat idd onregelmatig als je van 5okt rekend tot de 10e nov heb je geloof ik een cyclus van 35 gehad maar dat was 1malig dus dat wil niet zeggen dat je nu weer een cyclus van35 dagen zult hebben ik zou het sowieso even bij houden en zo vaak mogelijk sex hebben. Misschien is t een idee om te gaan temperaturen maar daar heb ik geen verstand van maar genoeg meiden hier wel. Ik merk aan mijn slijm of ik vruchtbaar ben, heb je daar al is opgelet? Gr

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen had ik dus ook en blijkt dus dat ik geen ei had
    verder had ik positieve eisprong testen ovu dus.. en was ook niet correct .. ik had 3 dagen zeer veel bloed en na 4 datgen was alles gestopt :S dus wie weet had je ook een valse ongie deze maand

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ nhene, maar hoe kom je dan aan een posi zw test? dat had ik ook namelijk. Ik ben de ongelukkige eigenares van pco, mag hopen dat daardoor je lichaam niet uit zichzelf hcg gaat aanmaken... Ik blijf het maar vaag vinden..

16. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Desiree, wat goed dat er toch nog iets is gevonden! Er is er maar 1 nodig... Veel succes 12 december.

Natassie, hoe gaat het met je buik en de rest natuurlijk? Wanneer mag je er naar de verloskundige?

Hier alles ok. De buik begint nu toch wel te groeien, word ook zichtbaar voor anderen. Heb nu af en toe pijntjes bijvoorbeeld als ik snel omdraai in bed, maar verder gaat het eigenlijk prima.

17. chez

chez Lid

11 nov 2008
    16
    0
    0
    Amsterdam
    @ Rose

ja ik heb mn nod voor november nog niet gehad..dus dat word een cyclus van 35+ dagen..ik kan niet echt op mn cyclus rekenen,we hebben zo vaak mogelijk sex.
    ja over temperaturen ben ik al info aan het opzoeken,zag in een ander onderwerp iets met tabellen,dat ziet er wel overzichtelijk uit en zo te zien helpt dat bij velen ook.

Ik heb toevallig de laatste maanden wel op mijn slijm gelet,het was inderdaad dradiger en dunner,maar dit was..ff denken ongeveer 1,5 week geleden,wij hebben daarvoor,tijdens en daarna sex gehad..dan was het vandaag te vroeg om te testen ?groetjes

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

schat ik heb geen idee en me arts ook niet
    ik zei nog jammer dat ik die test nu niet mee heb genomen :S maar uhm ik heb geen idee en ik heb zelf echt me vriend gevraagt om te kijken want ik zie overal een streepje in
    maar nu had ik weer een site gezien waar allemaal testen zijn die positief aangaven terwijl men helemaal niet zwanger was :S dus ik heb geen idee maar het zou best kunnen zijn dat ik hetzelfde heb als jou want me ovulatie testen kloppen zo ie zo voor geen meter dat heb je zelf gezien :S foto staat nog in me album van uhm wat was het 3 dagen terug maar volgens de echo was er niks .. dus het is gewoon zwaar kutttt

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja het is echt superbalen als je op die manier voor de gek wordt gehouden! Ik hoop voor je dat het geen pco is, maar dat je misschien door iets anders gewoon ff een onregelmatige cyclus hebt! En wat die posi tests betreft, ik vertrouw er nu niet meer op. In mijn album staan foto's, weliswaar slecht te zien maar in het echt waren ze duidelijker. Ik geloof het nu pas als ik een vette streep heb of een 'zwanger' op de digi cb.

Meiden, ik ga nu ff boodschappen doen!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja nen ik begrijp je echt en jij mij dus nu ook
    ik heb hetzelfde met die testen
    en ik heb er 2 gedaan kruidvat en die van c1000 maar ja
    het mocht niet zo zijn dus het zou best kunnen dat ik heb wat jij hebt.. maar heb jij ook zo een dunne baarmoederslijmvlies?

Deel Deze Pagina