@chez ik had echt van dat eggwhite dus dat was heel duidelijk. Over die kaartjes weet ik ook niks van. Ik ben pas aan ronde 2 bezig dus vind het onnodig nu al. Misschien als dat je ei was omgeveer 14 dagen later heb je je ms dus dat zou dan deze week zijn. Die tijd verschilt niet veel als met andere
Meiden ben ik weer. Moet even mij agressie kwijt !@#!@$~ Oorarts: Bacterie, 2 keer per week blijven druppellen 2 maand lang en dan weer terug komen. Gyneacoloog: WAT! Ben je bezig met zwanger worden, had je wel mogen zeggen voor de Provera! Dit had ik duidelijk aangegeven en hij vond het juist heel leuk, en heb mijn vriend als bewijs! En ik helpt je pas over een half jaar weer(mocht het niet lukken) als je bent afgevallen want je bent veel te dik! Ben 174 en 78 Kilo....:sad: Moet minimaal 8 kilo afvallen. Zaad moest via de huisarts geregeld worden, dus ook daar de uitslag. Cyste was wel weg die was 5 bij 7 cm!, linker eierstok nieuwe eisprong die op springen stond van 19mm. Rechter eierstok 1 van 10 mm maar niet rijp. Orthopeed, Operatie mislukt! Het is zelfs erger geworden, 10% meer speling dan voorheen, dus januari 2009 fysio, daarna begin 2010 weer opnieuw operatie... !@#$%
sammie: wat balen allemaal zeg.. wat voor een operatie heb je eigenlijk gehad?.. en wat een stomme Gyneacoloog <--(of zo iets) *knuffel voor jou*
Herstellende schouder operatie aangezien mijn schouder vaak uit de kom ging, en nu weer neiging heeft tot gaan alleen nu al bij bukken en raam open doen...
Ohja, En hij vond het belachelijk dat ik ovutesten gebruik aangezien die nooit een duidelijk beeld geven over een ei en deze alleen maar geldtrekkerij zijn..
okeej.. je hebt wel veel kwaaltjes enzo he..! das echt super de luxe mega vervelend...kunnen ze je verzekeren dat de volgende operatie wel goed lukt.. en mag je nu wel gewoon zwanger worden.. omdat je ook ie provera enzo hebt geslikt.. sorry voor al die vragen ben nieuwschierig.
wat een vage gynaecoloog zou echt een andere vragen.. je hebt maar een klein beetje overgewicht maar als je bmi onder de 28 is zou je sowiezo gewoon zwanger kunnen worden. en die van jou is maar net boven de 25. En wat klote van je schouder ook
De kans dat de schouderoperatie zou mislukken was maar 5% dus ben weer een uitzondering... En Provera gebruikte ik wegens het opwekken van de menstruatie om de cyste te laten verdwijnen.
Ik zat echt zo van oke! Echt hij zei het zo: "Als je zwanger wilt worden, moet je eerst afvallen want je bent te dik en ziet er niet goed uit."
Hallo meiden, @chez welkom hier meis! Balen dat de test negatief was zeg, wel een goed idee om je cyclussen bij te gaan houden, dan heb je meer inzicht Ook raad ik je aan om te gaan tempen , en dit in te vullen op FF, dan krijg je nog een beter beeld! @sammie, wat een idioot die gyn van jou zeg! Niet normaal, ik vind ook eignelijk helemaal niet dat je gewicht te veel is voor je lengte hoor, dat valt toch allemaal wel mee? @desiree, wat fijn dat jullie in 2009 mogen gaan beginnen aan ivf of icsi zeg! Echt super, een kindje van jullie samen voor aankomend jaar hoor! Hier niets bijzonders, vandaag best wat buikpijn, maar nog geen ongi toch Morgen ochtend testen, maar zelf nog steeds niet het gevoel zwanger te zijn, dus denk ook neit dat ik zwanger ben, maar goed we zullen het morgen zien
Hij zei er niks over maar ik had meerdere eieren 1 van 19 mm en 8 van ieders 5mm. In de rechter had ik 1 van 10mm en 3 van 5mm.... En mijn baarmoederslijmvlies was goed!
@nieuwe welkom @dees: wat een geweldig nieuws zeg... ben blij voor jullie @gaby: dat is inderdaad geen werken zeg die tijden van jou... @rose: ja ik heb nog steeds bruin/oud bloed verlies.... wel minder als gister maar het is er nog wel....is al dag acht nu van mijn ongi....of mag je dit er niet meer bijrekenen als je alleen oud bloed verliest?