was helemaal vergeten dat vriendlief functioneringsgesprek had vandaag hij komt er nu aan dus ben ff zijn verhaal aanhoren (kijken of hij veel loonsverhoging heeft gehad ) en gelijk ff eten tot zo....
Nou meis, ik duim dat hij loonsverhoging heeft gekregen, dat is altijd mooi meegenomen haha! Hier een rot dag, negatieve test vanmorgen, buikpijn, ben heel moe en zo een verjaardag waar ik heel de tijd zwanger gebeuren aan moet horen, dus heb helemaal geen zin! Voel me beetje down, weer niet gelukt... Wil gewoon zo graag zwanger worden, waarom gaat dat nou niet zomaar
mijn oma was wel ziek maar merkte je niet aan haar..ze was 86 en deed alles nog zelf.. ze had zelfs haar eigen tanden nog.. ... in de eerste week dat ik in thailand was.. kreeg ik bericht dat ze was opgenomen vanwege uitdroging.. maar dat bleek in t eindstadium van haar ziekte te zitten.. ze had iets van kanker.. toen gingen haar nieren falen naar 20% nog maar.. de dag erna 5%..toen kreeg ze morfine voor de pijn.. ik wou eigenlijk naar huis komen.. maar dat had ik niet gehaald.. de dag erna werkte haar nieren nog maar voor 2% en is ze in coma geraakt.. ik had vanuit thailand een brief voor haar geschreven dat het me speet dat ik er niet voor haar kon zijn..toen is ze overleden.. ik ben ook niet op haar begravenis geweest.. ben tot nu toe ook niet naar haar graf geweest.. kan er niet heen.. voor mijn gevoel is ze er nog gewoon.. (komt denk ik omdat ik niet zoveel mee heb gekregen van dit alles) als ik eraan denk dat oma er niet meer is .......
* Geeft een knuffel aan Sterretje! * Bos, Ja je was toch chagerijnig op jezelf gister en had wel zin om op de tafel te slaan, heb je dat nog gedaan
@gaby: knuffel voor jou als er iets is moet je bellen he.. ik ben heel druk de komende maanden met mijn 2 banen maar maak wel een gaatje vrij om naar je toe te komen als het nodig is @dessa: Wat erg :O waar is hij naartoe.. heb je hem ondertussen gesproken.. ik hoop dat hij bij je terug komt en hij dan wel wil praten voortaan.. Ook een knuffel voor jou @sterretje: ook nog een knuffel voor jou Veel sterkte zo op de verjaardag.. misschien kan je even naar de wc gaan als ze het verteld ofzo ik hoop echt dat voor jou de tijd ook snel komt @kristel: fijn dat je het zo leuk hebt.. parijs is echt schitterend.. wanneer kom je weer terug.. @bos: je jaagt niemand weg hoor vind het altijd juist heel gezellig als jij er bent @ all: ik ben best moe.. Gister een hele dag.. vandaag een hele dag en dan moet ik morgen nog een hele dag.. is wel even wennen hoor.. en dan zeker omdat ik bij de kleintjes ben nu.. is zooo anders dan de bso.. En volgende week weer een volle week.. maja word lekker met loon volgende maand Iemand nog leuk nieuwtje te melden ?
@gaby kut is dat als je het niet echt verwertk hbt, ik heb dat ook maar heb wel alle meegemaakt mijn oma was ook 86 en is afgdelopen augustus overleden en we waren net een paar dagen terug van spanje 2 toen ze opgenomen werd. dus ze heeft echt gewacht. laatste nacht schreef ze op een briefje zorg goed voor elkaar en tot ziens omdat ze niet meer kon praten, ze had ook kanker. nu 3 maanden later is het alsof ze er nog steeds is ook snachts voel i khaar soms bij me echt vreemd want voorheen heb i kdat nooit gevoeld dat er iemand was zeg maar beetje vreemd misschien zoals ik het overbreng hihi.. alleen ik snap het! @kristel nog een paar fijne dagen geniet ervan en laat die MAn van je je maar lekker masseren gaat de pijn in je rug misschien van weg. @nhene ik vond de boeken van harry potter geweldig hihi waren cht leuk.. heb trouwens een boek mijn echte naam is lisa die is echt mooi gaat over een meisje van 7 die ontvoerd word uit de tuin en 2 jaar later ziet een man haar en vertrouwd het neit en neemt haar mee en dan gaan ze smaen haar huis zoeken maar omdat oakdale in alle staten bestaat weten ze niet waar ze woont. en die daders zitten nog achter hun aan. @bos schreeuw het maar lekker van je af een keer is goed voor je, lucht misschien een beetje op meid! @sterretje kut van je nega test, hopelijk te vroeg, wat denk je zelf deze ronde? en i ksnap dat wel je wil zelf zo graag zwanger worden en nu gaan ze het de hele avond hebben over zwanger zijn van je zus die je ook het beste gunt. was zij ook al lang bezig? @dreamer tijd vliegt voorbij meid probeer van de kleine dingen te geneiten en dankbaar te zijn voor wat je hebt dat sleept je er door heen in deze tijd. heel veel sterkte en ik hoop dat 2009 goede dingen brengt voor jullie. @all ik heb vandaag een lekker rustig dagje gehad maar toch druk naar de kapper geweest, lekker gesport met de fysio, is een leuke jongen kan je temisnte beetje mee lachen en praten met mijn andere fysio gaat het zo van hmmm.. daarna op de bso lekker buiten gespeeld en gehold was wel ff lekker zo uitwaaien.
@sterretje: oh dat is shit zeg....dikke knuffel voor jou @sammie: ja ik wilde zeker met mijn vuist op tafel slaan of gewoon heel hard tegen de muur schoppen maar niet uit agressie maar gewoon uit onmacht eigenlijk..... @suus: thanks ben blij dat je het gezellig vind als ik er ben... jeetje zeg kijk je uit dat je niet overwerkt raakt met je hele dagen niks gewend of wel @gaby: dan is het nog snel gegaan met je oma....knuffel voor jou... zo vriendlief heeft goed gesprek gehad en goede loonsverhoging hij wil altijd dat ik 3 dagen blijf werken als er kids komen maar heb hem gezegt dat ik het voor het geld niet hoef te doen nu hij een stukje meer gaat verdienen dus dat ik wel 2 dagen kan gaan werken......weet niet of hij het zo leuk vond dat ik dat zei.....hij zei alleen: kan....maar toen ik zei dat het toch beter is dat je kind word opgevoed door zijn eigen vader of moeder ipv een dag extra dagverblijf of oma zei hij wel: dat is waar en vooral als het een dag extra is door mijn liefje....
@suus1987 ik heb het net andersom ik had eerst kleintjes en nu de bso dat vind ik ook wel wennen maar wel leuk je kan veel meer met hun doen vind ik maar vind eht allebei super leuk :d ben jaloers op kristel ik had afgelopen zomer als verjaardagscadeau een reis naar parijs geboekt voor mijn vriend maar dat weekend lag ik in het ziekenhuis omdat ik een hartstilstand had gekregen dus konden we niet gaan misschien gaan we met kerst naar londen of keulen ofzow en in maart met mijn verjaardag in maart naar parijs. hij heeft dan een verassing en hij vraagt elke keer dingen over trouwen enzow via een omweg dussss wat dat te betekenen heeft. SPANNEND !
@rose: oh misschien vraagt hij je wel ten huwelijk....is wel romantisch in parijs ...maar verheug je er niet te veel op hoor anders kan het tegenvallen als hij het niet vraagt... (of wil je nog niet trouwen....)
@ allemaal hele dikke en gemeende knuffels volgens mij zit iedereen een beetje in het velletje zoals het weer.. klote dus de een is ziek de ander is onzeker de ander baalt van negatieve testen de ander heeft het geestelijk gewoon zwaar. bahb ah dus aan allemaal een hele dikke knuff van mij
@ rose: misschien wel ja.. midden op de eiffeltoren ofzo.. ik zou wel weten wat ik dan zou zeggen (maar die va mij vraagt nog niks ) @ bos: Ik ben niet veel gewend.. werkte bijna nooit hele dagen.. maar is denk ik ook wel even wennen omdat dit gewoon helemaal ander werk was.. was vandaag echt een hele drukke dan .. hadden 15 kindjes van 0 tot 3 jaar
pfff op dit moment alle vier.....thanks voor je knuffel....*bos knuffelt even lekker terug* ben zo blij met mijn werk he....de hele dag knuffel met die kids. het is zo lekker he als je een knuffel nodig hebt dat er altijd iemand is die even wil knuffelen.....
die kinderen willen nog niet knuffelen met mij.. zijn er veel eenkennig :S maar word al steeds minder.. ik ga even afwassen.. vriendlief slaapt dus moet et alleen doen.. tot zo!
@bos ja ga ik ook niet doen hoor maar mag wel hopen hihi ik zou dolgraag wille trouwen maar wil er wel voor sparen dus als hij nu me zou vragen weet hij dat er toch niet snel getrouwd gaat worden maar dat het nog wel eens een jaar kan duren tenzij we een geldboompje hebben ofzo.. en zou het ook wel leuk vinden als de kleine er al is wil zowieso niet zwanger trouwen dat vind ik niks of je moet het nog niet zien.. @suus1987 ja zie het helemaal vor me hihi.. op de eifeltoren of ergens bijd e sacre couer ofzow hihi.. ook heeel mooi of de champs delysee (ofzoiets) droom ff lekker verder hier...
@chez vind het trowuens heel verstandig dat je je cyclussen bij gaat houden en temperaturen enzow heb je toch wat meer duidelijkheid en misschien ben je dan wel zo zwanger was je gewoon op de verkeerde dagen aant klussen, of was jij dat die om de dag kluste hihi..
@suus dat word dus flink shoppen volgende maand met al die werk dagen haha @rose, jij hebt ook een lekker daagje gehad zo te horen! Ik gun het mijn zus van harte hoor, ben echt heel blij voor ze, maar nu zoveel erover is me even te veel, zeker na die negatieve test En nee ze waren niet lang bezig want het was een ongelukje En wie weet een aanzoek voor jou volgend jaar, spannend! @bos heerlijk is dat he, dat je die kids overdag nog allemaal hebt ik kan ook zo heerlijk met ze kroelen overdag, zou er zo een paar mee naar huis willen nemen 's avonds
dat is het nadeel he als je invalt....ik ben er vier dagen dus alle kids kennen mij ook van de andere groepen en vooral die peuters kunnen soms zo lekker knuffelen....die pakken je echt al om je nek en houden dan stevig vast...heerlijk.......heb nu al zin in morgen als ik er aan denk...
JIj hebt toch ook je eigen groep bos? Ook de dreumessen kunnen aardig knuffelen hoor, heerlijk die kleine handjes om je nek, of gewoon lekker tegen je aan liggen!
ik zou er ook graag een paar mee willen nemen aan het eind van de dag.... balen zeg...weet je zus dat jullie bezig zijn..... en dan ook nog een foutje....