Ja me zus weet wel dat we bezig zijn, ze weet ook van mijn 2 mk Ze vond het ook wel heel lullig toen ze zwanger was, en hoopt ook elke maand heel erg mee dat ik ook zwanger ben Ze wilden ooit wel een tweede hoor, maar nog niet zo snel, hun zoontje is nu net een jaar, dus anderhalf als de 2de komt Nou als ze het te snel vinden, nemen wij de beeb wel hoor
ja ik werk op een babygroep...die kunnen ook zeker heerlijk knuffelen maar die peuters houden toch soms wat steviger vast (we hebben bijna geen dreumessen op dit moment namelijk) heb wel een paar grote vriendjes en vriendinnetjes rondlopen buiten mijn groep om....voornamelijk kids die bij mij op de babygroep hebben gezeten en nog steeds enthousiast zijn als ze me zien...zo leuk.......
Ja dat is altijd heerlijk he Bij osn willen ze ook vaak nog weer even bij ons komen spelen, ook al zijn ze allang over naar de peutergroep Vanmorgen nog kwam er een gelijk op me af gerend, heerlijk! Wat minder was dat ze hard verscheurend ging huilen toen ze weer naar haar eigen groep moest en heel de tijd om me bleef roepen Zo zielig...
Nou meiden ik ga er van door, wish me luck... Me man moet tot 9 uur werken, dus sta er nog alleen voor ook tot half 10... Nou ja, gaan we gewoon om half 11 alweer weg, is me lang genoeg! Meiden fijne avond allemaal enne tot morgen maar weer he! Liefs
@sterretje wel leuk voor je neefje/nichtje dat er weer een kleine aan komt dan schelen ze niet zoveel en als jij straks ook een kleine hebt kunnen ze lekker spelen zijn ze misschien 5, 4 en 3 jaar ofzow denk daar maar aan. heel veel sterkte straks. heerlijk he die kleintjes die dan helemaal aan je hangen of zo in slaap vallen tegen je aan hihi.. mis dat nu wel hoor nu ik niet meer op de peuterspeelzaal en kdv werk. misschien in februari weer als ik ga solicitieren.
ow das helemaal niet leuk sterretje dat je er alleen voor staat.. verteld ze het wel pas als hij er ook bij is? Ik hoop het voor je @bos: Ik doe wel altijd met een paar van de bso kindjes knuffelen.. maar de meeste vinden zichzelf daar te stoer voor.. en als je daarna met ze alleen bent dan komen ze toch wel met je knuffelen Ik ben klaar met de afwas Dus toen ik klaar was zei ik tegen vriendlief..: kom laten we even samen afwassen.. dus hij loopt naar de keuken en ging eerst naar de wc.. dus hij zei doe jij maar afwassen doe ik afdrogen.. Zeg ik tegen hem terwijl wein de keuken staan.. Wat doe je afdrogen lieverd.. dus hij kijkt.. Zegt ie bitch.. heb je alles alleen gedaan.. en toen kreeg ik een knuffel
@sterretje: succes vanavond @suus: jij weet wel hoe je knuffels moet verdienen...wou dat ik dat kreeg elke keer als de vaatwasser zijn werk doet....oh shit bedenk me nu dat er nog een was in de wasmachine zit... *bos schiet van de bank en gaat snel naar de was*
hahaha wij hebben ook een vaatwasser maar die doet zijn werk niet zo goed Ik moet ook nog aan de was doen... zoo veel opvouwen.. maar nu eerst eens gtst kijken
oh opvouwen doe ik meestal in het weekend...de was die ik nu heb opgehangen haal ik meestal in het weekend pas af dan..... trouwe gtst fan zo te horen...
nou mijn laatste berichtje voor vandaag.. ik ga nu nog even de 2de helft van gtst kijken.. heb ondertussen alle was opgevouwen.. en dan ga ik daarna al lekker in bed liggen.. kijk ik daar wel tv Weltrusten en tot morgen! En dikke knuffel voor iedereen
truste....over een half uur is mijn tweede was afgelopen.. daarna ga ik ook naar bed. ga nu nog ff zappen.... oh heb trouwens mijn ovutesten binnen gekregen vandaag... zit nu op dag 9 dus ga het weekend maar beginnen denk ik..... staat in dat als je een cyclus hebt van 28 dagen dat je het beste op dag 11 kan beginnen en ik heb de laatste keren een langer cyclus dus dan zit ik wel op tijd toch... staat alleen niet in de gebruiksaanwijzing dat je voor die tijd niet te veel mag drinken. hoe lang drinken jullie niet van te voren want ik hoor van sommige dat dat het wel beter is....
hey dames hier weer eens berichtje van mij, alles goed hierso? al positieve testers? ik duim voor de bijna testers! ik heb nu eindeijkkkkk op dag 33 eggwhite slijm... dus ik Hoop Hopp Hoop op een ei! eergister en vandaag ff flink geklusd, overmorgen weer dus hopen dat mn temp morgen es een x omhoog schiet! groetjesss
sannehai nou ik hoop het voor je meid aan je afgelopen cyclus te zien zou dat best kunnen. klusse! slaap lekker
ja halow hier was ik alweer ik ben zo blij mn temp was gister 36,5 en vandaag 36,7 wie weet gaat dit de goede kant op....
ahhhhh ik voer het in bij ff en hij geeft met stippeltjes lijntjes een ei aan! maar als ik invul voor morgen, dat mn temp nog een 0,1 omhoog gaat, dan geeft ie mn ei weer al eerder aan :S huhh:S naja we zullen het morgen wel zien spannenddddd
goedemorgen allemaal vandaag een lange dag werken. van 9.00 tot 11.30 denk dat ik dan te moe ben om nog iets te doen--> haha.. nee hoor.. fijne dag allemaal..