@ bos: ik denk niet dat het iets uitmaakt nee.. ik denk dat je je ei dan nog wel vind.. ik had vanaf dag 6 al begonnen met testen omdat dit mijn kortste cyclus is.. maar ik had op op dag 18 en 19 positieve testen.. Ik ga deze keer ook later pas beginnen.. @sannehai: hoop dat je ei eraan komt! zou wel fijn zijn! *duim duim duim* @ gaby: luiwammes.. vanavond rond half 9 bij rachel he niet vergeten he.. dan kunnen we lootjes trekken @all: ik mag ook zo weer gaan werken.. van half 9 tot half 7.. hele lange dag dus weer.. hoop stiekum wel dat ik eerder mag gaan
suus: nee vergeet ik niet.. vanavond krijgt pascal ook zijn verjaardags kadootje.. die eidelijk binnen was.. heb t ingepakt in sinterklaas papier..
@Bos: 3 á 4 uur niet drinken en plassen. Zo krijg je het beste resultaat. Anders wil je urine wel eens te licht zijn waardoor je testen vals negatief uitslaan. En elke dag rond hetzelfde tijdstip, anders kan je je piek missen. Dus voor jou kan je bijvoorbeeld vanaf 4 uur niet meer drinken en dan rond 8 uur savonds je test doen. Hoef je nooit op werk te testen.
Goedemorgen iedereen! Hoe gaat het met jullie? Als het deze ronde niet raak is... ga ik denk ik, echt ovutesten gebruiken. Ik ben zo bang dat ik mezelf er helemaal gek mee maak. Dan ben ik er nog meer mee bezig dan nu. Maar ja... de onzekerheid van heb ik nu wel of niet een ei gehad en hebben we wel op het juiste moment geklust is ook waardeloos. Nog maar even deze ronde afwachten... Liefs Debby
Je krijgt geen antwoord met ovu testen hoor. Een ovu test meet geen ei. Als je wil weten of je een ei hebt gehad zou je moeten gaan tempen. Kost je niks (ja een goeie thermometer, maar die heb je voor 5 euro) en geeft de meeste zekerheid die je thuis kan krijgen. Je bent er een minuutje per dag mee bezig en that's it! Met ovu testen ben je er veel meer mee bezig.
goeiemorgen ik moet vandaag naar het ziekenhuis voor een laserbehandeling weet alleen niet of het met verdocing word of zonder. (gaan het litteken van mijn openhartoperatie minder maken) daarna met de trein naar papendrecht (schoonouders) mijn vriend is al daar. we gaan morgen lekker stappen in rotterdam nog nooit geweest duss. verder is mijn ongi al bijna over
Dat is waar... Het moet wel een rectale thermometer zijn hea?!? Of kan het ook met een goede oorthermometer? Ik kijk nog wel even... Hoe gaat t met jou Dreamer? Liefs Debby
Meiden, Ik weet het niet meer... Dreamer kan jij mij helpen? Woensdag ochtend 10.00 had ik een vrij donkere streep op babyboom test en om 17.00 een positieve sensitest. s'avonds verloor ik roze bloed. Donderdag ochtend weer roze bloed en s'ochtends geen streepje meer te zien met een nieuwe babyboom test om 10.00. s'avonds weer een positieve test met sensitest om 19.00 en nog steeds wat roze bloed. Vanochtend nog meer roze bloed en weer een donkere streep op ovulatietest van babyboom... Maar nu heb ik geen testen meer... wanneer is mijn ei nou geweest, of komt hij nog?
Je hebt nog geen temp dat je zegt van ja, je ei is met zekerheid geweest. Pas als je een paar dagen boven alle andere temps zit kan je iets zeggen over je ei. Dus helaas, kan je nu nog niet helpen meis! Heb je een foto van de testen? @Debby: oorthermometer is niet goed nee. En het liefst een thermometer met 2 cijfers achter de komma, dat is wat preciezer.
Wat doet FF als je morgen 36,8 invult? Geeft ie dan je ei? En zo niet, als je dan de komende 3 dagen 36,8 invult? Gewoon even een beetje spelen, dan weet je wat je temp morgen moet zijn wil FF wat doen. Bij mij geeft FF mn ei op dag 12 of dag 14 (vandaag is dag 16) Maar ben nog niet helemaal zeker van of mn ei is geweest of niet. Zit alwel weer aan de 37 graden, maar heb niks gevoeld verder.
Dus vanaf dag 17 zeg maar kan je ei geweest zijn. Je zal dan in de loop der dagen wel merken wanneer die echt is geweest. Kom je zo rond de 30 dagen uit denk. Wel netjes toch
Haha ja prima hoor...ben gister beetje ingestort Kon het ff niet mee trekken al die drukte en drama's omtrent die bruiloft bleh...haha! En bij jou ook alles goed?
Ja hoor... Met mij alles goed. Ik zit op t wachtbankje dus is ff stressen. Maar dat hoort erbij hea?!? Ik heb zelf het idee dat het niet raak is deze ronde hoewel we wel op de juiste dagen geklust hebben. Even afwachten dus... Moet er nog veel geregeld worden voor de bruiloft? Liefs
@ debby....ik hoop dat het wel raak is...je weet het nooit zeker...! voor de bruiloft hoeft niet veel meer geregeld te worden! Alleen alle stress heeft me opgebroken...! Me manetje vind het namelijk ook erg leuk om te pesten als ik stress heb...dus acht ja hihi! @ kikka...is dit je 2de ronde zonder pil?