Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos ik duim nog steeds voor je, spannend zo he!

@sammie, ik hoop heel erg dat dit voor jou ook zo is, en dat je eitje dus wel gewoon lekker geweest is en alles goed is!

@suus, kon verder ook niets vinden, sorry meis!

hier net een klein beetje spotting, dus denk toch dat mijn ongi er aan gaat komen
    Had dit vorige maand voor het eerst een aantal dagen voor ongi dus het zal wel deze keer ook wel zo zijn ben ik bang, helaas

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @chez, wel balen da tje onig bent geworden, maar nu kun je wel gaan rekenen hoe lang je cylus is en wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je nod is!
    Succes deze ronde he!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sterretje,

NEE! Dat hadden we niet afgesproken :sad: ...

Dikke knuffel!

Las net bij Lana1988 op het verloskundige vragen pagina, dat ze ook 2 dagen donkerrood bloed heeft gehad, en dit ook tijdens de ovulatie is geweest.

4. Niet meer actief

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Heeft mijn link nog geholpen?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: dat is laat inderdaad nu pas je ei....

@chez: balen dat je ongi bent geworden *knuffel voor jou*....nieuwe ronde nieuwe kansen...

@ ja ik laat het gelijk weten als ik bij de huisarts ben geweest..kreeg net smsje van mijn zus dat ik niet te veel moet hopen omdat ik ongi ben geworden....weet niet zo goed hoe ik me nu voel...het is wel erg dubbel.. wil dolgraag genieten maar durf niet zo goed....

moet maandag al om 8.10 bij de dokter zijn dus dat is wel lekker optijd....zit ik niet de hele dag in de zenuwen....

even een vraagje aan jullie allemaal.. er zijn er een aantal die gevraagd hebben of ik hier wel blijf kletsen....nou zou ik dat dolgraag willen maar ik wil geen mensen voor het hoofd stooten als ik hierblijf... snap je wat ik bedoel....omdat ik dan zwanger ben ....dus dames zeg eens eerlijk...vinden jullie het vervelend als ik hier blijf kletsen (en eerlijk zeggen hoor mag ook per pb als je het vervelend vind om te zeggen als iedereen het kan lezen.)

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie, nou kijk dat is nog eens fijn om te horen dat andere dit ook hebben, dus bij jou kan het ook gewoon goed zijn hoor!
    Tcoh zou ik wel even de gyn bellen maandag hoor, just to be sure!

Hier nog niet alle hoop verloren, maar voel me wel ff rot...
    Had het toch wel ergens gedacht met 10 pendels voor november he, zo zie je maar weer, dat gaat ook allemaal nergens over :(

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey overgrootoma was op bezoek....

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Ik vind het super gezellig als je hier zult blijven, en mij zal je absoluut niet tot last zijn, denk eerlijk gezegt niemand hier...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    geef de hoop niet op...ik had ook vier pendels voor oktober en die heb ik ook vervloekt....en zie nu.....wil je geen hoop inpraten maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    lieve lieve bos,
    Je blijft gewoon gezellig bij ons kletsen hoor!
    Ik zou het super jammer vinden als je nu weg ging alleen omdat je wat eerder zwanger bent dan de rest!

Enne maak je nu niet te druk he, er zijn heel veel mensne die gewoon ongi worden maar wel gewoon heel goed zwanger zijn!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heb je eigenlijk vorige ronde wel getest voordat je ongi werd of helemaal niet?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

is dat zo....je hoort het zo weinig....weet wel dat de vrouw van mijn neef het ook had maar toch....

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja zelfs afgelopen donderdag middag nog maar toen was hij ook negatief....

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bos er zijn er genoeg die ongi worden en zwanger zijn.
    Mn schoonzusje was 5 maanden zwanger en kwam er toen pas achter dat ze zwanger was.
    Mn moeder was 3 maanden zwanger en kwam er toen pas achter.
    Dat zijn dus al 2 mensen in mijn directe omgeving die wel ongi waren en toch zwanger!

En Tuurlijk moet je hier blijven schrijven :D
    Wat ik al eerder schreef op andere zwangere, we willen ook graag weten wat ons dan te wachten staat!
    We leven al maanden met je mee en willen dat nog maanden met je doen.
    Dusse, gewoon blijven schrijven mammie Bos :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: de dokter heeft het gehad over de morfologie.
    Zoek daar maar eens op, dan vind je genoeg info.

FF geeft bij mij trouwens aan dat mn ei is geweest op dag 14.
    Ben benieuwd oftie m nu weer ineens gaat verplaatsen naar dag 20!
    Zal mn kaartje in mn album zetten.

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bosje wat denk je nou zelf!

je MOET blijven want ik kom je halen hoor;)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jullie zijn schatten....ik wil dolgraag hier blijven schrijven (heb stiekem al gehoord dat het niet zo gezellig is bij de juli mama's) en hier is het reuze gezellige :) en ik wil dolgraag weten hoe het met jullie gaat natuurlijk....dus blijf ik gezellig...jullie zijn super meiden...

heb wel gelijk een goed excuus waarom ik zoveel heb gejankt de laatste paar dagen
    * 1ste keer bij mijn vriend omdat ik het gewoon ff niet meer zag zitten met zwanger worden
    *2de keer toen ik een collega vertelde dat de bruiloft van een andere collega niet door gaan (ja daar moest zelf ik om huilen)
    *3de keer bijna toen er een ouder huilend binnen kwam en ik ook met tranen in mijn ogen stond terwijl ik niet eens wist wat er was.

goed excuus nu....

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :) jij komt nooit meer van me af hoor :)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos, mijn zus had het bij haar eerste zwangerschap ook, die was ook gewoon ongi geweest, maar wel gewoon zwanger al geworden toen
    Toen ze voor de cho ging was ze al 4 weken verder, evenals mijn collega, die was zelfs al 2 maanden verder dan ze dacht!

Maarre als je donderdag nog negatief teste, heb je dan geen innestelingsbloeding gehad en een laat ei de vorige maand, dat je nu dan gewoon pas net zwanger bent?

Anders is het wel een beejte raar dat je nu pas posi test toch?

@dreamer, hopelijk blijft je ei op dag 14 nu ja, scheelt een hoop gedoe haha
    Zal es ff naar je kaartje kijken!

Deel Deze Pagina