@ sammie: die links had ik al gevonden.. maar ik haal daar niet zoveel uit.. @ bos: ik zou het juist heel jammer vinden als je niet meer hier zou komen kletsen @ dreamer: morfologie.. heb ik over opgezocht.. en ben ik nu nog meer aan het doen.. maar kan niks vinden over of er iets aan te doen is.. zucht.. was het maar maandag 14.40
mijn schoonmoeder is ook ongesteld geweest toen ze zwanger van mijn lieverd.. en die is er toch ook echt gekomen.. Zij is gewoon bijna de hele 9 maanden ongesteld geworden.. dus je hebt grote kans.. heb je niet nog een andere test liggen.. ik zou die doen dan en kijken wat die zegt
lieve suus, ik wilde dat ik je kon helpen, maar dat gaat helaas niet meis Ik kan er niets voor je over vinden, wilde dat ik de woorden voor je had waardoor je wat rustiger het weekend verder kon in gaan, maar helaas Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen, en probeer je toch niet te veel zorgen te maken, je kan niets anders doen dan afwachten! Had de assistente nu maar niets gezegd he! Probeer een beetje afleiding te zoeken, andere dingen te doen, dan alleen hiermee bezig te zijn Moeilijk ik weet het, maar het helpt mischien wel om het weekend wat sneller voorbij te laten gaan! Dikke knuffel!
ja.. dat probeer ik ook.. maar ben behoorlijk misselijk dus dan ga je ook niet veel ondernemen.. dan word het meer bank hangen en computeren.. zijn net wel even naar het bos geweest.. maar zodra ik terug ben ben ik er weer mee bezig.. Is zo moeilijk.. maar nog even volhouden.. het zal wel snel maandag zijn.. vanavond gaan we even naar vrienden toe als ik me niet weer nog misselijker ga voelen.. *hele dikke knuffel terug*
Je kan de kwaliteit verbeteren door: - niet roken, niet drinken, geen drugs - geen strakke broeken en onderbroeken - bij zittend beroep elke kwartier even lopen - snachts geen ondergoed aan - vitamine c, foliumzuur en zink tabletten slikken - gezond eten en genoeg beweging Dat geld voor de algehele kwaliteit en dus ook voor de morfologie. Baat het niet dan schaad het ook niet, dus het is het proberen waard.
Goed je vanavond even weg gaat dat is weer wat afleiding, morgen lekker ook proberen iets te gaan ondernemen hoor! Balen dat je nog steeds zo misselijk bent, dat is niet echt bevordelijk Cola heeft dus helaas niet geholpen?
cola helpt wel een beetje maar niet voor de volle 100% Hebben nog niks gepland voor morgen ff over denken.. We houden ons aan de meeste dingen van het lijst.. ik slik ook foliumzuur (pascal niet.. maar is toch ook niet voor mannen) Hij slikt wel vitamine C.. Pascal beweegt regelmatig.. zit onder zaalvoetbal.. we roken beide niet, drinken echt niet te veel (ik helemaal niet) en doen niet aan drugs..
Voor de man kan het ook helpen om de combinatie van foliumzuur, vit C 1000 en selenium/zink tabletten te slikken Dus misschien moet pascal ook maar foliumzuur enzo gaan slikken Mijn ventje slikt het ook trouw elke dag, kan alleen maar beter op worden toch!
Foliumzuur verbeterd dus de kwaliteit van het zaad. Alles wat daar staat is voor de man En pas na 3 maanden kan er verbetering optreden hierdoor. Heeft je vriend koorts gehad dan de afgelopen 3 maanden?
ik dacht dat dat echt voor vrouwen was.. staat op het potje ook vrouw.. :S heb ik nog nooit van gehoord!
hij denkt dat hij wel koorts gehad heeft.. zal ik ook maandag zeggen tegen de HA.. misschien vraag ik da ook wel van da foliumzuur
haha, in eerste instantie moet de vrouw het zowiezo slikken, voor de beeb straks! maar... de man kan het ook slikken ivm beter wordende kwaliteit van het zaad! Het proberen waard toch?
Gewoon lief aankijken en zeggen dat het allemaal voor de beeb is.... Mijn ventje vond het eerst ook onzin haha, maar hij weet dat ik er me fijner door voel als hij het wel slikt en hij wil net zo graag als ik een wondertje, dus hij wil er eigenlijk ook wel alles voor doen! Hoop dat je ventje het ook wil gaan slikken!
Als jullie door zijn zaad niet zwanger kunnen worden is toch het minste wat hij kan doen 2 pilletjes extra slikken? Of denk ik nu zo simpel? Mijn man heeft er alles voor over hoor, zelfs operaties. Geen seconde twijfel daarover. Kan ik de tijd niet doorzappen naar januari?
suus balen van die uitslag maar ik weet zeker dat het goed komt. alleen heb je daar nu niets aan. maar hij zal toch zeker wel die 2 pilletjes willen slikken?! ff wat anders is een van jullie wel eens in brazilie geweest? we zijn namelijk op zoek naar een vakantie en leon wil graag naa brazilie en het reisbureau zei ook al dat het zo leuk en mooi is. iemand ervaring?
Nou de tijd doordraaien mag van mij ook wel hoor! Doe maar dus Net ff lekker een ovenschotel bereid, dus die staat nu lekker in de oven, als me ventje dan thuis komt uit zijn werk, kunnen we gelijk eten!