voor de dames die ovulatie testen gaan bestellen ik heb er nog wat in huis... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 10#3693210 lees dit scheelt je 10 euro..
jij had ze ook besteld he toen je nog niet wist dat je zwanger was....waarom had jij ze besteld als ik vragen mag.....want je wilde toch pas gaan beginnen of was je al begonnen met ovu testen...
haha ik d8 dat ik ongi was geworden en was zo boos dat ik dacht nu ga ik elke dag ovutesten gebruiken en zal ik dat ei eens gaan misbruiken....en heb ze maandag besteld woensdag in huis en donderdag positieve cb...dus was gewoon iets te snel met bestellen...heb ze in een kast achter aan gegooid... en nu met die schoonmaak woede heb ik ze weer gevonden!
maandag ochtend toen ik na mijn vakantie weer moest werken...had ik buikkrampen en ging naar de wc en had bruinverlies...dus d8 daar komt het..meteen die dingen besteld!....ook op mijn werk naar de wc geweest en elke keer iets wat buirn maar niet veel.....ik was trouwens ook een paar dagen te vroeg dan....dinsdag niets meer....maar d8 dan zal ik het van de week wel echt worden....woensdag niets....en donderdag zeiden de meiden hier op het forum...ik zou maar eens een test doen...heb ik gedaan en tot mijn grote verbazing was die posi....baalde wel want had het wat romantischer gewild aangezien vriend op werk zat en al had gebeld of ik niet eens zou gaan testen...belde hem terug met het blijde nieuws
@bos ah wat zielig van je konijntje zeg, ze waren allemaal zo schatiig! Hopleijk mogen de andere 3 het allemaal overleven! Hier lekker wezen shoppen, nu lekker ff eten zo en lekker een warm bad! Vanmiddag nog wel even buikpijn gehad, maar nu nergens last van meer gelukkig Ook geen bloedverlies meer gehad, zelfs geen bruin! Dus ben benieuwd wanneer de nu komen dan
Gaby, hoe voel je je nu? Lekker vroeg naar bed vanavond? Sterretje, tja... Even afwachten maar en dan weer opnieuw testen? Kristel, super! hopen dat het idd. zo mag zijn. Bos, wat een scheetjes! Morgen nog een keer testen? Ik zal voor je duimen. Suus, gewoon lekker op de bank gaan liggen en je door je mannetje laten verwennen, zou hij ook doen De rest, nu weet ik het niet meer...
suhe: ben nog wakker haha.. ben een beetje over de moeheid heen..maar ga denk ik toch maar vroeg naar bed..
morgen naar de huisarts.....durf niet meer thuis te testen...heb alleen nog maar die van sensitest....net een verhaal gelezen van iemand die ook zwanger is 2 da testen positief en een sensitest negatief....er is dus nog hoop voor me....
hee meiden, ik ben al weer ff niet geweest @ bos, een voorzichtige gefeliciteerd Ik hoop dat we morgen kunnen lezen dat je aan de roze lijst toegevoegd kunt worden! @ all, ik heb net 15 pagina's zitten bijlezen, maar ben alweer vergeten wie bij wat hoort dus ga niet persoonlijk reageren. Maar wat een weekend zeg, iedereen heeft zowat wel iets meegemaakt volgens mij! Mijn weekend was rustig. Gister echte dansschoenen besteld (kan niet wachten tot ze binnen komen! http://www.jeannemarie.nl/1012%20huids.html) Daarna op laatste moment besloten om nog even bij mijn ouders op de koffie te gaan. Die had ik al een tijdje niet gezien. Ik ben deze maand begonnen met ovutesten. Ik weet dat ze een vertekend beeld kunnen geven met pco, maar als je het niet probeert, weet je ook niet of het wel of niet gaat kloppen. Ben op dag 7 begonnen (vanwege mijn onregelmatige cyclus) en had op dag 7 & 8 een licht streepje. Dag 9 helaas vergeten en gister op dag 10 begon het streepje al een stuk donkerder te worden! Heb ook sinds gister een beetje steekjes en krampjes in mijn buik dus ik denk dat ik een vroeg ei heb deze maand...