Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nen die dans schoenen heb ik ook maar dan is t zwart..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat zitten ze heerlijk he? Ik paste ze gister in het zwart, maar heb gekozen voor deze kleur omdat ik dat mooier vind passen bij gekleurde jurken.

Dans je nog? Zo ja, welk niveau? :)

3. gaby1986

nee dans niet meer.. mijn danspartner wou niet meer.. en mijn vriend wilt niet..ik heb tot goud gedanst...en jij
    ik heb trouwens nog een paar liggen helemaal nieuw..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb eerst topklasse 1 gedanst. Toen ging ik verhuizen en kon ik niet verder. Nu wilde mijn vriend toch eindelijk mee en zijn we weer met brons begonnen.
    Welke maat heb je liggen?

5. gaby1986

ik geloof 38 of 39.. ik hoop dat ik mijn vriend ook ooit over kan halen.. vind dansen echt helemaal geweldig..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik vind dansen ook echt helemaal super. Heb nu schoenen maat 6 gekocht, weet niet precies wat daar de 'normale' maat van is.
    Waarom wil je vriend niet?

7. gaby1986

oh hij zegt.. wil gewoon niet..

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz echt balen. Mijn vriend heeft dat ook 2 jaar volgehouden. Wil hij ook niet een keer een proeflesje doen? Misschien vindt hij het dan opeens ontzettend leuk.. Hoop het wel voor je!

9. gaby1986

krijg een nee naar mijn hoofd toe..kan hem niet overhalen.. misschien als we ooit gaan trouwen ofzo..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heb je voor dan vast mooie schoenen liggen ;) Of ga je ze verkopen?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha moet je hem eerst overhalen om te trouwen of niet....wil hij dat wel....

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal
    ik schuif ff aan .. heb geen dansschoenen ;)

ik ben nog steeds erg verdrietig /.. en nerveus.. morgen me 3e echo en hopelijk de uitslag van bloed onderzoek nummer 4 zucht....
    hele blauwe armen aangezien ik pas ander half a 2 weken in het ziekenhuis loop.. en nu al 12 buisjes bloed armer ben ...

pff relatie die heb ik beeindigd vanmiddag.. of het is doorgekomen en of ik sterk genoeg ben om het vol te houden dat is vraag 2 maar ik heb er een punt achter gezet.. hij kwam vannacht niet thuis niet gebelt niet gesmst niets/.. kwam 1 uur vanmiddag is aankakken zogenaamd voor mij
    maar dook gelijk me bed in ...
    niet eens ff praten ofzo .. of ik kwam liggen (moest een uur later de trein hebben om te werken)

heleboel drama.. met de vraag of ik niet moe werd van mezelf en me eigen stem :O tuurlijk doe dat er ook nog maar ff bij kan ik wel hebben ik heb al zo een brede rug ....zucht

nja dus ik heb op een moment gezegt je komt voro mij maar je gaat slapen je komt voor mij maar je weet niet eens dat ik moet werken .. je komt voor mij maar je vraagt me neit eens hoe ik me voel .. je komt dus om te slapen en je hebt schijt aan mij
    hij deed lacherig want hij neemt me niet eens serieus meer .. toen heb ik ehm gezegt als ik thuis kom hoop ik dat je wegbent neem al je troep mee
    ik wil je alleen nog zien als je me sleutel me fiets me kleding en me geld komt brengen..( krijg nog een hoop centjes van hem namelijk).. deze bank is dicht.. ga maar een andere filosofische instelling zoeken daag!

nu nog hopen dat ik het kan volhouden want hij neemt me nu al niet serieus meer bahbahbha

...

13. gaby1986

ik ga ze niet verkopen.. misschien ooit nog..

14. gaby1986

we gaan ooit wel trouwen.. maar moet hij me eerst vragen haha

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nehne: kom op meid...je bent nu al een heel eind....en nu nog volhouden....sterk in je (misschien toch dans) schoenen staan ;) .

laat niet over jezelf heen lopen hoor...
    je bent een mens geen ding....

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha en heeft hij al plannen of weet je het niet...

17. gaby1986

nhene: goed volhouden.. hij is jou niet waard.. je verdient veel beter!

*knuf*

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ nhene, goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Je had (begreep ik) een heel verhaal geplaatst, maar ik kon het net niet meer lezen. Maar voor wat ik uit de reacties kon opmaken, is het goed dat je nu voor jezelf hebt gekozen!

19. gaby1986

oh hoor nu van wel haha.. maar eerst even sparen.. haha.. oh.. hij weet ook al hoe... (nu ben ik nieuwschierig haha)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, hij heeft er dus al over nagedacht. Das lief :)

Deel Deze Pagina