@ bos... thanks ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar het helpt me echt om hier me verhaal kwijt te kunnen en ook reacite erop te krijgen natuurlijk het is echt een grote steun ik ben niet een typ die hulp vraagt en aan de bel trekt dus dat ik hier me verhaal zo kwijtkan doet me echt goed zo heb ik minder het gevoel dat ik hulp vraag en toch doe ik het.. thanks meiden en bos wat een schatjess die kleintjes
@ all thanks... ps het heeft alweer een vervolg.. ik word net gebelt hey schat ... ik zeg wat is er .. ja zegt hij .. ga je nou alweer beginnen ... ik zeg nee ik begin niet ik stop ik ben er klaar mee ... jaa zegt hijk waar slaat dat op ik kom thuis helemaal kapot k had niet geslapen ik haal nog koffie melk voor je en ik laat de hond uit dus wat doe je nou moeilijk... ik wil hem uitleggen waarom dus ik zeg .. nou omdat je er niet voor me bent dit at .. je komt maar je gaat slapen ik praat een uur tegen je rug.. met de vraag of je er eindelijk is voor em kan zijn en het kan maar niet .. zeg thij ik geef jou me laatste geld ..( ik kreeg 100 euro van hem .. moet nog 575 krijgen ) ik zeg lul niet ik voelde geld in je zak zitten dus praat geen onzin maar goed... ik dwaal weer af .. hij hangt zo op in me oor .. ik bel terug neemt gewoon niet meer op/... leuk he zo een man ?
Jeetje nhene wat een gedoe zeg. Ik zou zeggen: hou je poot stijf! Als hij je echt terug wil, moet hij maar hard zijn best doen. (zo denk ik erover) Meiden, ik ga offline. @ bos, superveel succes bij de HA morgen! Ik hoop dat ik het morgenochtend nog red om ff te kijken of je al wat hebt geschreven. Slaap lekker alvast allemaal! liefs xx
@nhene: gewoon opnemen en de telefoon ergens laten liggen waar je hem niet kan horen....en als hij ophangt en dan terug blijft bellen gewoon telefoon uit zetten.....laat hem maar even zweten.....hij bekijkt het maar even....kruip lekker voor de tv of in bed met een goed boek of zoek in ieder geval afleiding....of ga op de koffie bij iemand (dat hij niet straks voor je deur staat)....geef niet toe hoor... @gaby: spannend hoor dat hij al weet hoe....even uithoren nog dan....
thanks lief van je...fijne avond en slaap lekker allemaal... ik ga ook ff tv kijken....vriendlief is weer even uit bed voor een kopje soep dus wel zo gezellig als ik niet achter de laptop zit... kom zo nog wel ff kletsen
NEE HIJ NEEMT NIET MEER OP .... hij belde mij .. toen ik aan eht praten was besloot hij dat hij geen zin had om naar me te luisteren .. zoals hij vanmiddag al zei hij word moe van me stem omdat ik altijd zeur..( gek als iemand er nooit is voor je dat je na een jaar gaat zeuren wanneer men is tijd voor jou heeft).... en toen belde ik hem terug want ik wil afspraken maken over me geld .. me kleding me .. fiets en me huissleutel die hij ergens bij iemand die ik niet eens ken heeft achtergelaten /.. voor de derde keer ..( heb al andere sloten door zijn laksheid met andermans spullen . ik heb 4 trainingsbroeken gekocht zijn moeder loopt ermee.. ik heb 20paar sokken gekocht ik heb er nog 5 de rest lo[pen zijn moeder zijn zoon en hij mee...:S nja zo kan ik nog wel ff doorgaan met negatieve dingen over hem ... ( geloof me er waren ook positieve hoor anders was ik niet zolang met hem geweest.. maar als ik die opschrijf ga ik hem missen eni k wil dat niet ik wil deze keer sterk zijn ... ennuh daarom zo negatief is het makkelijker voor me )
*bos komt nog ff kijken want het is reclame* oh sorry nhene had verkeerd gelezen..... doe niet te veel moeite voor hem....laat het een paar dagen rusten en bel hem dan nog een keer (dan verwacht hij het niet meer en bel dan wel onbekend) en probeer dan met hem te praten.....
Nhene, Heb je verhaal gelezen en je moet niet meer met hem verder gaan, je verdient beter echt waar meis! Hoe gaat het verder hier met de rest? Hier nog steeds geen ei en nog steeds bruin verlies... Bloedverlies is bij gister gebleven.. Maar morgen bel ik even voor een echo om te kijken of mijn ei wel is geweest en anders moet ik weer aan de Provera...
Ohja, Gisteravond was ik er ineens niet meer omdat mijn zusje was opgenomen in het ziekenhuis omdat het niet zo goed ging omdat ze hele erge buikpijn had... Wat bleek waarschijnlijk was ze verstopt.. en zit ze nu 2 weken aan de laxeermiddel.
ik had mijn vraag voorgelegd bij de vk op het forum voor de mensen die willen weten wat ze zei hier komt het: Hoi Bos, ik snap je onzekerheid. Het bloedverlies duidt op een menstruatie al kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest. De klachten die je hebt kunnen inderdaad ook heel goed bij een zwangerschap horen, maar heel soms hoort het ook bij een normale cyclus. Schijnzwanger zou ik niet zeggen hoor, want je hebt wel een positieve test gehad. Ik denk eigenlijk dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Test over een aantal dagen nog eens, dan zou het duielijk moeten zijn. En anders kun je je HA bellen om evt een bloedtest te doen, daarin is de hoeveelheid hCG te meten. Succes ermee. Groetjes Brigitte
whaha ik stuur hem een sms dat ik het triest vind dat.. wacht ff knippen en plakken... jij bent echt een van de meest zielige wezens die ik heb leren kennen op aarde. je kan niet eens normaal praten met degene waar je zogenaamt van houd niet eens via internet waarbij je me stem niet hoeft te horen nee niks! echt zielig gewoon triest hoe jij mensen belazerd mensen bedriegt en dan wegrent als een bang konijn niet eens kunnen praten met degene die jou rug altijd heeft gesteunt zelfs toen je het niet verdiende. triest ben je weet je wat ik terug krijg pfff.. dan weet je toch waar je al die tijd in hebt geleeft een droom dus .. maar goed ff knippen en plakken het is pas triest dat jij niet zwanger kan raken kutwijf met je gezeik, ik begrijp waarom die ex van je die boven je reed staat je moer niet wilt helpen of betalen ( tatoo van me ex .. die heeft me goud gestolen en 800 euro voordat ik hem eruit trapte) dus is gewoon echt pfff waardeloos?!11
@Bos: Dank je meis, en jij een dikke knuffel! @Nhene: ik ga morgen de Ha bellen..word het nu toch echt zat en moet leren om mn angst aan de kant te zetten.. Jij trouwens sterkte! is niet niets wat jij nu mee maakt, maar als ik het zo een beetje lees (heb niet alles gelezen) heb je een goede beslissing gemaakt, dikke knuffel voor jou! @all: Grrr nu ga ik echt proberen te onthouden waar ik toch allemaal dingen typ, want vergeet het constant
kom ff binnnvallen.nhene snao niet dat mensen zo met elkaarkunnn omgaan. maar sterkte metje beslissing
hee bos, duimen dat het echt niet een vroege miskraam is en dat je toch gewoon zwanger bent! die test van cb had je die gedaan Na dat je bloed had verloren, ja toch? dan kon je dan toch ook al niet meer "zwanger"aantonen, of snap ik dat nu verkeerd? ik duim voor je meid!