thanks meid ik hoop dat je niet hetzelfde nieuws als mij te horen krijgt.. me eitjes die groeien niet en dus springen ze ook niet en dus kunnen ze ook niet bevrucht worden.. hoe wat waar en wat ze kunnen doen gaan ze nu uitzoeken .. dus ik zal gelijk voor je duimen dat het gewoon misprikken was die 27 keer duim duim
ja die test heb ik gedaan na de bloeding....maar als je een miskraam of vroege miskraam krijgt zijn de hormonen niet gelijk uit je lichaam...dat bouwt langzaam op (net als dat het meer word als je zwanger bent) en daarom kan je nog positief testen als je niet meer zwanger bent... alleen vind ik het nog raar.....want als je met de digitale van cb positief test moet je volgens mij met die van sensitest ook nog een lichte streep zien hoor....maar ik wacht het wel af morgen... ik ga nu het bed in..... slaap lekker allemaal
Ow jemig, wat naar voor je Wanneer krijg je daar de uitslag van? Mega digi knuffel voor jou (((((((((((((Nhene))))))))))))) Liefs Springmuis
hai allemaal .. nog even een berichtje voor het naar bed gaan.. hier gaat het niet goed.. super zenuwachtig voor morgen bij de HA.. ben benieuwd wat hij zegt.. Ik had gister verhoging 38.1 vandaag sochtends nog misselijk en de rest van de dag aan de diarree.. en ik MOET morgen wel gaan werken.. is me 3de werkdag en kan echt niet vrijvragen :S Hondje heeft waarschijnlijk blaasonsteking dus gaan morgen naar de dierenarts.. dit was het weer.. ik ga nu slapen.. Tot morgen! Weltrusten.. ik reageer morgen weer op de rest als ik me wat beter voel
goedemorgen allemaal suus: spannend.. sms je me als je bij de huisarts bent geweest! ik moet vandaag van 8.00 tot 18.00 werken.. dus weer es een normale dag he bos .. haha
@gaby: doe ik hoor.. als ik eraan denk.. want ik moet daarna best snel alweer door naar de dierenarts.. maar denk dat ik je in de auto wel even sms.. ben best een beetje zenuwachtig voor wat hij gaat zeggen.. Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van bos! Hoop echt dat je zwanger bent.. Hier gaat het ietsje beter.. Buik is wat meer tot rust.. Zo werken.. van 9 tot kwart over 2 en dan door naar de HA.. Werkse vandaag allemaal!
nou ik kom net bij de dokter vandaan... mijn verhaal voorgelegd en hij had het meteen over een miskraam *slik* maar toen ik zei dat ik pas misselijk ben geworden na de menstruatie en afgelopen zaterdag die positieve test in handen had en zondag de negatieve begon hij te twijfelen....nu mag ik bloed gaan laten prikken (rij ik zo gelijk heen dus ben na dit bericht ook gelijk weer weg) hij zei net voordat ik weg ging: IK denk dat de test dan niet klopt...dus ik vroeg gelijk: welke de positieve? hij zei: nee de negatieve...dus ik ga er vanuit dat je nog steeds zwanger bent.....ik ben niet te positief nu maar heb nog wel goeie hoop.....duimen jullie voor mij.....hoop zo dat ik vandaag nog de uitslag krijg.....nou ben weer weg.. xxxx bos
Goedemorgen iedereen, @ Bos, hopen dat je vanmiddag heel erg goed nieuws krijgt! @Suus, Heel veel succes bij de huisarts, dierenarts en met je 3e werkdag! Met mij gaat alles goed, op juge (.)(.) en vermoeidheid na voel ik niets... misschien/waarschijnlijk is het ook nog te vroeg om iets te voelen. Liefs Debby
Hoi meiden, Hoe is het hier? Lees hele nare en ook hoopvolle verhalen! Heb niet alles terug gelezen...sorry te weinig tijd en zin in Liefs Eva
Hai, Met mij is het goed hoor....laatste dingetjes regelen...maar bijna klaar! Donderdag nog ff druk..maar komt allemaal wel goed Vandaag laatste keer jurk passen...hihi! Hoe is het bij jou?
Ik heb gister de film 27 dresses gezien! Geweldig! Ik hoop me binnenkort (binnen 2 jaar) ook in zo'n prachtige jurk te mogen hijsen. hihihi Wat voor'n soort jurk heb je? Met mij gaat alles goed, nog steeds op t wachtbankje.. hihihi En ik merk/voel nog niets. Dus misschien in de loop van de week... Liefs Debby
!@#$% ziekenhuis! Ik heb al 2 nachten niet geslapen van de buikpijn.. Dus belde net afdeling gyneacologie en legde het verhaal uit zegt ze: "Ik zit in je dossier mee te lezen, maar het kan nog een eisprong worden terwijl de gyn tegen mij zei dat hij met 20mm springt en dit voor het weekend moest wezen zei zij bij 30mm...of hij is al mislukte en word weer een cyste, maar dat hoort in jou cyclus, en dan heb je gewoon volgende maand weer kans om zwanger te worden...maar ik maak hier geen afspraak voor!"
@eva: spannend zeg....nog even jurk passen vandaag...super leuk... @sammie: daar schiet je ook niks mee op dan... @myzelf: ik heb net nog een test gedaan van kruidvat...negatief....wacht de uitslag wel af maar ik heb geen hoop meer...hoe moet ik nou ooit nog blij zijn met een positieve test na 2x die onzekerheid.... ben helemaal alleen de hele dag en ben bang dat jullie de enige zijn die mijn de dag door kunnen slepen...
Balen Bos, de kans wordt zo inderdaad wel heel klein dat je vanmiddag gebeld wordt met de boodschap dat je zwanger bent. Ik zit de hele dag op m'n werk en heb stiekem t forum open staan dus als er wat is roep je maar! Liefs
Ken dat gevoel! Mwahahhahaa Maar het idee dat ik dan onzinnige dingen ga kopen en dat geld beter kan sparen voor de kleine lukt het me dat gevoel te onderdrukken. hihihi Liefs Debby