2 springmuis ja is idd niet fijn als je dokter altijd op vakantie i, heb ik ook gehad een tijdje toen i kin een andere stad woonde, nu heb ik weer mijn oude dokter terug, errug fijn. voel me trowuens een beetje down over mijn broertje... mijn beste vriend is dit weekend terug gekomen van afganistan en heb hem gister gezien, allemaal verhalen en hij is nog niet eens van de kazerne afgeweest (mijn broertje doet bermbommen opsporen en die gaan echt de steden daar in) dus nu voel ik me de hele tijd rot omdat hij 1 maart weg gaat voor bijna 5 maanden en de mand erna mijn vader (die gaat naar en kzerne bij dubai) weet neit zo goed hoe ik ermee om moet gaan omdat ik zo bang ben dat hem wat overkomt.
pffffffffffffffffffffffffffffff......uitslag is nog niet binnen....ze (asssistente) vroeg of ik later in de week terug wilde bellen.....nou ik vroeg of het niet vandaag kon want ik zit de hele dag al in de zenuwen....ja dat snapte ze....ze gaat er even achteraan en moet tegen vijf uur terug bellen....
De dokter heeft niet voor niets op de aanvraag gezet dat de uitslag vandaag binnen moest komen. Ik duim nog voor je meis!
nee dat dacht ik ook.... begin hem nu wel te knijpen hoor...heb gewoon zweet handjes en het computerspelletje heb ik maar even aan de kant gelegd wat dat gaat nu gelijk niet meer...
Hoe wist je dat ik ziek was? (zeker van gaby of suus haha) Ja voel me weer beter nog wel wat verhoging maar niet meer gespuugt gelukkig. Ik leef met je mee hoor duurd erg lang dat wachten de hele middag al... *duim duim*
Ja kan ik me voorstellen hoor! Gewoon 5 voor 5 weer bellen.... die test is toch niet voor niets posi...duim heel hard!
Pfff wat zijn verzekeringsmensen toch vervelende domme dozen zeg.. Ik had wat vragen gesteld aan onze eigen zorgverzekering wat betreft ICSI (hoevaak ze dat vergoeden) Of ze MESA, TESE en PESA vergoeden, zo ja hoe vaak. En of ze de onderzoeken en het bewerken van het zaad voor een zaaddonor bij KID vergoeden. Duidelijke vragen lijkt me waar een pasklaar antwoord voor is, want ze hebben hier dagelijks mee te maken. Ik had natuurlijk niet mn eigen naam en adres ingevuld, want dan kan ik dalijk geen hoger pakket meer nemen denk Krijg ik eerst een antwoord dat ze ermee bezig zijn. Heeft 2 weken geduurd en heb gisteren maar weer gemaild of ik nog antwoord zou krijgen. Mailt een domme doos dat ze zo moeilijk kunnen antwoorden als je een fictieve naam en adres opgeeft Heb teruggemailt dat dat onzin is, want of ik nu Piet of Kees of Klaas ben, de antwoorden blijven hetzelfde. En of ze nu nog eens antwoord gingen geven. Pfff word een beetje moe van dat soort simpele mensjes die denken dat ze meer zijn omdat ze toevallig bij een zorgverzekeraar werken. In de mail stonden nog spelfouten ook .. Als je dan al autoritair wil doen, zorg dan dat je op zn minst alles goed schrijft... We zitten verdikkeme al in een onzekere periode. Vraag je heel simpel of ze bepaalde dingen vergoeden, krijg je zulke reacties Daar kan ik echt niet tegen hoor. Dan hebben ze echt een verkeerde aan mij En als de antwoorden me niet bevallen kunnen ze hun verzekering daar stoppen waar de zon niet schijnt Stap ik lekker over naar Unive, die wel duidelijk is! Zo, dat was even een klaaguurtje
@dreamer: tjonge jonge zeg....wat een sukkels....laat ze gewoon hun werk doen en antwoord geven....sommige snappe het niet he...
@bos heb je al opnieuw gebeld? het is nu al 5 uur! hoop dat je ze niet nog langer in spanning houden. heb net the eye gezien viel reuze mee..
nou ga mijn banner maar weer tevoorschijn halen... ik blijf voorlopig nog mee praten over ongi klachten etc. etc. etc.... niks gevonden... vals positief of miskraam....dat is gokken
@ balen bos! *knuffel* dan zal die waarsch wel vals posi geweest zijn,balen op naar de volgende ronde!
jeetje bos das ook balen. gelukkig weet je het nu en hoefde je niet nog s een dag en een nacht in spanning te zitten. maar ik vind het wel balen voor je! knuffel grtz suus