Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Bos, Dikke knuffel!*

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Sterkte Bos! Echt stom dat die test vals positief gaf! Hopelijk is de volgende ronde raak.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

dikke knuffel voor bos ! ik hoopte het zo voor je!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    vind t rot voor je, kan het toch niet een vmk zijn niet dat dat fijner is maar vind t zo raar dat tie posi aan gaf echt zwaar kut

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou die kans is wel heel klein hoor....er is niks gevonden in het bloed....

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Bos dikke vette knuffel voor jou meis :(

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos oke, ja ik heb er echt geen verstand van dus zou niet weten hoelang het in je bloed bljft zitten. heel veel sterkte je zal je wel flink kut voelen nu. je hebt alle recht om kwaad te zijn. alsof het allemaal nog niet rot genoeg is geeft zo'n klote test positief aan.kan daar zo boos om worden vals negatief is ook rot maar dat valt nog te verklaren maar vals positief snap ik echt niet hoe dat kan met iets wat 99% correct zou moeten zijn en over de 10 euro kost om eroverheen te plassen.

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ bos:wat enorm kloten.. had het zo gehoopt.. ik zou ook een klacht indienen.. echt heel stom.. die testen zijn heel duur en dan ook nog eens vals :O da moet toch niet mogen ?

@all: wij zijn vanmiddag bij de HA geweest.. en nu blijkt dat wij ons geen zorgen hadden hoeven te maken.. pascal heeft wel 96 % slecht sloom/misvormt zaad maar hij heeft in totaal 5 x meer zaad dan het gemiddelde.. dus gemiddeld is 100% zaad.. dan moet je 20 % goed zaad hebben..
    Pascal heeft 500 % zaad en 4 % goed zaad.. kom je op het zelfde aantal goede zaadjes dus we hoefden ons daar niet druk om te maken.. nu mogen we naar de gyn van de HA.. Hij ging een verwijsbriefje schrijven.. heb net al gebelt en we krijgen eerst een vragenlijst :S is dit altijd zo..
    Ben benieuwd wat voor vragen het zijn..

mijn hondje zijn we mee naar de dierenarts geweest en die heeft dus een hele erge blaasontsteking.. heel zielig :(

Heb aan de dokter nagevraagd of foliumzuur voor een man goed was.. en de dokter zei: het is nog niet officieel bewezen maar er bestaat een kans dat dit de vruchtbaarheid van een man wel kan bevorderen.. :p
    De huisarts zei dat foliumzuur ook ervoor kan zorgen dat je minder kans hebt op hart en vaatziekte.. Dus het helemaal niet erg was om dat te slikken..
    Pascal gaat nu dus aan de vitamine C en foliumzuur.. wat was dat andere ook alweer? wat nog meer goed was..

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo meiden!

@bos oh meis, wat balen zeg!
    Ik had het zo gehoopt voor je wilde wel weer eens een volgende zwangere zien hier hoor!
    Ik zou als ik jou was ook cb maar eens aan de tand voelen, valse testen zouden niet moeten kunnen en zeker niet met die dure!
    Dikke knuf meis!

@suus, hoe was het vandaag bij de ha meis?

@springmuis, goed dat je de ha hebt gebeld, helaas een vervanger, maar nu kun je wel terecht tenminste!

@kristel hoop zo dat je gevoel goed is, zwanger worden op je honeymoon, wat is er nu mooier?

@dreamer, wat een k.u.t. verzekering zeg, de antwoorden verschillen toch niet per persoon?
    Lijkt me bij iedereen het zelfde!
    Hoop dat je er toch nog uit komt!

@eva, bijna trouwen meis, nog een paar daagjes maar!

Verder weet ik het nu niet meer, vond dit al een hele lange onthoudlijst haha

Hier vanmorgen toch ongi geworden helaas...
    Ergens blijf je er toch stiekem op hopen zolang er geenbloed is he, maar ja had het kunnen weten
    Vol goede moed maar weer door naar de volgende ronde!
    Heb er wel een beetje steun aan dat als het deze ronde weer niet raak zal zijn, ik daarna de gyn kan bellen om een afspraak te maken, en dat het dan misshien allemaal wat sneller zal gaan om zwanger te worden en we niet nog eens maanden aan hoeven kloten.

@dreamer of sammie, ik wil graag op de lijst op 14 december komen voor mijn nieuwe nod!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suus wat fijn dat alles toch goed was!
    Gelukkkig hoeven jullie je geen zorgen meer te maken!
    Ook fijn da tje naar de gyn mag gelijk!
    Geen idee of iedereen zo'n lijst in moet vullen, wij waren al bekend bij de gyn ivm de curretage en mogen zo gewoon weer komen zonder papperassen, maar geen idee hoe dat normaal gaat

Toch goed het foliumzuur voor de man hihi
    Selenium/zink tabletten was het andere

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

oh bos k*t zeg meisie. ik had het zo gehoopt en was zo blij voor je! wat een kl*te testen zeg! dikke *knuf*

ik heb eigenlijk niet echt terug gelezen want het waren heel veel pagina's.

maar suus wat zielig voor je hondje zeg! maar gelukkig wordt en nu wat aan gedaan. en gelukkig dat het goed is met het zaad! een hele opluchting.

sterretje. ongi bah! jammer. je blijft idd hoop houden zolang je geen bloed ziet. nieuwe ronde

de rest weet ik niet sorry sorry.

dreamer hoe is het met jou? en met de rest?

oja wel gezellig dat jullie allemaal meegaan! haha

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april
    07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009
    08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009

NOD lijst

November

08: Lala87, 2e ronde
    11: Sannehai, 2e ronde
    18: Suusje23, 3e ronde
    18: SuuuS, 1e ronde
    23: Kristel86, 11e ronde
    23: Debby86, 2e ronde
    24: Gaby1986, 7e ronde
    24: Kristel86, 11e ronde
    25: Meisje87, 5e ronde
    25: Wendyvanliemde, 7e ronde
    25: Dreamer83, 7e ronde
    29: Sammie88, 5e ronde

December

10: Bos, 9e ronde
    11: Rose, 2e ronde
    11: Suus1987, 9e ronde
    13: Agneta, 4e ronde met Clomid
    14: Sterretje08, 7e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    dreamer wil je me nod zetten op 13 december?

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nee klopt niet

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nou ja ik weet het eigenlijk ook niet

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: gelukkig dat het toch goed is :D
    En ja een vragenlijst is normaal.
    Tenminste, niet opgestuurd dan.
    Die vullen ze daar samen met jou in (gewoon intake gesprek dus, hoe vaak sex, makkelijk klaarkomen, problemen man, problemen vrouw, je cyclus, of je al getempt hebt (temp lijst meenemen!) hoelang bezig enz)
    Ook zal je bloed moeten prikken, je vriend ook en word je gewogen en je lengte gemeten.

@Sterretje: balen meis :(
    Hoop dat 7 geluk gaat geven!

@Agneta: en al aan het slikken?
    Al bijwerkingen?

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb je gewoon op 13 december gezet.
    Wanneer je ei geweest is geef je maar weer een gil ;)

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    zet mij maar even op 11 december.. :p
    Hm.. veel vragen dus.. wij kregen de lijst op gestuurd zei ze .. en dan een intake aan de hand van die lijst.. ik wacht wel rustig af.. verwacht de lijst overmorgen wel al in de brievenbus..
    Ik zie wel hoe het gaat.. we hebben al getempt.. ovutesten gedaan.. zaadtest..
    heb ook al clamidiatest gehad half jaartje geleden.. dus ben al best ver :p

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke thanks :)

wij kregen helemaal geen vragenlijst. toen we de eerste afspraak hadden stelde hij alleen wat vragen maar niets bijzonders.

@dreamer ja ik ben aal aan het slikken. vanaf gister. 3 pilletjes nu. ik heb gelukkig geen bijwerkingen. nog niet tenminste haha.
    volgende week maandag ga ik naar de gyn.

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal.. zo te lezen kan iedereen hier wel weer een knuffel gebruiken..dus hier komt die *KNUFFEL*

een collega van mij was een hele tijd geleden zwanger.. maar t hartje klopte niet.. en heeft t dus weg moeten laten halen... laatst kwam ze vertellen dat ze weer zwanger was en t hartje heeft zien kloppen.. nu heeft ze gisteravond een miskraam gehad..kei zielig!

Deel Deze Pagina