@Suus pfff hee! Het is ontzettend verslavend Oke ik zal in het kort wat vertellen.. Ik ben dus woezeltje 21 jaar en getrouwd! Ben eind maart gestopt met de pil. Woon dus in apeldoorn.. Uhm.. vraag maar raak!
We hebben 1 cyclus 'afgewacht' zeg maar.. omdat we wilden kijken wat mijn cyclus deed. En verder heb ik niet zo'n korte cyclus gehad. Mijn eisprong komt soms vrij laat. En de dagen na mijn ei zijn wat korter.. Zie maar aan mijn onderschrift, mijn cyclus word wel steeds wat korter gelukkig.
en hoe oud is je ventje woezeltje? En wanneer ben je getrouwed (ik wil ook trouwens ) En weten veel mensen dat je ermee bezig bent om zwanger te worden doe je al tempen? En doe je al ovulatietesten? ik ben niet nieuwschierig hoor
@Gaby ja dat is waar.. Alleen is het wachten op een ei zo lastig soms Maar gelukkig is hij de nu 2x op dag 18 gekomen Daar was ik al heel blij mee. daarvoor rond en op dag 24.. @Suus, hihi Wil wel een beetje 'afgeschermd' blijven hihi Omdat niemand weet dat we bezig zijn.. Ben er aan de ene kant wel blij om dat we het niemand nog verteld hebben, want zelfs nu al beginnen ze (omdat we nu bijna 4 maanden getrouwd zijn) wanneer komt er bij jullie een kleine? En verhalen van en begint er al iets te groeien in je? pfffff. Ik temp al sinds ronde 2 En ovutesten ook sinds ronde 2. Hierdoor weet ik waar ik aan toe ben, ben echt blij dat ik er al zo vroeg mee ben begonnen want we hebben waarschijnlijk in ronde 1 'te vroeg' geklust.. zo een heel verhaal
ahhhhh ik moet huiswerk maken maar ik zit al ruim een uur alleen maar op het forum te lezen! *tikt zichzelf op de vingers*