Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    meiden, nog een vraagje: ik weet dat teveel koffie tijdens zwangerschap niet goed is. Ik heb gelezen dat je max 4 kopjes koffie mag per dag. De afgelopen twee maanden dat ik de licht posi tests had, dronk ik ong 2 kopjes per dag. Zou dat ook invloed kunnen hebben gehad op het misgaan?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    i weet niet nen

ik weet alleen dat mijn zus verslaafd is aan koffie en die heeft 3 gezonde kinderen. ik denk dat je je er niet zo druk hoeft te maken

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    okee, dat is iig een goed bericht! ik vind het namelijk ook zo lekker... normaal drink ik wel meer dan 2 kopjes per dag

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Tot zo gaby!

@ Woezeltje: Dat had ik ook in de eerste ronde, ook bijna in de 2e ronde :oops: gelukkig twee dagen daarvoor geklust en diezelfde dag ook nog... Hope so! Als het deze ronde niet lukt wil ik ook gaan tempen.

Het reageren gaat een beetje slow omdat ik hier ook een beetje moet opletten. Blanco abbo is al 770,- ex BTW per jaar. :( :( :(

Liefs

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hmmm dat is veel debbie.

nen ik ken heel veel mensen die heel veel koffie drinken en is allemaal goed gegaan

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik moet van mezelf me aan 2 kopjes koffie per dag houden. Ik heb ergens gelezen niet echt goed is... maar kan me niet voorstellen dat het daardoor mis is gegaan. Je kunt er geloof ik verminderd vrachtbaar van worden bij overmatig gebruik, net zoals roken etc etc...

Liefs

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja idd ik denk dat alles waar te teveel van neemt niuet goed is.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    OKee, dan is dat fabeltje in ieder geval uit mijn hoofd gehaald haha. Ik drink niet alleen maar koffie op een dag, maar kom wel op de 3 a 4 koppen en soms wat meer.

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik bedoel met het bovenstaande dat er gezegd wordt dat er kans is op verminderde vruchtbaarheid, niet dat dat altijd zo is of wat ook...

Ik vind t ook erg veel! Daan ook geloof ik en die gast gaat e gewoon vanuit dat we het doen volgens mij... :( :( :( Ik denk dat we op 70 per maand zitten dan. Pfff als of t allemaal nog niet genoeg kost.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje wat een geld! Wat voor bedrijfje is het?

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    debbie je moet het niet doen hoor
    r zijn veel goedkopere manieren om te adverteren!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, die gast heeft waarschijnlijk voor elk tegenargument zijn woordje al klaar

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Daar ben ik het helemaal mee eens en 3 a 4 koppen valt toch wel mee! :)

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    kristel gefeliciteerd! wat super!
    hoe is t met de rest?

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga lekker de pc uitzetten en bank houden.. moet ook ff van me nieuwe werk het pedagogisch beleid doorlezen.. is nog een hele klus.. morgen weer de hele dag werken.. en morgenavond met gaby en rachel mee.. die laten de wenkbrauwen epileren bij me schoonmoeder ;)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het leggen van houten vloeren, parket, laminaat, marmoleum, vinyl, vloerbedekking etc etc...
    Dus ehhhh iemand vloertje nodig!?!

Liefs

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Kun je niet adverteren op marktplaats? En speurders? Daar kijk ik ook altijd op als ik iets of iemand nodig heb. En op hyves? Het lijkt me dat er zoveel gratis media zijn om je reclame in te kunnen uiten. Maar ik zit natuurlijk niet in de wetgeving daarover, dus misschien mag het helemaal niet hoor wat ik voorstel...

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh Suus mag ik ook mee... ik heb zo'n hekel om het zelf te doen!
    Veel plezier met bankie hangen! Ik hoop dat we die gast snel ons huisje uit kunnen schoppen! :evil: Dan kunnen wij ook lekker bankie hangen en maybe wat oefenen, mocht het toch niet raak zijn! ;)

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben der weer...

weet je waar ik net achter kwam.. ik heb altijd.. precies een week voor ik ongi moet worden echt mega super pijn in mijn (.)(.) maar heb nu nog nergens last van.. echt raar...

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby je komt maar hoor...is 10 euro... :)

Deel Deze Pagina