ik weet niet of het een teken is gaby.. Misschien een later ei gehad waardoor je cyclus nu langer is? Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen hoor, maar volgens mij dien ik als een groot voorbeeld hoe je lichaam je voor de gek kan houden..
zou kunne.. heb een cyclus van 29 dagen aangehouden...die van 34 dagen is een uitschieter.. en zal niet nog een keer zo ver gaan, want zat de dag dat ik ongi moest worden in het vliegtuig..dus dat zal um wel door de war hebben geschopt..
Ik ga sowieso al een website maken en marktplaats en speurders etc mag volgens mij wel!En anders gooit marktplaats je er wel weer vanaf toch? hiihihihi Morgen maar eens advertentie in elkaar flansen op marktplaats! Volgens mij heb ik ook al eens een hyves pagina voor een bedrijfje gezien dus dat kunnen we ook wel maken. hihihi Thanx voor de tips! Nog meer... nog meer.... en ook nog een beetje HCG als jullie over hebben... hihihi
nou hopen op een goed teken gaby, ik duim voor je, en voor iedereen hier. Hier steken in mn bm. Gisteren niezen, leek alsof ik iets scheurde We hebben 4 dagen achter elkaar geklust, 1 dag voor mn ei, op mn ei en 2 erna. Ben benieuwd Wel aparte afscheiding gehad overigens, beetje gelig. Normaal is t na mn ei donkerder, nooit gelig.
Maar ik hoop uiteraard voor je dat het wel een teken is en dat die vervelende ongi gewoon uit blijft!
mijn klachten deze maand zijn: veel moe, buikpijn rechts onder in erg laag.. af en toe een steekje..en veel dorst... drink normaal erg weinig.. nu echt best veel.. maar ja heb niet echt t gevoel dat t raak is deze maand..
kun je ook voor je ongi testen.. ja toch had kristel ook gedaan toch.. en zo ja hoeveel dagen.. heb hier nog een kruidvat test en 2 van clear bleu..
Ik heb wel eens op een ander topic gelezen over meiden met veel dorst.... Ik heb sinds mijn ongi is begonnen al last van steekjes. Zaterdag een posi ovu test gehad (heeel vroeg ei dus!) en mijn borsten blijven maar groot.. Maar whaaaaaa mijn lichaam houdt me elke keer voor de gek, dus ik durf nergens meer in te geloven. En mijn vriend zegt "als de digi cb zwanger zegt, geloof ik het pas". Maar zelfs daar kun je dus niet volledig op vertrouwen, heeft bos (HELAAS) aangetoond
ja de ene test is wat gevoeliger dan de andere en je kan vroeg hcg aanmaken dus dat kan. Ik zie mensen die testen een week van te voren al posi, anderen pas een maand overtijd posi
Jeetje wat gaan jullie snel zeg! Gaby waar ligt Cuijk.... ? Is denk ik een beetje uit de richting Hopen dat het wat betekend Gaby!
nee hoor nen dit is mn 3e berichtje deze week of 4e ofzo lees wel mee maar is mij te druk.. 24 uur per dag is niet genoeg uur. Druk op t werk, mn paard schiet er een beetje bij in maar wordt gelukkig goed verzorgd. Verder gaat t heel goed. En met jou?
Met mij ook hoor. Ben ook druk. School, werk, huishouden, forum ik kan het niet laten om hier elke dag ff te kijken hoe het ervoor staat haha
nen.. t is hier echt verslaafd.. als ik opsta smorgens is t eerste wat ik doe de laptop aan en even bijlezen.. daarna ga ik pas wat eten enzo.. haha.. en als ik thuis kom.. eerst even gauw spieken hier..
ja ik probeer dat ook, maar mijn vriend irriteert zich er rot aan. Slaat eigenlijk nergens op, want soms kijk ik 10 minuutjes en is het klaar. Wil ik gewoon ff weten hoe het met iemand is afgelopen die bijv ging testen. Maar hij wordt soms echt ontzettend boos