Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gaby, je had een laat ei zat je laatst te vertellen.
    Dus logisch dat je nog niks voelt, je zit nog lang geen week voor je nod...

@Agneta: ik heb weinig keus, zal verplicht in het ziekenhuis moeten bevallen mochten we zwanger raken.
    En al zou ik niet verplicht daar moeten bevallen, dan zou ik alsnog niet thuis kunnen bevallen (veel te weinig ruimte hier, dus zou niet mogen van de arbo)
    En ik zou het niet willen ook.
    Dus 100% ziekenhuis bevalling hier :p

2. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Jij houdt alles veeeel te streng bij :)
    Hoe is t met jou?

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ja dat dacht ik, maar weet t niet zeker.. ik wacht t gewoon af...

4. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik kijk wel hoe t er voor staat maar posten niet altijd.. helaas.
    Huishouden hoef ik niet zoveel te doen, vriendje was vorige week vrij en heeft t gehele huis verbouwd, alles netjes aan kant, zodat we volgende maand lekker kunnen verven

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ga je het helemaal anders verven? Of gewoon ff een nieuw laagje er overheen?

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dreamer... hoe zit dat met de voor de Arbo verplichte ruimte voor een thuisbavalling? :oops: Ben ik nog onbekend mee...

7. gaby1986

oh als t om ruimte gaat mag ik ook niet eens thuis bevallen.. haha..

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    alles wordt geverfd maar in etappes. Even kijken hoe of wat, wil sowieso eerst de babykamer af, met nieuwe vloer. Die is nu geel met blauw, en wordt een lichte laminaatvloer met bruine muren (3) en een beige. Of alles bruin met een beige rand, een van 2.
    De slaapkamervloer blijft liggen (blauw) alleen t behang gaat eraf en er komt een nieuwe blauwe kleur op, denk hel donker blauw met lichtblauw.
    En we hebben de huiskamer met wit en blauw, alles wat blauw is wordt mint groen, en t wit blijft wit, alleen krijgt t plafond en een muur een nieuw likje aangezien we lekkage hebben gehad en er bruine plekken zitten. De gang wil ik ook mint hebben en de wc eigenlijk paars maar zover krijg ik mn vriend niet :)
    We doen niet alles in een keer hoor, denk dat we volgende maand de babykamer en de huiskamer doen

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik wil zeker de eerste keer in t ziekenhuis bevallen. We hebben wel stoere bevalkamers :)

10. gaby1986

das nog een hele klus.. ik heb de logeer kamer paars.. en die kleur heeft mijn vriend juist uitgekozen.. hahahahaha..

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ja maar als de babykamer klaar is mag de rest wachten van me hoor ;) huis is tiptop in orde verder.

Hij zegt, jij mag kiezen welke kleur, dus ik wilde zilver met donkerpaars, heel chique, maar mocht niet. rood ook niet, dus eigenlijk kwam t op groen of blauw neer en aangezien we al een blauwe vloer hebben vond ik t zonde om die vloer er ook uit te halen. Maar eigenlijk zou ik wel een hele donkerbruine vloer willen met groene muren

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Vind je het niet zonde om nu de babykamer al te doen? Dat lijkt mij juist leuk om te doen als je echt zwanger bent. Dan is het allemaal wat tastbaarder. Ik zou nu nog niet een babykamer willen hebben in huis terwijl ik niet eens zwanger ben. Lijkt me erg moeilijk, want je wordt continu met je neus op het feit gedrukt dat het nog niet zover is..

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    nee hoor ;) want t wordt nu een neutrale logeerkamer. t behang is sowieso al wat aan t vervallen dus mag sowieso vervangen worden. Hij blijft ook leeg, staat alleen een logeerbed en een kast

14. gaby1986

ik ga da ook pas doen als ik zwanger ben.. hebben wel een kamer helemaal leeg.. en nog niks op de muur.. en dat word de babykamer..

15. gaby1986

het word rustig hier..

16. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    das toch t zelfde? :)
    Ik heb de kamer liever geschilderd met vloer erin dat ik zelf nog echt mee kan helpen dan dat ik straks kotsmisselijk wordt van de verflucht, is volgens mij ook niet goed btw.
    Maar de muren worden ook beplakt met teddybeertjes, en er komen lijstjes en andere dingen te hangen dat doen we pas met 5 maanden ofzo

17. gaby1986

meisje .. haha eigenlijk wel ja..maar dacht dat je ook meubeltjes enzo al erin ging zetten..las jou nieuwe berichtje pas toen ik de mijne al geplaatst had

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oww nu snap ik het, hij wordt bestempeld als babykamer maar nog niet zodanig ingericht..

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    nee ;) als we logees krijgen mogen ze er slapen maar tegen die tijd moeten ze maar op de bank pitten :) maar tegen andere hebben we t over logeerkamer en onderling is t babykamer ;)

20. gaby1986

haha juist.. bij mij is t nu de was kamer.. heb nog een apparte logeer kamer..

Deel Deze Pagina