ja plakplastic Maar zo moeilijk te beoordelen vanaf internet.. moet mn digitale lootje vullen. Heb maar gevraagd om een bakplaat en een groentestomer
klopt...ik vind het nogal onbeleefd om weg te gaan zonder te zeggen dat je gaat...en al helemaal als je met iemand in gesprek bent... sorry hoor maar ben even heel eerlijk vandaag....
hier wrd je blij warmvan : http://img125.imageshack.us/my.php?image=img3758xk3.jpg de achterste is onze nieuwe aanwinst
hey lynn........... hoe is het met onze lekkere zwangere meid.... ps voor de geintresseerde staat nieuwe foto van de konijntje in mijn album.....
Hey meiden, hoe ist hier? Hangt n lekker sfeertje zeker, haha! @Meisje: Ach wat een schatjes! Heb je zo'n cypertje? Wij hebben er ook zo een, nu een half jaar! Echt geweldig zo'n moppie! Heb je al een naam? De onze heet Kasper! (Voel me soms net zo'n overdreven moeder, maar dan over een kat, haha) @bos: Hoe ist met je? Vorige week een posi test gehad en nu een neg. bloedtest gehad? Weet ni of k t goed begrepen heb, maar je zal je lekker klote voelen, denkl!
owwh sorry nee dat heb ik gemist sorry .. ik ben ook op me werk dus ik schiet af en toe ff achter de pc... mijn oprechte excuus jeetje ik heb iemand gekwetst is echt niet me bedoeling geweest
je ziet het helemaal verkeerd maar ik pfff ... ik laat het maar hierbij ik heb een relatie hij was uit omdat ik me niet begrepen gewaardeerd etc voelde.. k heb besloten het nog een keer te proberen met hem en met hem ben ik dus al ruim een jaar samen ... in het kort
linda: dat heb je goed ja...... voelde me zeer klote....even samen zitten huilen omdat het zo'n tegenvaller was (vooral toen de huisarts dacht dat ik wel gewoon zwanger was) nu gaan we weer vol goede moed er voor..
nou omdat je dat een paar keer typte... pagina's terug inmiddels... wat ik net al zei k heb een hoop gemist k kan maar beter me mond houden want ik zeg dingen waarmee ik mensen voor hun hoofd sla en ik dat juist niet wil doen
nou sorry hoor maar als je het raar vind dat ik dingen typ.. zoals ik hiervoor al reageerde.. omdat ik dus blijkbaar een hele hoop info had gemist.. waarom typ je zelf dan van die rare dingen :S ik heb alleen gezegt dat ik contact heb met een donor.. al een hele tijd ik heb die donor nog nooit ontmoet alleen via internet contact .. die donor kende ik al toen ik nog met me ex was 2 jaar terug een meid .. daarna ben ik een jaar singel geweest en nu weer een jaar in relatie... maar goed ik heb er al geen zin meer in dingen gaan zo zwaar uit verband terwijl ik dacht steun ofzo te krijgen voel ik me nu in het nauw gedreven veroordeeld en alsof ik me mond voorbij heb gepraat dus whatever..
Oke, dus ook jij op naar de volgende ronde! Als we die roze lijn van de afgelopen maanden nou eens ff doorzetten... Dan zijn wij onderhand wel aan de beurt misschien! Grappig, je kan met de cyclusbanners maar een max. cyclus van 38 dagen invullen... Beetje jammer, maar wordt dus rond de kerst weer testen denk...
je hoeft je mond niet te houden....maar misschien wel een tip....even terug lezen voordat je reageert....of eerst even de goede info aan iemand vragen voordat je gaat zeggen je bent vast zwanger.....snappie..... komt zo hard aan elke keer als ze roepen je bent vast zwanger....terwijl je steeds moet zeggen...nee ik ben niet zwanger....dat weet ik zeker...