ja en bij sommige banners is het zelfs nog korter dan 38 raar he.... terwijl er heel veel zijn die juist een lange cyclus hebben...
@bos.. dat begrijp ik.. maar toen ik dan van de week iets typte over zwanger raken .. dat me arts had gezegt dat me eieren niet groeien en ik zonder hulp niet zwanger kon raken .. toen werd er door volgens mij jou gezegt iets in de trant van zou je dan nou wel doen... waarop ik nog reageerde met :ik kan niet eens zwanger raken( maw. ik zeg net het kan niet vraag je nu zou je dat wel doen..) iets in die trant ..:S dus komt misschien een beetje op hetzelfde neer.. als dat ik nu een beetje info van jou heb gemist en me daardoor heb vergist. Ik zal in het vervolg zeker eerst vragen aan men hoe en wat de situatie is want het laatste dat ik wil is iemand op zijn zenuwen werken of irriteren of kwetsen of wat dan ook ... ik zie het forum juist als een steun middel en niet om kattig tegen elkaar te doen ... verder zal ik denk ik toch een stuk stiller worden heir want ik voel me gewoon echt aangevallen
nhene: ik bedoelde met, zou je dat wel doen, een kind nemen/krijgen bij je vriend/ex.... ipv een donor... maar ik neem toch wat afstand van het forum....dus blijf lekker hier kletsen....voor mij hoef je je niet in te houden....ik wil niemand kwetsen...maar ook ik mag eerlijk zijn dacht ik zo...
ik wil alleen tegen jou zeggen dat je zelf maar eerst terug moet lezen voordat je dingen gaat typen ( of zoals mij word gezegt..vraag mij hoe het zit ipv aan bos of dingen te suggereren) watn ik heb heel duidelijk me verhaal uitgelegd meerdere keren ... en jij typt nu dingen dat ik denk van huh? ( en dan nog had ik hetn iet erg gevonden als ik niet zo een snauw had gehad) zelfde geld voor bos.. je zegt je weet het niet wat de donor betreft maar heb juist met jou toch een behoorlijk gesprek gehad.... net als dat ik voorbadig was met jou zw... was jij bos wel heel voorbadig met zeggen dat het aso is als men offline gaat zonder gedag te zeggen terwijl ik was niet offline ik was ff aan eht werk ... maar goed zo kunnen we heen en weer schieten wat ik al zei dat is niet wat ik wil maar ik voel me wel aangevallen en in het nauw gedreven en een natuurlijk instinct is dan in de verdediging schieten .. dus ik hoop dat we dit hierbij kunnen laten en gewoon mekaar kunnen steunen en lachen en met elkaar meedenken , want anders denk ik dat het beter is als ik hier maar niet meer kom.Ik vind het al heel moeiljik om open en eerlijk te zijn maar zo annoniem kan ik het nog wel redelijk van me borst afkrijgen ...
Ik merk wel dat k er nu een stuk nuchterder in sta... Na wat we afgelopen maand meegemaakt hebben is zwanger worden niet meer zo'n groot issue en ben k er niet meer zo spastisch mee bezig als hiervoor... T is wel lekker om er wat rustiger in te staan moet ik zeggen, al gaan we er de komende maand wel weer vol voor, want we willen t heel graag....
nee....ik wil gewoon meer tijd maken voor ander dingen dan alleen maar hier kletsen... en ja ik vind het moeilijk om te zien dat er meiden komen en gaan en snel zwanger zijn....en ik gun het iedereen hoor....maar ik vind het wel moeilijk.....en daarom neem ik maar wat afscheid want ik geloof dat ik meer mensen weg jaag (wat zeker niet mijn bedoeling is) dus is het daarom ook beter dat ik misschien niet zo vaak meer kom
tuurlijk maar daarom schrik ik ook zo van de reacites naar mij toe ik wil ook alleen maar eerlijk zijn en helpen maar.. blijf lekker ga om mij niet weg jij was hier langer ik ga wel een ander forum zoeken zag je bericht net pas bos ging langs elkaar heen // zo zie je maar weer.. misunderstaindingsss jammeer maar geod ik begrijp dat je dat moeilijk vind .. ik heb het ook wel is daarom weet ik ook niet alles ben vaak een paar uur of dagen niet online of ff snel en weer weg...
je hoeft helemaal geen ander forum te zoeken... ik ga niet weg om jou ....ik blijf komen alleen een heel stuk minder als anders......
Ja, kan k me voorstellen, als je alles een beetje wil volgen gaat er heel veel tijd inzitten! K heb ook geen zin/tijd om elke dag de hele avond voor de pc te gaan zitten!
nhene ik heb niet naar je genauwd volgens mij. Ik zit alles terug te lezen en heb je berichtje'ik wil en kindje maakt niet uit hoe' verkeerd geinterpreteerd als in je gebruikt je ex als donor. Verder ben ik de laatste die jou zal verordelen,heb int zelfde schuitje gezetenm,relatie verbroken omdat hij me niet waardeerde en na een maand de draad ophepakt. Nu al ruin een halfjaar gelukkiger dan ooit maar ook albijne een halfjaar aan de klus dus ja dat rijst ook vraagtekens. Dus ik snap je wel,was alleen nieuwsfierig
Ja bos, wij vrouwen zitten raar in elkaar wat dat betreft! We willen t allemaal zo graag en gunnen t n ander ook, maar als t te vaak gaat gebeuren dat n ander wel krijgt wat jij ook zo graag wil, dan gaat dat toch pijn doen! Ik begrijp je helemaal, meid... Wel jammer als k je niet meer zo vaak tref hier, want kan altijd zo lekker met je kleppen! Maar goed, ben er zelf ook niet zo vaak, t gewone leven gaat ook door en als je eenmaal op internet zit vliegt de tijd en doe ik weinig nuttigs meer meestal..
meisje ik heb je een pm gestuurd zit goed meid als we beide niet zo bedoelen dan moetn we ook niet zo doorgaan en gewoon de strijdbijl begraven
nou het was gezellig hier. Gefeliciteerd voor degene die zwanger was.. En meisje ook vast voorzichtig gefelciteerd! ik heb de vragenlijst van het ziekenhuis binnen.. en ook al ingevuld.. morgen naar de HA de verwijsbrief ophalen en dan de spullen op de post.. Er hangt niet echt een lekker sfeertje hier trouwens he :S gezellig zeg maar niet huis.. beetje jammer..? Wat jammer dat je minder komt bos.. maar kan het ook wel begrijpen.. gewoon even wat rust en afleidng zeker.. Tot morgen! liefs suzanne
jeetje lees het allemaal zo trg ... Gelukkig is de strijdbijl begraven maar wil nog een ding kwijt @ nhene ik respecteer jouw keuze ondanks dat ook ik zo mijn bedenkingen heb voor goodwill van het kind dat gaat komen, ik vind een kind word gemaakt uit liefde en vind het wat anders als je met een vrouw bent ook dan doe je het uit liefde dus heb je een donor nodig maar nu heb je een vriend waarvanhet niet zo stabiel is. Als het dan mis gaat kan je toch beterdiedonor hebben dan een gebroken relatie maar ikhoop voor jouw en je kind in de toekomst dat het wel goed komt. Maar je hoeft je niette verdedigen met de redenen van andere moeders doen het minder wonen. Bij paps en mams geen diploma dus vind jij dat je meer kan bieden vind ik niet echt redelijk naar andere toe, ook hun hebben hun kind wat te bieden en liefde ishet belangrijkst of dat nu van 1 persoon is of van 2 maar je vergelijkt jezelf met tienermoeders nu en niet met volwassen vrouwen dieeen huwelijk of relatie hebben en kinderen want jij noemt menig meid, nou ik zie meer goede dingen dan slecht op straatik weet niet hoe jij dat dus zo opvangt. Dat wou ik even kwijt ik veroordeel je dus niet maar probeer andere ook niet een stempel te geven. Verder no hard feelings zou t jammer vinden als je weg gaat want weg jaagen wil niemand denk ik toch. Hoe is het verder ik was gisteravond te moe, kwam pas om half 10 thuis van den bosch. Kom vanmiddag nog kijken alvast goede morgen all denk dat jullie nog op 1 oor liggen hihi