mijn buurmeisje zou komen maar is er nog niet, hoop eigenlijk dat ze nu weg blijft anders wordt t erg laat.. morgenochtend al met haar en de ukkies naar houten, naar ballorig. Is ook vroeg. Vriendlief zit in nijmegen, voor een concert, die komt ook laat thuis, lekker hoor avondje alleen. Ik ga even commisaris rex kijken, ook zo'n leuke serie, haha heb jeugdsentiment. Keek ik altijd als ik bij mn oma sliep toen ik 6 was ofzo
ff nog. Wat lijkt zij veel op haar papa zeg.. Blij om te zien dat hij nog zo overduidelijk in haar voortleeft
zo hier ook nog even een berichtje.. verjaardag was gezellig he suus.. zo wij gaan zo slapen.. joey moet weer vroeg op..en ik.. ja je raad het al hahah.. ik ben vrij morgen... nou slaap lekker allemaal.. en tot morgen..
truste... ik ben er ook weer vandoor.... voor de meiden die WEL moeten werken morgen. werkse.... voor degene die vrij zijn.....jullie mogen altijd langs komen he om te poetsen enzo.....hou je vooral niet in... 8)
@ meisje wat ben jij gemeen ik weet het echt niet wel een cutie.. ze gingen uitbreken uit sona vorige week en toen was het afgelopen en heb het deze week gemist balen duss.. commesaris rex pff dat is wel heeeeel oud.. @nhene ik herken het ook wel.. ik heb het al 2 keer gevoeld vorige ronde en in de zomer 1 keer. ben jaren aan de pil geweest dus weet echt niet meer hoe het was toen ik 13 ofzow was... :S het voelde als een heel zenuwachtig gevoel en zeurend in me zij echt irritant en hield ook best lang aan ook trok het door naar mijn been dus weet neit of je er wat aan hebt maar merk je ook wat aan je afscheiding beetje doorzichtig en draaderig.. @suus geen taart hmmm toch maar is naar de dokter meid hihi @bos ja heeeel verslavend maar als i kgeen tijd heb en er neit op kan begin ik nog niet te trillen en te zweten whaha :d jij?
2bos doegg fijne avond en nee dnakje die uitnodiging sla ik over volgende keer oke moet trouwens werken bah slaap lekker
ik kan er niks aan doen.. vind dat zo vies.. die koek.. lust ook geen cake enzo is wel gezond he Had het lijstje van de uitslag al een keer gepost maar zal zo eens kijken of ik hem nog een keer kan vinden.. maar ga zo naar bedje want ik moet ook WEL werken morgen.. om 6 uur gaat de wekker weer
uitslag was: ph 7.5 (7.2-8.0) Volume 3.1 (2.0) viscositeit >2.0 aantal spermatozoa 100 (20) mobiliteit a:10 b: 22 c: 3 d: 65 morgologie: 4 (15) Afwijking aan de kop.. dus?
*ja ja ja ik weet het ben verlaafd... ga zo echt weg hoor* @rose: nou dat zweten valt mee maar dat trillen 8-[ ben ook van mijn nicotine verslaving af gekomen dus moet dit ook lukken he....(alhoewel ik toen meer ging snoepen....zou dat hierbij ook helpen ) *bos moet even gedag zeggen tegen zichzelf van agneta (ze kan niet op het forum doos, D O O S . . . . LINGO )
http://www.prisonbreakmanhunt.com/s03e13 mathilde rose ledger,dochtertje van heath en dit poppeteis ook lief!
@ bos.. ja klopt ik voelde die bubbels ook echt aan de zijkant .. het was echt 1bubbel die wegschoot links onderin .. @ all thanks ik ga verder duimen
* bied bos een zak snoep aan * @meisje oh echt ze lijkt wel op suhe van tom cruise slaap lekker, ik ga ook lekker slapen. tot morgen