Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ah wat een leuke hond i kheb ook een kleintje een mengsel tussen chihuahua en jack russel.. wildebrasje :d weet niet hoe ik een foto moet plaatsen.

@kristel leuk joh die site echt lief dat verhaaltje..

@ iedereen die geen taart lust vreemde vogels whaha doe mij maar lekker wel met heeeel veeeel slagroom mm lekker..

@meisje hoe hou je het vol had allang 3 tsten gedaan haha knap hoor weet je wel wanneer je dan gaat testen.. ben ik nieuwschieriger als jij zelf :p

@dreamer hier op de kinderboerderij waar ik net aan t werk was vloog het nieuwe dak van het kippenhok eraf liep net een opa met een kindje van 2 op zijn arm het vloog een meter langs hem neer als hij een seconde later was geweest was er dnek ik echt iets heel erg gebuerd waren van die dikke balken en hard plastc van in totaal wel 7 of 8 vierkante meter schrok me dood. was zo blij dat het goed is gegaan, dan bednek je je opeens weer joe snel iets gedaan kan zij want dat hadden ze echt nietoverleeft denk ik :( ben nu weer wat bij gekomen van de schrik.

@knarboor klusse ! :p

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah ik ben ook al vanaf dinsdag aan het klussen hahah ik sla niks over hahah ja gister avond maar gister ochtend wel en vanmorgen weer .. nu heb ik btw geen echte buikpijn meer maar meer het gevoel dat ik me buikspieren moet spannen anders dan blaast me buik enorm op .... heel raar ..( net als wanneer ik ongie ben eigelijk) bid bid bid dat we beide zwanger zijn spannend iiieeel :)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah dat doet mijn hond ook haha die is gek die vind sneeuw geweldig.. regen niet echt maar sneeuw zo dan is ze helemaal dol
    dan zie je me kleine zwarte bollie door de sneeuw met die kop naar beneden zodat ze een sneeuwbal op dr neus krijgt haha
    leukkkkk

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

je gaat naar www.tinypic.com en dan kan je uploaden doen en dat doe je kies je foto uit jou album ( harde schijf)
    en dan kies je het adres waar [​IMG]

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

mijn jaimster.. aka jaimy

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nhene,

Wat een schatje!

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja nichtje van jou skatiie patatiie .. volgens mij zouden ze elkaar ook leuk vinden haha
    gezelligggg

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben effe naar fisio dan naar het ziekenhuis me hechtingen eruit laten halen een week te laat woepsss.. tot straksss

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    dankje nhene ga het meteen proberen.
    ik moet ook om half 3 naar de fysio.
    ik hoop dat het raak is nu je eisprong is geweest mar wat je nu voelt hoeft niks te betekenen want je innesteling is nog niet geweest als die zou komen en klachten na de eisprong is wel normaal of die nou bevrucht is of niet dus probeer je zelf niet helemaal gek te maken, bedoel het niet verkeerd maar anders stel je jezelf ontiegelijk teleur als het misschien niet raak is dat heb ik ook in de zomer gehad. :( ik duim voor je dat er nu wat onderweg is in je eileider naar je baarmoeder :D en dat het veilig aankomt. mijn klus dagen komen nog maar doen het toch zeker om de dag to be sure hihi :d

wij gaan morgen heerlijk naar centerparcs lekker zwemmen en lekker wat eten en poolen daar heb er echt zin in ff er tussen uit met z'n tweeen.

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    dit is mijn hondje toen ik hem net had paar maanden geleden

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Wat een lieffie!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    thnx heb trouwesn ook maar 2 foto's van mij en mijn mannetje erin gezet dan weten jullie wie ik ben als jullie geintresseerd mochten zijn hihi :D hoop alleen dat ik toch anoniem blijf en dat niemand mij op de site herkend ofzow maar dat zal wel niet toch.. vind het en beetje onzeker maar jah heb nu al meerdere gezichten gezien op hyves enzow dus weet ook hoe een paar van jullie eruit zien nu vragen jullie je af hmm wie dan :p

13. hallo allemaal,

@ sam wat fijn dat je ei geweest is. WE hebben niet zo hard gedanst deze maand maar gaat helemaal goedkomen.

@ oma wanneer moest je ook alweer naar zh?

Wat een lieve hondjes hebben jullie zeg
    Heb een foto van onze golden retriever in m'n album gezet. is n pup van 11 maanden.

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ahh wat een scheetje ryanne zal je vast nog wel is tegen komen in de wijk hihi..

ik ga nu naar de fysio en sporten lekker spierpijn kweken..

tot straks

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik wil toch eigenlijk een hele grote waarschuwing geven aan iedereen met een hond:

Ga alsjeblieft nooit, maar dan ook nooit, met je hond het ijs op.. :cry:

Laat je hond nooit op het ijs gaan: een hond weet niet wanneer het ijs dik genoeg is om op te lopen en zal, eenmaal gewend aan het ijs, ook op het ijs gaan als het weer gaat dooien. Met alle vreselijke gevolgen van dien: de hond zakt door het ijs, kan een cold-shock krijgen (van schrik haalt hij diep adem en krijgt ijskoud water in zijn longen en hierop volgt de dood), kan niet meer bovenkomen of doet verwoede pogingen maar al het ijs breekt onder zijn poten.

Ieder jaar sterven honden hierdoor en zelfs mensen die tijdens hun reddingspoging van hun trouwe viervoeter, ook door het koude water bevangen worden.

Denk er alsjeblieft aan en waarschuw andere hondenbezitters die deze gevaren niet zien.

Een (forum)kennis van mij heeft haar pupje zo verloren. Het pupje stapte op het ijs en zakte er doorheen. Meteen aan een hartstilstand overleden.. Van schrik haalt je hondje adem, waardoor er een sloot ijskoud water in de longen komt. Nou ja, hierboven staat het beschreven.

Dus, ook al is je hond aangelijnd, een hartstilstand wil je echt niet meemaken.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dawza,

Het is maar eenmalig geweest en ik heb dit al eerder gelezen, wou alleen aan de hond laten zien wat ijs is.. en ik heb de hond nooit los en altijd aangelijnt.
    En wanneer kom ik nou bij ijs, nooit, was gewoon toeval toen omdat we naar het bos gingen.

En voorkomen kan je het nooit aangezien er ook grote plassen water na regen kan bevriezen, en je hier ook in kan verdrinken.

En het zal vast wel zijn dat jij het ook weleens gedaan hebt, want anders kom je niet aan deze informatie.

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Nope heb het zelf nog nooit gedaan en zal het nooit doen ook. Zit in een rolstoel. Die informatie heb ik doordat ik op een hondenforum zit.

Je hoeft je ook niet aangevallen te voelen hoor, maar het lijkt me toch wel belangrijk om mensen te informeren. Ik vertel graag 1000 x dat ijs gevaarlijk kan zijn, al wordt er maar 1 hondje mee gered ;)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik voel me niet aangevallen maar het feit dat ijs gevaarlijk is weet denk ik bijna iedereen wel..

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik denk zelf dat er best wat mensen zijn die denken dat honden alleen maar kunnen 'verdrinken'. En dus dat ze hun hond aangelijnd kennis laten maken met het ijs.

Maar feit is dus dat ze niet eens hoeven te verdrinken om toch door ijs dood te gaan, dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen.

Ik denk dat het nu wel duidelijk is dus mijn punt is gemaakt :D

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat een leuke foto's allemaal meiden!

Ik wil ik ook een hondje... maar mijn vriend en ik werken allebei 40uur dus dat vinden we zielig voor zo'n beesie. Maybe... als ik minder ga werken ivm zwangerschap en kindje tot dan mogen we af en toe de hond van m'n mamsje lenen. (zie album)

Leuke site Kristel! Ik ga proberen om mee te lezen! Vind t altijd zo leuk... en op de een of andere manier krijg ik dan altijd een brok in mijn keel. hihihi :oops:

Vandaag voel ik eigenlijk niets raars... ben t al wel zat. Maarja het is dan ook vrijdag. Ik probeer dinsdag of woensdag te testen. Als ik het volhoud! Meestal als ik 's ochtends snel naar t toilet loop heb ik het idee dat die kans om te testen is verkeken die dag, dus... op die manier lukt t wel om t nog even uit te stellen.

Morgen die verrassingsdag voor mijn moeder. Naar de Sauna, uit eten en naar Crazy Piano's. Echt balen dat de sauna zo slecht is voor je ongeboren kindje.... Niet dat ik weet of ik zwanger ben, maar het idee dat het misschien daardoor mis zou kunnen gaan. :( Ik ga wel in de minst warme... ik kan toch niet zo goed tegen die stoom en hitte. :) Dat geef ik iedergeval als excuus! hihihi :D

Nou lieve schatten, het is voor mij bijna weekend! Ga lekker afsluiten en m'n bus halen. T zal wel druk zijn want de trein is uitgevallen. Boom op de rails ofzo... :(

Liefs Debby

Deel Deze Pagina