het erge is.. is heb een bril op.. heb niet altijd een bril nodig en op dus maar nu toevallig wel dus.. en toch zag ik hem niet.. maar is eigelijk ook best een rare plaats voor een stofzuiger.. ik ga ff gauw dweilen nu.. tot zo!
hmmmm goede vraag Bos, de koutertjes misschien? ik denk trouwens niet dat mijn schoonouders nog komen... whahaha daan is er ook nog steeds nog niet! (Denk dat hij in de kroeg zit bij zijn tante)
2e ronde indd.... Spiraaltje verwijderd toen werd ik na 14 dagen ongie, daarna na 34... dus nu wacht ik ook op de 34e dag met testen.
het is wel rustig hoor hier.....(zou goed moment zijn om af te kicken maar weet eigenlijk niet of ik dat wel echt wil )
wonen er in dat bos koutertjes? oh...... kunnen ze mijn stofzuiger ook niet verstoppen.....hoef ik ook niks te doen morgen
ik wil hem wel komen verstoppen.. ik ben trouwens al helemaal klaar..z it nu aan de patat.. mijn avondeten ..
zo'n vermoeden had ik al, maar het kon ook zijn dat ik de nieuwe versie van david de kabouter nog niet kon