nee is gewoon zonde eigenlijk..ik heb nu testen met een paarse dop.. lekker vrolijk haha... maar ja soms is de verleiding gewoon te groot..
ik zou ze laten verstoppen door joey.. dan weet jij niet waar ze liggen en dan moet je plassen.. maar je weet de testen niet te liggen dus dan ga je maar gewoon plassen @ nhene: hoe is het met jou?
tja met mij ... pfff heel eerlijk niet zo goed ik voel me kut me hoofd doet zeer en ik ben misselijk.. heb net soep gegeten en zit er nog in dus dat is wel goed.. maar ik ben constand aan het piekeren en bidden en smeken dat het nu is raak is ..pff ik maak mezelf helemaal gek ik wil al testen terwijl de innesteling nog moet plaatsvinden.. heel lastig dat ik mezelf altijd zo gek maak. maar suus vraag je ik snapte dat met die fotos ff niet.. bedoelde je nou dat we konden kijken of je hond op je vriend lijkt of die baby die jullie vast hebben hihi ik ben ook heel hoe zeg je dat warrig in me hoofd.. maar loop nu al 2 mnd met koppijn oepsss ennuh gaby ik zeg je eerlijk ik doe gewoon testen wetende dat ze niet uit kunnen komen en ik blijf testen tot ze op zijn dus ... maak ze op en koop maar gewoon geen nieuwe meer hwhahah misschien dat dat helpt.. bij mij werkt verstoppen niet ik bel hem gewoon boos op waar zijn me testen whaha
@nhene.. ik had het over de hond natuurlijk de kleine is de kleine van rachel en zou niet goed zijn als hij op pascal zou lijken.. we hadden het erover dat honden vaak op hun baasje lijken Klote dat je je zo rot voelt.. hopen dat het snel over is.. probeer dan wat afleiding te zoeken.. even met iets anders bezig zijn dan zwanger worden.. lekker een filmpje kijken ofzo
zeg je toch dat de dokter tegen ons heeft gezegd dat het zowiezo goed is tegen hart en vaatziekten.. en dat hij ook zei dat het nog niet bewezen is maar dat het ook zeker geen kwaad kan om het wel te slikken.. pascal is hierdoor ook overgehaald!
nog een half uur wachten en dan gaik tv kijken lekker naar het domme programme amerika's next topmodel de finaleeee heb ik gemist van de week ik wilde perC naar uhm .. iets anders kijken weet ff niet meer wat.. owh jaa making the band 4 vinden jullie die domme programmas ook zo leuk .. zoals cant buy me love enzo ... ikhou ervan he?! ik moet al zoveel nadenken op me werk enzo dat ik dan thuis graag domme dingen kijk.. of medische programmas, gevangenis programmas ( docu's bedoel ik) of iets met moordenaars ofzo .. beetje gek eigelijk als ik het zo opschrijf mmmm nja rapportage vind ik ook vaak erg leuk behalve als het over mismaakte mesnen gaat .. te groot te klein of overspoelt met wratten of tumoren die uit lippen neusen en wangen groeien waardoor een hoofd geen hooofd meer is .. nee dat vind ik dan net weer ff een beetje van die jammer programma's en jullie ?
het eerste deel wat je schrijft..kijk ik niet naar.. maar vind programma;s zoals csi.. house.. grey's anatomy..en van die ziekehuis progamma's enzo wel erg leuk.. en suus.. ik kijk wel wanneer ik t vraag.. misschien geef ik straks gewoon zo'n pilletje.. en zeg dat die t op moet eten.. haha.. joey ligt nu te slapen op de bank..
whaha ja ik ben verpleegkundige als beroep dus als ik tegen me vriend zeg je moet het nemen is goed voor je dan neemt hij het haha a wel grappig zo zit hij nu ook aan de vitamine C bruis tabletten hahah en drinkt hijaf en toe een actimel ennuh nja ik vind csi enzo ook leuk maar hou toch meer van de echte ER life enzo dus zoals je vroeger rescue 911 had.. dat soort zieeknhuis programma's gevangen in het buitenland gevangen en gevaarlijk rapportage ...
ik kijk alleen gtst en films.. verder kijk ik eigelijk niet tv.. Vind die bevallingsprogramma's ook altijd wel lache..
ik hou dus absoluut niet van serries zoals gtst of onderweg naar morgen.. of iets dergelijks.. maar ook wel van die bevallings verhalen op tv...
ik hou alleen van gtst maar dat kijk ik al sinds ik een klein meisje ben Ik ga even een ovu testje doen nu
vroeger keek ik ook altijd gtst.. maar das echt al lang geleden..met helen helmink er nog in.. haha...