Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha je bent nog steeds een klein meisje haha maar dat is juist goed in mijn ogen hoor
    ik zou zo graag weer 21 willen zijn .. goh had ik toch wat dingen anders aangepakt.. maar ja het zij zo
    ennuh ja ik hou niet van goed tijden enzo bah bah bah
    ik kijk al een jaar anderhalf jaar bijna geen tv meer.. alleen als ik heel moe ben ..(domme programmas omdat ik dan te moe ben om visite te hebben te computeren of na te denken over programma's haha

maar uhm ja ik voel me ook nog een bloempje hoor ik heb echt iets tegen ouder worden ..bah wil ik gewoon niet het gaat allemaal veel te snel in het leven

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    haha.. wat zou je anders gedaan hebben dan :p misschien dat ik nu dan sommige dingen anders moet gaan doen ;)

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb zin in iets lekkers.. maar weet niet wat..
    ja suus pepernoten
    ,,haha

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    jeuh jeuh jeuh mijn ei komt er aan.. ik weet wel wat ik morgen ga doen ;) hahahahaha zal even foto maken :D

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hahaha.. moet je er even een paar bakken.. heb net al 1 geproeft en ze zijn heeeeeeeeeeerlijk :D
    Hier is de foto:
    issie duidelijk genoeg?

6. gaby1986

heb geen verstand van ovulatie testen.. je mag ook wel een paar pepernoten komen brengen.. vind ik helemaal niet erg

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hahaha.. jij bent grappig :p ;) kom maar halen :p
    als het linker streepje even donder of donkerder is dan de rechter dan is die positief :D

8. gaby1986

nee kom geen pepernoten halen...geen zin in..

joey slaapt nog steeds...kei saai

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    haha.. gezellig.. maak je gewoon eten.. heb je toch een reden om hem wakker te maken.. of zal ik hem even bellen :p hahahah

10. gaby1986

nee bel hem maar niet.. heb niet echt honger.. meer trek in iets lekkers haha

11. gaby1986

er bewoog trouwens iets op de bank hahaha

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    haha.. maar je moet toch avond eten.. ik heb het eten bijna klaar
    had net al soep is de onderste laag aangebrand (bij soep) vreemd.. eten nu dus gewoon piepers met sate.. en een stukje komkommer erbij

13. gaby1986

wat een eet combinatie hahahahaha

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    lekker he :p wij hebben vaak rare gewoontes :p je weet toch dat wij een beetje raar zijn.. ga jij nog wat doen vanavond?

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

pff dan had ik eerder me rijbewijs gehaalt.. dan was ik eerder weggegaan bij me exen .. misshcien niet eens met ze begonnen .. dan was ik mhh niet gelijk verhuisd naar dat stomme 2 kamer appartement maar gewoon gewacht tot ik een 3 of 4 kamer woning kon krijgen .,. ( al heb ik wel ene tuin het is zo een hok dat huis bah)...

pff jeetje verder heb ik niet veel stomme dingen gedaan na me 20ste de meeste toch wel daarvoor..

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou haal je mooiste lingerie maaruit de kast word klussen dame hahah

17. gaby1986

ik denk dat ik joey zo maar wakker ga maken.. anders slaapt die vanacht weer niet.. is dat redelijk vinden jullie.. dus hij mag niet sjagie worden op mij als ik hem wakker maak he..

18. gaby1986

heb al een maniertje gevonden.. k spring gewoon boven op hem hahaha

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik vind dat je hem wakker mag maken hoor :D goed excuus!
    Ik heb me exen voor de 21 ste gedumpt.. heb ook alleen wel spijt dat ik eerst in de flat woonde.. verder doe ik het dan og best goed op mijn 21ste. zal ik maar eens doen.. mooie lingerie zoeken ;)

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

dames ik schuif van me stoel over op de bank.. heb een laptop maar verplaats hem nooit :S
    nja goed ik ben het wel zat ik ga lekker chillen enuh niet te hard springen dan beschadig je nog juwelen whahah kiss
    (family jules ... )

Deel Deze Pagina