Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ben ervandoor.. spelletje doen bij mijn ouders :D tot morgen.. doegdoegxxxx

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

haha neej hoor.. heb heel voorzichtig gesprongen hahaha...hij is nu wakker..

3. gaby1986

nou k ga er ook vandoor.. tot morgen...

4. stelletje kletsmajoren!
    Wat gaan jullie snel..
    Hier een heel lui iemand die zich snel gaat verplaatsen naar de bank.

Fijne avond

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Hello all lekker dagje center parcs gehad hebben heerlijk genoten en veel baby talk gehad hihi lees morgen ff bij fijne avond doegg

6. gaby1986

goedemorgen..

ja ben er weer vroeg bij.. wij gaan straks even naar de gamma in boxmeer een plantenpot halen. als het goed is is die open vandaag..

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey gaby,
    Je bent er zeker vroeg bij....

Mijn mannetje kwam om 5uur thuis van het stappen.... toen duurde het weer even voordat ik in slaap viel. En elke keer op zondag wordt ik wakker gebeld door een onbekend nummer. :( :( :(

Kwaaltjes... bijna geen! Af en toe een steekje in m'n bm. Verder voel ik me top. Zelfs een beetje vrolijker dan normaal, voo rmijn ongi. hihihi :oops:

Nog 4 dagen wachten... :)

Ik ga zo ff kijken of vandaag de Ikea in Amersfoort open is. Wil een schoenenrekje en stiekem ff kijken voor een babykamertje. :p Ik denk dat Daan gek wordt. :(

Liefs Debby

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen wij gaanstraks sporten en weer ff zwemmen word de 3de dag achter elkaar dat ik ga zwemmen haha
    Ik wil ook het bedje bij de ikea halen de rest heb ik nog van mijn kamer moet het alleen maar schilderen. En dan heb ik een hele leuke babykamer

Fijne dag allemaal ga straks misschien nog ff kijken doeg

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeah Ikea Amersfoort is vandaag open! Nu nog mijn mannetje zo ver zien te krijgen. :)

Maarja.... die zal og wel even doorslapen denk ik :(

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oooomaaaa morgen je echhhhhhooooooo :D
    Wil wel foto zien he :D
    Ben je bang voor morgen?

Gisteren is het goed gegaan bij de Sint.
    Tenminste, zwarte pieten waren eng en sinterklaas zelf was ook geen succes :)
    Maar ze heeft niet gehuild en lekker vrolijk meegedaan.
    We zijn zelfs nog op het springkussen geweest, maar dat vond tante Dreamer een beetje eng :)
    (had haar op mn armen, en als er dan allemaal mensen om je heen springen voelt dat niet veilig als je van jezelf al wiebelig bent :) )
    Zometeen weer naar mn nichtje, want met december zal ik der weinig zien helaas.

@Sam: mn ei kan op 3 dagen geweest zijn, maar ik denk dat FF wel goed zit deze keer.
    Hij kan dag 12, 14 of 17 geweest zijn.
    Dag 12 zeer slecht geslapen.
    Dag 14 niks bijzonders.
    Dag 17 denk ik zelf niet.
    Dus eigenlijk dag 12 of dag 14 en denk dan dag 14.
    (sowieso, anders had ik vandaag ongi moeten worden als dag 12 mn ei was, dus die valt af)

Hoe gaat t met iedereen verder?

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het Rose,
    Gezond hoor dat sporten... ik ben er niet zo'n held in! Krijg mezelf niet zover. T lijkt me wel heel leuk om met de kleine te gaan zwemmen enz.

Het bedje van de Ikea met dat golvende randje op de kopse kanten (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) die wil ik. En die kast inl. commode die daar bij hoort. We hebben niet zoveel ruimte. Dus de kleertjes enz komen bij papa en mama in de kast. :)

Liefs

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Dreamer goedemorgen!

Leuk hea zo'n klein nichtje! Hoe oud is ze?
    Ik heb zelf 2 nichtjes, 1 va m'n stiefzus en 1 van m'n stiefbroer! Erg leuke meiden (want dat zijn het inmiddels alweer) Mijn eigen zus heeft geen vaste relatie ofzo... Ik denk dat zij een gat in de lucht zou springen als ze hoort dat ze tante wordt. (daar kan ik haar nu helaas nog niet blij mee maken:()

Drukke maand hea december?!? Ik wil met nog een aantal vriendinnen wat afspreken, maar elk weekend zit al vol. Had al bedaht om ze allemaal op 1 zelfde dag naar de schaatsbaan te loodsen. Super gezellig!

Liefs

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?

Hier gaat het wel goed :smile:.
    Alleen komen vandaag mijn schoonouders, dus ben er pas vanavond weer...:(

Zijn er nog testers?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Sammie!

Komen ze de hele dag? Das best hetig voor jou toch... want t loopt toch niet altijd even goed?

Ik moet vanavond naar m'n schoonouders, ze vieren hun verjaardag. 2 vliegen in een klap! Das dan wel weer handig! :)

Ik hoop dat het gezellig wordt Sammie!

Liefs Debby

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: mn nichtje is anderhalf nu.
    Begint nu een beetje met praten enzo, heel grappig :)

Jullie weten de hele babykamers al.
    Ik weet dat echt nog niet hoor :p
    Denk dat we sowieso ergens anders wonen mochten we een kindje krijgen, dus dan heeft het geen nut om nu al te kijken lijkt me.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik probeer mezelf zo ver te krijgen om de ramen te gaan zemen....

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij willen het liefst dan ook ergens anders wonen, maar dat zit er niet in. Mijn vriend heeft sinds kort zijn eigen bedrijfje en je moet dan ongeveer 3 jaar winst hebben gedraaid wil je een hypotheek kunnen krijgen. :(

Dus voorlopig doen we het met ons huidige paleisje! :D

Leuke leeftijd is dat hea?!? Een vriendin van mij heeft een jochie van ong. 1 1/2 jaar zo'n schat en hoe die rond loopt te stappen.... soms nog hilarisch. hihihihi :lol

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen dames!

@dreamer, fijn dat je zo;n leuke dag hebt gehad met je nichtje, gezellig is dat he als ze een beetje kunnen gaan praten!
    Mijn neefje kan opeens vanaf vorige week lopen, echt zo schattig!

@Debby, oh heerlijk naar de ikea, dat vind ik zo;n lekkere winkel
    Alleen erg slecht voor ej portomonnee hihi
    Geweldige kamertjes hebben ze ook!

Hier hebben wij het kamertje ook al wel uitgezocht op internet hoor
    Toen ik zwanger was, zouden we het cadeau krijgen, dus dan is het wel leuk om alvast te kijken
    Volgende keer krijgen we het nog steeds, dus dat is alvast een leuk vooruitzicht!

@ryanne, ben je zo moe meis, he das balen, maar je doet het ergens voor he je weet het!
    Morgen je echo, ben zo benieuwd naar jullie kleine zeg!
    Heb ej er al zin in, of toch een beetje een angstig gevoel er over?

@gaby, ga je vandaag nog testen meis?

@sammie, fijne dag dan meis, zien we je vanavond weer!

Hier vandaag eigenlijk naar schoonouders toe, maar dat hebben we toch maar verzet naar morgen!
    Dus vnadaag lekker een daagje voor ons samen!

19. gaby1986

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het Sterretje,
    helemaal mee eens... het is heerlijk om door de Ikea te struinen, ideeen op te doen enz enz.

Ik heb de ramen gezeemt aan de voorkant van ons paleisje (alleen binnen) Ik ben nu al helemaal kapot en maga duizelig! Pffff... Ik wil achter nog doen en eigenlijk zelfs buiten op t balkon. :(
    Nou ja even doorzetten dan maar!

Off eeeh eerst even iets drinken, dat doe ik maar even. hihihi :) Mannetje slaapt nog steeds...! :)

Deel Deze Pagina