Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jaa idd een heel verhaal, wat er wel niet kan gebeuren in een paar dagen he haha!

Erg he dat klepperen ;) Ik weet er alles van hoor... Het kindje van mn vriendin is 16 maanden enis op het moment stront vervelend, maar ik blijf hem geweldig vinden 8)
    Werkelijk overal zie ik baby's en zwangere, haha, zo gaat dat he. Als jeiets wilt raak je erop gefixeert..!

@sterretje, hoop dat de duiveltjes wegblijven :(

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    En dreamer, jij kan anders ook een best verhaal schrijven ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha absoluut! :)
    Ben een echte kletskous :p

Ja idd als je er eenmaal mee bezig bent zie je het overal!

Mijn nichtje is ook een driftkop hoor, maar ben gewoon dol op der.
    Heb der zelf een half jaar mee helpen opvoeden (eerste half jaar) dus voelt ook een beetje als mn eigen kindje.

Klepperdeklep

4. EssieErie

EssieErie Lid

27 apr 2008
    37
    0
    0
    werkster
    Misschien is het een beetje laat maar ik heb deze site bewust een paar weken vermeden en zie nu dat ik toch wel een belangrijke topic mis! Ik ben 21 en dus kan en wil ik graag met jullie mee kletsen...
    Ik heb in april een mk gehad, was 6 á 7 weken. Na ong 8weken pas weer ongesteld geworden, had me weken gek gemaakt 'wat als de test negatief aangaf maar toch positief moet zijn' tot ik ineens ongesteld werd. Lijk er wel depressief van te worden, en ben 'pas' 7 maanden bezig...

Maar nadat ik eenmaal iets in me gevoelt heb wil ik het nog meer als voorheen!
    Op deze site zag en zie ik toch verassende dingen en hoop ik dat het mij ook kan overkomen... Het maakt me soms een beetje gek, maar aan de andere kant kom ik zoveel belangrijke dingen te weten en zijn jullie allemaal zulke schatten dat ik dat ook niet wil missen!
    Dus bij deze alsnog!
    Dikke kus

5. Essie, welkom hier! Hier ook al meer dan 7 maanden bezig, word ook gek ervan! Laten we hopen dat het snel weer raak is! Een miskraam is altijd moeilijk en verdrietig, en ik werd er ook depressief van. Rustig aan meid, al is het moeilijk.

Sterretje, wat lief die katjes! Ben gek op katjes, ik heb 1 poes thuis maar zoek een maatje voor haar. Ze is erg op zichzelf maar het is wel een sociale kat, in het asiel ging ze met alle katten goed om. Ik zoek nog een nieuw katje als we in ons nieuwe huis zijn. Ben je inmiddels al ongi?

Romytamara, wat een verhaal hee. Wat stom dat je werk je contract niet verlengt. Ze vertellen dan vaak van die smoesjes, tenminste dat deden ze bij mij toen, 3 dagen voor me contract afliep. Wanneer loopt jouw contract af? Gelukkig heb je nog wel dat andere werk. Verder, wat klote van die medicijnen, ik hoop dat deze ronde niet weggegooid voor jullie is. Zo zonde! Wat een sukkels werken daar ook :x

Dreamer, hier ook van die kleppers.. ik noem het altijd anders.. maar weet niet meer hoe :oops: iets van rommelende eierstokken hihi. Kan ook niet meer wachten. Duurt veeeel te lang..!

En dan hierzo.. tsja, wat zou het zijn? Heb weer eens van die stomme klachten, zoals altijd, moest vanavond bijna overgeven! Maar dat zegt ook niks!

Ik ga nu slapen, weltrusten :)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Ziet er vandaag niet goed uit... heb licht roze (bijna transparant) bloedverlies... :evil:
    Temp is 37,2...
    Gister nog 37,6 :S
    Weet niet of het ongi is omdat ik geen buikpijn heb.

Even afwachten ,verander de banner wel tijdelijk.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zou nog wel netjes zijn 37 dagen voor de eerste keer na de pil!
    Maar hoop voor je dat het niet doorzet.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb geen buikpijn maar wel lichte steken rechts bij mij navel.
    Had het ongeveer 1 week geleden links bij mijn navel :S

Ik hoop ook niet dat het doorzet.

Heb het alleen nog bij afvegen...

9. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

balen voor demeiden die ongie geworden zijn maar op naar de volgende ronde ;)

en alle dames die in afwachting izjn sterkte!

ikmoet nog weekje wachten ;-(, wil het nu weten hahaha

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb vanochtend alleen 1 druppel roze verloren.
    Nu na de hele dag 1 streepje licht beige.
    Dus was denk ik geen ongi.

Heb mijn banner weer terug gezet.

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    :(: :evil: ow ik ben ZO boos! Mn werk heeft arbo op me afgestuurd terwijl ik net één van de honden aan het uitlaten was. Ik heb meteen opgebeld dat ik thuis was, maarja de hond uitlaten is zo'n doorlopen smoes! En hun zeiden natuurlijk, we hoorden een hond blaffen. Waarop ik weer moest zeggen ja dat klopt we hebben er 2, 2 staffords en ik met mn 1.60 en een ontstoken vinger ga er dan niet met 2 wandelen. Ik vond mezelf erg ongeloofwaardig overkomen terwijl het gvd de waarheid is...
    Ik baal hier echt van! Nu moet ik me maandag daar melden, en het is onmogelijk te bereiken. Nu moet ik verdorie aan mn opa gaan vragen of die me daar heen wil brengen..! aar gaat dit over... Ze wéten dat ik niet kan stilziten en dat ik steeds met de honden weg ben... Ben echt teleurgesteld in dat kl*te bedrijf...
    En ben ook erg verdrietig.... Alles schijnt tegen te zitten op het moment... :cry:

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

@romytamara: wat een eikels zeg :eek:

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @romytamara : Mooie l*lhannese zijn het zeg !
    Wel leuk dat je 2 staffords hebt , we hebben er hier ook 2 rondlopen (van me moeder)

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    `

Ja gaaf he, wij hebben ook 1 logeetje hoor. Mooi tijdsverdrijf dacht ik... en nu dit... :(

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja vind het wel heel stom gedaan.
    Ik weet dat je met een onstoken vinger geen 2 honden kunt uitlaten.Ennee z'n beestje moet toch een keer na buiten , vind het ook stom dat hun het een doorlopen smoes vinden vooral als ze op je werk weten dat je graag met je hond bezig bent.

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hun zeiden niet dat het een doorlopen smoes was, maar zo voelde het wel.. Tsja... mn laatste dienstdag is trouwens de 30ste, dus snap niet dat ze er uberhaupt nog geld aan gaan uitgeven voor dat ene weekje :(
    Heb er echt de balen in... Stelletje graftakken... :(

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dan nog , het komt wel zo voor je over.
    Ohh je werkt er nog maar 1 week , dat heb je zo uitgezongen ;)
    Maar het blijft toch onzin , net wat je zegt dat ze daar nog geld aan uit willen geven :S

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Nou werken niet meer, want zit dus in de ziektewet ;)
    Baal er gewoon van dat ik het zo moet afsluiten. Had echt zoiets van nou als ik dan weer kan autorijden dat ga ik er heen, neem wat lekkers mee en lever mn pasje in, dan kan ik iedereen nog gezellig gedag zeggen. Want mn collega's zijn leuke mensen.
    Ik ben nu gewoon in staat om mn pasje met de post te sturen..
    Grrr heb er gewoon hoofdpijn van...

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja dat geloof ik goed vooral als je het met je collega's goed kon vinden.
    Maak je er verder niet al te druk om krijg je jezelf alleen maar gek mee.

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Mja ik weet t maar tis erg moeilijk....

Hoe is het met jou eigenlijk? Mooi buikje heb je he :D !

Deel Deze Pagina