Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij gaan dinsdag sporten, we hebben besloten om met dehonden naar de belgische ardennen te gaan ligt nog meer sneeuw. Zit even in de auto te wachten, vriendlief is zich aan te omschrijven dus zit met een hijgende golden retriever en die andere in de auto

@ nhene wij hopen dat we een prachtig kindje krijgen natuurlijk hihi en de hond is een mengsel tussen chihuahua en jack russel erg leuk beesje kan niet lang boos blijven als die stout is.

@bos you go girl ! Lekker is dat he wij hebben vanochtend 2 uur in bed gelegen en niet alleen maar gelegen hihi
    Voor ons is het soms een kwestie van inhouden omdat om de dag beter zou zijn maar vriendlief zegt dat is onzin hihi dus doen we het bijna elke dag zonder verplichting ben ik wel blij om als ik maar 1 keer in de zoveel weken zin had zou het veel moeite kosten om mezelf er toe te zetten.

@ debby ik ken het bedje niet maar wij gaan sowieso nog bij whon world op palen kijken erg leuke dingen en ook leuke prijzen maar dat komt dan wel tegen die tijd

We hebben flink zitten kletsen over de kleine en hebben een te gekke naam bedacht voor als het een meisje zou zijn, doen we wel vaker maar nu hadden we allebei zoiets van ja dat is hem hihi leuk is dat he
    We gaan nu lekker wandelen in de sneeuw fijne zondag all

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij gaan dinsdag zorgen we hebben besloten om met dehonden naar de belgische ardennen te gaan ligt nog meer sneeuw. Zit even in de auto te wachten, vriendlief is zich aan te omschrijven dus zit met een hijgende golden retriever en die andere in de auto

@ nhene wij hopen dat we een prachtig kindje krijgen natuurlijk hihi en de hond is een mengsel tussen chihuahua en jack russel erg leuk beesje kan niet lang boos blijven als die stout is.

@bos you go girl ! Lekker is dat he wij hebben vanochtend 2 uur in bed gelegen en niet alleen maar gelegen hihi
    Voor ons is het soms een kwestie van inhouden omdat om de dag beter zou zijn maar vriendlief zegt dat is onzin hihi dus doen we het bijna elke dag zonder verplichting ben ik wel blij om als ik maar 1 keer in de zoveel weken zin had zou het veel moeite kosten om mezelf er toe te zetten.

@ debby ik ken het bedje niet maar wij gaan sowieso nog bij whon world op palen kijken erg leuke dingen en ook leuke prijzen maar dat komt dan wel tegen die tijd

We hebben flink zitten kletsen over de kleine en hebben een te gekke naam bedacht voor als het een meisje zou zijn, doen we wel vaker maar nu hadden we allebei zoiets van ja dat is hem hihi leuk is dat he
    We gaan nu lekker wandelen in de sneeuw fijne zondag all

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,
    Ik ben echt hartstikke emo en moe vandaag! Pffff... net te keer gegaag tegen mijn mannetje. Dat ik hem en zijn steun nodig heb tijdens het zwanger worden en de zwangerschap. Nu reagert hij stteds heel raar als het over een babytje gaat.
    Lig nu even met m'n deken en een grote kop thee op de bank. Hij is naar een voetbalwedstrijd. :)

Hoe gaat t met julllie?

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Rose, klinkt heerlijk, met de honden in de sneeuw lopen! En met je lief tuurlijk!
    Veel plezier, heerlijk geluid dat gekraak onder je voeten!
    Ben wel n beetje jaloers op je hoor, ieder dag seksen, maar er zijn ergere dingen!
    Toen wij net samen waren vlogen de vonken er ook no af, maar na 7 jaar lijkt t wel of we t ni meer zo belangrijk vinden...
    Na ja, veel plezeier meis, t gaat hier nu ook echt vlokken sneeuwen, maar blijft ni liggen op de straat!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die winkel ken ik niet! Hebben ze een site?

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oeps plaatst tie het dubbel naja

@ nen ja ik had het ook gezien ik zei zo van hun er moesten toch 2 streepjes komen en niet zwanger maja ga straks ff op je hyves kijken ik heb ook 2 foto's in mijn album gezet.

@ de dames die niet zo vaak zin hebben ik en mijn vriend zijn natuurlijk nog geen 3 of 7 jaar samen dus wie weet hoe het bij mij gaat lopen maar zelf ben ik altijd wel zo hoor (veel zin in sex )

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga ff lekker bakkie koffie voor mezelf zetten, schatje is zn auto gaan wassen...

8. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, hij komt net weer binnen, ga me ook ff aankleden... Zo samen bakkie doen bij mn vriendin... Zo mooi hier, t sneeuwt nu echt hard!
    Iedereen een fijne zondag!
    Xx Lin

9. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Rose, hoe lang zijn jullie nu samen dan?
    Weten jullie nu al zo zeker dat jullie een kindje willen? Knap hoor en veel vertrouwen in elkaar al!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik zit nog in nl dus kan nog ff typen zometeen in belgie dan betaal ik heel veel voor internet

@ debby in aken zit dat is echt super groot en krijg je alles keukens zijn ook goedkoper en goede kwaliteit ze hebben denk ik wel een site moet je ffbij google wohn pallen aachen ofzo intikken dan komt er vast wel wat.
    Het is ook moeilijk voor de mannen misschien weet hij zich even geen raad en dan faam ze raar doen he.. Mannen of denk je dat er meer aan de hand is? Niet jezelf gek maken he meis

@ linda ja heerlijk maar dan mag hij wel gaan opschieten want de honden hebben het gehad in de auto

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    haha mijn hondje ligt te dromen, zooo schattig!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Bijna 1 jaar maar kennen elkaar al veel langer en zijn ook al op vakantie samen geweest toen we niet samen waren maar hebben dit jaar zo veel mee gemaakt hartstilstand sterfgeval en nog wat dingen en heel veel mooie dingen dat we zeker weten dat we elkaar niet kwijt willen en heb me nog nooit ergens zo zeker over gevoeld we doen alles voor elkaar en heb ook alles voor hem over en dat verliefdheid enzo is natuurlijk ook al anders als in het begin maar we twijfelen geen moment, soms zeggen we jeetje wat gaat her snel voor onze omgeving terwijl we het zelf heel normaal vinden hoe het loopt en daar ben ik heel dankbaar voor (voor hoe het nu is en wat ik heb) :D

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooi hoor Rose, hoop dat t zo blijft voor je!
    Klinkt als echte soulmates! Nou, meiden fijne dag! Ben nu echt weg!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Weet iemand misschien hoe het zit met pijnstillers als je zwanger wilt worden? Ik heb al een week lang hoofdpijn, maar durf eigenlijk geen pijnstillers te nemen want stel dat ik zwanger word deze maand...

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    thnx linda zo voelt het ook misschien overdreven maar kan me niks beters bedenken dan dit

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee, ik denk dat dat het is... dat hij koud water vrees heeft ofzo. Maar dan doet hij net f ik op alles zo raar reageer terwijl dat dus vanuit hem zelf komt. naja.... laat maar ff gaan.

Liefs

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Rose, alleen maar fijn dat je je zo goed en zeker voelt over je relatie! Geniet ervan :)

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ nen als het goed is kan paracetamol gewoon kijk even op de bijsluiter maar volgens mij kan te geen kwaad

Hoe staan jullie in je relatie of hoe denken jullie over de ware om het maar zo te noemen

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb mijn ware ook gevonden. We leerden elkaar kennen, 2 dagen later kregen we een relatie en we zijn nu bijna 5.5 jaar samen. En het woordje trouwen begint ook steeds vaker te vallen hier... :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zou nooit meer zonder hem willen! :p

Deel Deze Pagina