@ nen leuk joh ik hoop het voor je nog een huwelijk hihi gezellig hier. @ debby ja laat idd maar ff draait toch wel bij teminste de mijne hihi die is soms ook ff niet aanspreekbaar maar dat heb ik ook succes straks met je mannetje Rij nu bijna in belgie dus kom vanavond of morgen weer kijken Doeg
Hoi jonge meiden, Hier is even over-overgroot-oma. Het is lang geleden dat ik hier heb mee gebabbelt. Ben nu meer in de club voor temp. kaartjes bezig. Ik had begin deze cyclus afgesproken dat ik op de nod-lijst bleef staan tot ik ongi of juist zwanger zou zijn. M`n nod is aan het naderen en gezien mijn kaartje ga ik ronde 8 in. Nog even afwachten of het ook echt zo is, ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar goed. Als ik nu ongi wordt ga ik jullie toch allemaal het beste wensen en ga ik echt helemaal uit deze groep. Ten slotte ben ik niet echt jong meer. Ik heb hier eigenlijk helemaal niets meer gevolt, maar zijn er nog wel wat zwangere meiden ondertussen of zijn jullie allemaal naar de volgende ronde gemoeten? Nou spannend allemaal. Groetjes
@Linda: ben je nu uit gegaan van een lange of korte cyclus? ik zou wel optijd beginnen dan met die ovu testen namelijk...anders mis je nog je ei. ja ik had een personeelsfeestje...was zeker erg gezellig...behalve op het eind van de avond toen er klappen vielen.. @nen: die reclame van MvM viel mij ook op inderdaad...heb ik nog nooit gehoord en nu ineens hoor je het overal om je heen... haha en die scene uit gtst heb ik gemist maar zo te horen was het knudde. haha wij/jij als testkenners valt dat op he.. haha ben benieuwd naar het gezicht achter de nen hihi @rose: zo jullie zijn zeker actievelingen in bed haha...nou ja heerlijk toch als je zo van elkaar kunt genieten...ik moet zeggen dat wij zeven jaar terug ook vaker de intieme dingen deelde hoor in bed.... maar ik moet ook zeggen dat de keren dat we het nu doen het wel beter is dan zeven jaar geleden... wij hebben gisteravond ook nog liggen kletsen over als het niet raak dit keer...ik mag van de dokter een verwijsbrief komen halen van de gyn...we hebben het erover gehad en mijn vriend vind het wel een beetje eng....bang dat er iets mis is, is hij wel een beetje....bang dat ik bij hem weg ga als het aan hem ligt omdat ik ZO graag kinderen wil (heb hem verzekerd dat ik HEEL graag kinderen wil maar wel MET hem en dat ik er niet aan moet denken om met een ander neeee) we hebben het gehad over donor of adoptie of draagmoeder (misschien beetje vergezocht al maar je kan er maar vast over nadenken toch) hij zou gaan voor zaaddonor als het moet en is niet zo voor adoptie...hij weet zeker dat hij van een kind kan houden alsof het zijn eigen kind is als het wel van mij is en in mij groeit, ook al weet hij dat hij niet de biologische vader is.... maar voor nu wil ik er nog niet aan denken dat het nodig zou zijn... @linda: auto wassen hier vallen de auto's niet meer op zoveel sneeuw ligt erop....de hele straat en speeltuin zijn helemaal wit.....mis nu nog de kerstboom in huis @debby: probeer niet te veel druk te leggen he op het zwanger worden (weet het is makkelijker gezegt dan gedaan) maar (en dit is niet lullig bedoelt) jullie zijn toch pas net bezig? ik weet dat elke maand een maand te lang duurt maar probeer niet te veel te stessen...is ook niet goed en misschien moet hij ook nog wennen aan het idee...mijn mannetje was ook heel nuchter hoor in het begin (lees de eerste zes maanden) @hey overgrootoma: kristel is zwanger..... hier zijn we druk met de kast aan het opruimen..kleding uitzoeken etc.... ondertussen even broodje aan het eten
oh oke...had inderdaad wel een aantal uitnodigingen geactepteerd maar wie wie is, is soms wat onduidelijk.....ga ff kijken of ik je kan vinden...
nen ik heb je geaccepteerd hoor.....zag dat de uitnodiging pas van nu is...ga gelijk naar je foto kijken
Op hyves ben ik meisje87. In het verzoekmailtje had ik Nen87 gezet Haha ik krijg nu een mailtje van hyves, zo te zien heb je me gevonden
Haha leuk is dat he, foto's kijken op hyves Ik zal ze gauw eens recenter maken. Ik heb daar blond halflang haar, maar dat is inmiddels bruin en lang
waar kan ik die hyves van de meiden vinden en hoe doe je dat dan wil ik dat ook wel doen... wel zo eerlijk dacht ik
Tnx bos! Ik ga jouw foto's ook ff bekijken @ nhene, onder elk bericht zie je de knoppen album profiel pb etc... als daar website staat, kom je meestal op de hyves
Ik probeer het nog ff uit te houden. Het lijkt weer een beetje af te zakken. Ben helaas erg bekend met migraine dus ik neem meestal al snel een pijnstiller, maar het lijkt nu de goede kant op te gaan.
nen je kan gewoon paracetamol nemen hoor....mocht je zwanger zijn dan kan het nu nog geen kwaad (pas na vier maanden krijgt de kleine er iets van mee) maak je dus niet ongerust en als je wilt kan ik het wel laten zien op internet als je dat meer gerust stelt nhene: hoevaak doen jullie het dan? Voordat er over kids gesproken is he...
Tnx voor jullie antwoorden over de meds. Ik wacht even af of het blijft afzakken en anders toch maar een paracetamolletje... Vandaag is mijn schoonvader jarig. Gister zijn we daar al wezen eten, maar vanmiddag moeten we weer op visite want de familie komt en sommige familieleden hebben mij nog nooit gezien. Ik heb zoooo geen zin!
pff bos... ik denk dat wij 6 van de 7 dagen sex hebben en dan ook nog is 2 keer per dag.. hahah echt zonder over kinderen te denken praten of wat dan ook we zien elkaar de hele dag eigelijk niet alleen savonds en smorgens , smiddags... en tja dan hebben we elkaar gemist ...hihihi toen we begonnen over kinderen is er kwa sexleven niks verandert eigelijk ... ps heb me hyves toegevoegd dus als jullie me toevoegen schrijf ff zwangerschapspagina dan weet ik wat en hoe super leuk allemaal gezichtjesss hihi
Ik kan het niet maken om niet te gaan, maar heb echt geen zin. Koppijn, moe.. bleehh haha. Maargoed, vriendlief is nog aan het werk dus we gaan pas laat en ik wil op tijd terug omdat ik morgen weer vroeg op moet