Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

haha nee niet nu..morgenvroeg dan..

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja doe maar gewoon morgenochtend joh...nu zou ik het niet doen....

3. gaby1986

als je de nacht voor dat je test sex hebt gehad... kan dat invloed hebben op de uitslag..

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    serieus? of is dat een vraag?

5. gaby1986

is een vraag

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke...ik twijfelde al want hoe jij het schreef klonk het een beetje als een weetje maar volgens mij maakt het geen fluit uit hoor.....zit geen hcg in sperma toch hihi

7. gaby1986

had er ook een vraagteken achter moeten zetten..maar okee dan weet ik dat dat niet uit maakt...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey girlllzzz...

Even snel vanaf mijn moeder haaar huis... ik moet namelijk even de hond uitlaten. Zo verjaardag van mijn schounouders... heb er niet zo veel (lees GEEN) zin in. Ben moe en voel me nog steeds niet zo goed, erg misselijk enz... Vooral na het auto rijden net. :(

Na die ruzie met mijn vriend van vanmiddag heb ik het idee dat ik wel eens zwangr zou kunnen zijn een beetje laten varen. Hij zal wel gelijk hebben! T is vast niet zo...

Morgen en dinsdag probeer ik op mijn werk weer niet op t forum te komen, zo gaat de dag wat sneller voorbij en kan ik het iets beter van me af zetten. Ook komt er dan een stuk meer werk uit mijn handen.
    Ik laa jullie natuurlijk wel zo snel mogelijk iets weten wanneer ik iets weet en aan het einde van de dag spiek ik toch wel even hoor en natuurlijk kom ik jullie goedemorgen zeggen! :p

Vrijdag trouwens lastig beoordelinggesprek gehad. Mijn werk deed ik uitstekend, maar ik ben te gesloten... ik moet meer contacten leggen etc. :( (maar dat vind ik eng! heel stom :oops: maar ik lijk af en toe wel een beetje mensenschuw...) Weet nog steeds niet zo goed wat ik er mee moet.

Nou ik ga me maar eenswarm inpakken en de sneeuw/kou trotseren. :) en daarna naar die verjaardag! :) Jeeeeejjjjjj

Liefs Debby

BTW nieuwe avatar omdat er nu geloof ik 3 meiden waren met dezelfde... werd een beetje verwarrend! hihihi :)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maakt niet uit....zal ff kijken of ik er iets over kan vinden op google...maar ik denk dat het niks uit maakt...

10. gaby1986

debby veel plezier bij je schoonouders :p ...
    en een dikke knuffel voor jou !

11. gaby1986

* wacht nieuwschierig bos af*

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

thanx gaby! :p

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    knuffel voor debby

Gaby : ik kan er niks over vinden hoor dus lekker je gang gaan in bed vanavond en morgen ochtend testen...

14. gaby1986

oh okeej..:)

15. gaby1986

wij gaan zo lekker broodje hamburger eten met een ei erop..heb er nu al zin in..

16. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    hallo dames,

ik weet niet of jullie me jong genoeg vinden maar ik heb ook besloten dat ik hard wil gaan werken voor een beebje vind het allemaal zo spannend!

17. gaby1986

hoi jingle je bent nog jong genoeg hoor!

welkom hier.. vertel eens iets over jezelf..

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @jingle: welkom hier en ja hoor je bent nog wel jong :)

vertel eens iets over jezelf (wij zijn hier nogal nieuwschierig hoor maar als we te nieuwschierig zijn moet je het gewoon zeggen)

wij eten hier rijst met sate...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha gaby haha

ik zat te twijfelen om te zeggen tegen onze nieuwe dat ik nieuwschierig ben of wij hier nieuwschierig zijn....aan jou bericht ze zien heb ik het goed gedaan door te zeggen wij hahaha

20. gaby1986

haha ja bos idd..

Deel Deze Pagina