Thanx voor de knuffel Bos! Ik moet nog ff op m'n mannetje wachten voordat we naar m'n schoonouders gaan dus ehhh hebben jullie nog iets leuks te vertellen!? Welkom Jingle! Klets maar lekker mee hoor!
heb een vraagje: mijn ovutest was gister bijna net zo donker als de controle streep. net weer getest en hij was nu al weer lichter als gister.. betekent dat dat mijn ei geweest is? vertel deze onervaren meid wat ze aan toe is
Bos, 24-48 uur naar je hoogste lh piek krijg je een ei sprong, dus in jou geval vandaag of morgen. Gaby, Sex heeft geen invloed op een zw test. Jingle, Welkom, vertel eens wat over jezelf.
oke dus als we het morgenochtend nog een keer doen zitten we ? (sorry ben beetje onzeker omdat ik geen ervaring heb met de testen) en kun je dan ook ongeveer berekenen wat mijn cyclus is of niet?
Bos, Temperatuur je ook? Want dan kan je een temp stijging zien... Als je vandaag of gisteravond hebt gedaan en morgen ochtend weer is wel goed! Zaad doet er 8 uur over om bij de ei te komen en het eitje is 12 uur in leven. Zodra je een stijging hebt moet je je LF erbij tellen denk bij jou 14.
nee ik temp niet. we hebben het vannacht rond 2 uur gedaan (weet niet of je dat gister of vandaag noemt)
zoo ik ben weer even weg.. we gaan even naar de opa van joey.. zijn we al een hele tijd niet meer geweest.. dus tot straks..
hee meiden, was ik weer ff snel. Maar ook maar eventjes want we gaan zo eten en mijn vriend ergert zich hoe vaak ik op het forum zit.. We zijn niet naar mijn schoonvader gegaan. De familie die ons wilde zien, is niet eens gekomen dus wij zijn (gelukkig) thuis gebleven..
@bos morgen ochtend nog een keer klussen en dan voor de zekerheid morgen je dag als eidag nemen, en dan dus 14 dagen erbij op en je weet je ongi dag! Met dat klussen zit het wel goed dus hoor, nu maar afwachten! @sammie, hoe is het met jou meis? Goede tempstijging gekregen nu? @jingle, welkom hier, hoop dat je het net zo gezellig gaat vinden als wij hier! @debby, toch een fijne avond strakjes! Enne nog een dikke knuf he, moeilijke gesprekken vallen nooit mee!
Ik moet ook echt weer een keer naar mijn opa! Het schiet er elke keer bij in. Maar ik ga hem en de rest van de fam uitnodigen op 1e kerstdag... hopelijk mogen we dan vertellen dat we zwanger zijn.
Ster, Hier eindelijk een stijging, maar niet echt een grote, zal even mijn kaartje in mijn album zetten. Verder hier alles goed! En met jou meis?
Ja zet je kaartje er ff in, dan kan ik ff mee kijken met je! Fijn dat alles goed gaat met je! Hier ook alles prima, ongi is gelukkig over, dus we kunnen er weer tegen aan de eerste paar weken! Met wat geluk de aankomende 8 maanden hihi! Sneeuwt het bij jullie ook zoveel? Hier is alles helemaal wit en o zo koud! Wel erg gezellig hoor!
sterretje: thanks... ga ik er vanuit dat mijn ei morgen komt en dan ga ik mijn banner ff veranderen..scheelt toch weer twee dagen
Nhene, Je had me toegevoegd op hyves, maar me mond viel open van verbazing. Had niet verwacht dat jij zo knap was, en getint (niet discriminerend bedoelt). :smile: Als ik met jou praatte, had ik een tenger en kleine blonde meid voor me ...