@sammie, nou ff geeft wel een duidelijk kruis, dus dat is een geod teken Vind de stijging niet heel groot, maar hij is er wel heel duidelijk! Je ei is iig wel geweest, dus dat is heel fijn meis! @bos, wauw wat een mooie banner zo zeg
Edwin en ik waren net aan het stoeien, en ineens had ik buikpijn, liep naar de wc en verloor wat bloed...
heej heej.. hier is alles helemaal wit.. lijkt wel kerst! wel mooi.. mijn hondjes vinden het maar niks en de kleine wil niet eens naar buiten om te plassen nu ! Ik moet morgen de hele dag werken.. dus veel afleiding.. van klussen is nog niks gekomen maar zal vriendlief zo maar even weer verleiden want had net alweer een donkere ovutest ! had ik vorige keer ook al 2 dagen.. Zal mijn cyclus nu misschien ook niet zo lang zijn als andere keren.. ? @bos: zo laat nog eten.. wij aten al om 5 uur vandaag.. bij mijn schoonouders! @sammie: wat raar dat je bloed verloor :s heel vreemd? misschien innesteling? of kan dat nog niet? @nhene: ik had er ook een heel ander gezicht bij verwacht bij jou Maar dat had ik bij allemaal eigelijk wel @all: wat vinden jullie van mijn tempkaartje? ik weet niet of er nog iemand is eigelijk?
wjahah ja dat hebben de meeste als ik voor een sollicitatie kom en ze zien me naam ..Chantal .. ga dit zo maar weer ff weghalen dan zoeken ze altijd om me heen whahaha helemaal als ze me stem hebben gehoord whaha maar thanks girlsss..... ik zag meer positief commentaar haha maar uhm ik vind het leuk .. had btw jullie ook anders voorgesteld .. heb nog niet echt gekeken op jullie sites want ik heb bezoek gekregen dus ... ik heb alleen in het klein jullie pagina fotos gezien... xje
hoi ben weer terug.. zijn ook maar meteen even bij mijn ouders langs geweest.. het is echt mega glad buiten.. niet echt weer om auto te rijden.. nou ik ga lekker bank hangen... tot morgen..
haha.. is grappig he.. heb je een heel ander persoon in gedachte en dan lijkt diegene er absoluut niet op
wij zijn met de auto tegen de vangrail geknalt stap voets was echt heel glad heb net nen op foto gezien leuke meid morgen kijk ik de rest ben nu bij opa en oma dus ben er weer van door vertel morgen het verhaal over de sneeuw storm en dat we vast zaten hihi Ben trouwens vandaag al vruchtbaar had eggehite dus daar ben ik blij om
hello ladies? Nog leuke dingen hier? sorry heb vandaag een keer niet alles gelezen! Jullie allemaal een fijn weekend gehad!?> ik wel leuke dingen allemaal gekocht! oja als jullie spulletjes willen zien dan moet je maar ff via pb mijn hyves vragen...
super schattig die spullies hahah ik krijg het er helemaal warm van * nhene zucht drie keer diep * en wauw .. sorry dat ik het zeg maar wat een G..le foto heb je daarop staan zeg jeetje .. die van jou met print...wauw ben je model? @ all ik ga gelijk jullie fotos bekijken hihihi
@ suus je bent goed met je handen zie ik hahah lekker bekkie heb je meis leuk @sammie wauw mooie foto die profile pic.. vooral die van de zijkant daar barsten je ogen echt uit die foto @ gaby ook een leuk smoeltje .. zo lekker jong haha maar eyy respect hoor met die spin iellll moet er niet aan denken hahah geef mij die pyton maar... ik heb zelf een bruine regenboog boa @ bos ziet er echt uit als een avonturier .. komt heel erg in de buurt van wat ik had verwacht hahahah gek toch hoe je zo een beeld vormt hahah zonder iemand te hebben gezien @ nen pff weer zo een knapperd jeetje wel mooie meiden allemaal hier op het forum .. had ik toch niet verwacht.. ben ik nou nog iemand vergeten?
hoii meiden.. nou het is weer zover..... ik was 10 dagen overtijd maar het is toch weer gekomen... ik heb de dokter gebelt en heb een afspraak gemaakt. morgen kan ik terecht..
schattige spullen he....ben zo blij met de kamer....alleen hier op het forum staan al wat nieuwere foto's van de kamer! maar nee ik ben niet bepaald model hoor! die foto is al van een tijdje geleden....hopelijk krijg ik na de bavalling snel mijn oude figuur terug (lees een jaar of 17) dus dat word flink sporten!
whahah ach meid je bent nog jong komt helemaal goed .. de baby zal je vast een goede workout geven ,, na de bevalling tijdje niet klussen .. heb je weer wat in te halen bij je vent .. kilo's vliegen eraf
whaha je bent iemand zijn haar .. je zus.. goed in model aan het kneden hahahaha.. was een grapje .. * nu niet zo grappig meer misshcien *
@nhene leuke foto's hot hoor hihi word ook een mooi beebje Ik heb net flink geklust had opeens vruchtbaar slijm dus moet de banner gaan aanpassen hoest hier