nee want het was druk dus ik moest naar huis .. ik moest later bellen voor de uitslag en die was positief .. me ei was toen 19mm.. en zat er nog... ze zei vanaf maandag toen was me ei 15mm en woensdag 19mm maar ze zei vanaf maandag om de dag klussen.. toen heb ik dus dinsdag geklust woensdag ochtend en avond donderdag ochtend en avond en vrijdag avond geloof ik en zaterdag niet.. gister weer wel .. pff onzeker onzeker
@Nhene: waarom klus je twee keer per dag als de gyn aan raad om om de dag te klussen.....je wilt toch graag zoveel mogelijk kans maken...waarom doe je dan niet wat hij zegt (niet aanvallend bedoel he)
Hey meiden, Hoe is het verder hier? @nehne....het viel mij ook op dat je wel erg veel had geklust....denk dat bos wel ergens gelijk heeft. Of mocht dat van de gyn zovaak? @ others...dank voor felicitaties....hihi! XX
wat een achterlijke zeg bij de clear blue weet je wat ze zeggen: er zijn op dit moment geen nederlands sprekende advieseurs beschikbaar. in welk lang leven we.. sorry hoor maar ik vind dit echt zo achterlijk....
@ eva gefeleiciteerd meid geniet er maar lekker van by the way nice dress! @ knarboor hoera een ei flink klussen fijn dat de test goed is ! @ gaby ja hier houd het ook niet op met sneeuwen. rot van die negatieve test maar houd de moed erin. @ bos ik heb gelof ik ook mijn ei gehad gister klein beetje vruchtbaar slijm gehad en wa steken gister ook naar mijn been. wazig van de clear blue :S is het trowuens erg dan als je 2 keer op een dag sex hebt of elke dag? ik doe het ook eigenlijk TE vaak geloof ik maar er komt elke keer gneoeg uit om het maar ff zo te zeggen. @ nhene als je ei springt leeft tie nog 12 tot 24 uur daarna niet meer. en dit vind plaats in de eileider. @all nou ik heb gister dus weer wat meegemaakt we gingen lekker wandelen in de ardennen begint het keihard te sneeuwen wij toch door gegaan. nou toen was het bijna 5 uur dus al donker moesten we nog zo'n bos weg naar boven (auto slipte weg en glee de berg zowat af ) toen toch boven gekomen met vel duwkracht en hulp van mensen. toen we eenmaal boven kwamen waren alle wegen van ijs en onder de sneeuw. we namen de afslag echt stapvoets en gleden zo tegen de vangrail met de auto nou toen moesten we nog naar beneden de weg op glee de auto door maa verder op stonden auto's stil in de file en wij kwamen niet stop maar gleukkig kan mijn vriend goed rijden en kwamen we toch tot stilstand na 2 uur in de auto gezeten te hebben kwamen we eindelijk thuis aan maar het was wel heel gezellig en romantisch in de auto hihi dnek zijn baas minder (auto van de zaak ) whaha ik heb een vraagje ik had vorige maand mijn eisrpong links temisnte dacht het te voelen en nu weer :S kan dit? en als je vruchtbar slijm hebt kan dat dan een paar dagen zijn of altijd maar 1 dag omdat ik vorige keer 1 dag best veel had en daarna niks meer en gister heel klein beetje en nu niks meer ik vind het erg leuk om jullie gezichten bij de foto te zien heb ze allemaal opgesagen en de namen erbij gezet lekker makkelijk hihi behalven linda en debby en knarboor heb ik niet gezien. sorry voor het ego bericht
@ newley weds GEFELICITEERD! Mooie foto's hoor meid! En fijn te horen dat het zo'n heerlijke dag was. @ Rose dus als ik een ingedeukte auto over het plein zie rijden ben jij of hubbie het Hebben jullie allemaal vrij vandaag? Ik helaas niet en heb ook nog een afspraak buiten de deur om 16.00 Het is hier zo'n vies weer :s
@ ryanne ja haha ik heb vanochtend gewerkt, weer een les gehad met grope 1 erg leuk, maar hoef gelukkig het huis niet meer uit, ben druk bezig met mijn eindwerkstuk of tmeisnte dat ben ik zo van plan hoe is het met jouw en je kwaaltjes? ben je er al helemaal gewend aan dat je zwanger bent
Meiden, ik heb toch zoiets raars! Ik kwam er vanmorgen achter dat er wit spul uit mijn rechtertepel komt! Het is dun en een soort gebroken wit, niet helemaal spierwit. Als ik zachtjes mijn borst masseer/erin knijp, komt het eruit.... Wat kan dit zijn?
Hey Ryanne, Super meis...hoe was de echo....hartje klopte...dus een echte helemaal echte (omdat je het nu ook echt in leven hebt gezien) beeb in aankomst...! Super meis! Hoe voel je je verder?
@nen ik heb geen idee je ei is toch net geweest heb nog nooit gehoord dat dit een kwaal is van innesteling maar kristel heeft het toch ook ? misschien als je het ff googled succes hopen dat het wat betekend maar ben bang dat het daar nog een beetje vroeg voor is maar bij sommige beginnen de kwalen direct he
Hey meiden, hoe ist hier? Iedereen n lekker weekend gehad? T is hier ineens prachtig weer, lekker zonnetje! Jullie hebben echt weer superveel gekletst, heb maar weer eens bijgelezen...
@ rose, ik twijfel over mijn ei. Ik heb het vermoeden dat die op dag 9 is geweest, maar ik had zaterdag een soort ongi-pijn (misschien innesteling?) Heb nu af en toe nog steekjes. Maar misschien is dit een nieuwe truc van mijn lichaam? Wat een mooie sneeuwfoto's trouwens!
@Nen: Kwam dat 1 keer uit je tepel, of nog steeds? Kan t niet gewoon n soort van talgbultje geweest zijn die soms ook rond je tepel kunnen zitten? Of kwam t echt uit je tepel zelf?
@ linda, het komt uit mijn tepel zelf. En als ik er nu zachtjes in knijp komt het er nog steeds uit. Het is ook waterdun, en talg is dikker. Het ruikt trouwens nergens naar.