@rose, wat een prachtige foto's zeg! Zal een spannend ritje geweest zijn! Ik heb t nooit zo op autorijden met zulk weer, heb met mn mams 2 jaar geleden de auto total loss gereden met gladheid... @bos: Net mn eerste ovu-test gedaan, was ook bang om te laat te zijn... @all: K heb een hele lange en onregelmatige cyclus en heb net mn 1e ovu-test gedaan... Zag geen streepje, maar wel vaag waar t streepje zou moeten komen zeg maar... Zal dit al een beginnend streepje zijn, of gewoon een soort schaduw die je altijd ziet en dus eigenlijk betekent dat je niks ziet?
@ nen: het hoeft nix te zijn...een vriendin van mij heeft het ook gehad...en die had het toevallig de maand voordat ze zwanger raakte. Het kan een soort hormoon verandering zijn...dit kan ten allen tijde gebeuren en hoeft nix te maken te hebben met een zwangerschap....dat hoop ik natuurlijk wel voor je hoor meis!
@nen hmm en hoeveel verschild dag 9 tot afgelopen zaterdag bij jouw? dan zou t wel kunnen dat het een kwaal is ik hoop het voor je
@Nen: Vaag hoor, heb je verder geen ander gevoel in je borsten? Steviger dan anders ofzo? K zal s ff voor je kijken of k er iets over kan vinden...
Ik heb net gevonden dat het onder invloed van het hormoon prolactine kan gebeuren. Dat is een stresshormoon wordt gezegd. Toevallig heb ik sinds een dag of 2 onder mijn rechteroksel een soort spierpijngevoel en is de lymfeklier rechts in mijn nek opgezet. Wel typisch allemaal, maar ik ben het wel gewend om op medisch gebied een gevalletje apart te zijn. Het verschil tussen mijn "1e ei" en "2e ei" is 8 dagen. Maar zaterdag had ik pijn die ik normaal heb als ik ongi word. Heb vanmorgen ook een testje gedaan, omdat ik gelijk dacht "zou ik zwanger zijn?" maar ik betwijfel of ik een licht streepje zie of niet. In bepaald licht kun je iets zien, maar ik vind het te licht dus voor mij is het nog negatief. Maarja, wat wil je op dag 19. Dat kan nog niet positief zijn natuurlijk...
http://www.uu.nl/uupublish/content/pug00-05.pdf Kijk hier maar ff, is t enige nuttige wat k zo snel kan vinden... We gaan tuurlijk niet van wat ergs uit he, zal vast wel iets met je hormonen te maken hebben.... Een vrouwenlijf zit nu eenmaal raar in elkaar!
Nen, De afscheiding uit je tepels, heeft te maken met de hormoon verandering. Ik heb het al sinds ik gestopt ben met de pil begin dit jaar... Ik heb het weleens zo erg dat het met een straaltje onder de douche uit komt zetten...
Ook wit sammie? Ik heb dit nog nooit meegemaakt dus schrok wel een beetje. Thanx voor die link linda, ik ga gelijk ff kijken!
hmm ik kijk net in je album en snap het ff niet hoe kun je 6 nov een test doen en nu alweer op dag 19 zitten :S heb je en vmk gehad of wat ik geloof dat ik iets gemist heb? maar als je innesteling zaterdag geweest zou zijn zit er geloof ik minimaal tot geen hcg in je urine en ik heb dat ook een keer gehad dat ongi gevoel paar dagen na mijn ei maar werd toen gewoon ongesteld maar blijf dneken dat het toen wel raak was maar dat eht mis is gegaan. want ik had zoveel kwaaltjes en hoor ook wle vaker dat vrouwen dit voelen na hun ei en dat het precies hetzelfde voelt als je ms en die waren zwanger dus dat kan een goed teken zijn maar je lichaam kan je gewoon zo erg voor de gek houden. kan je een foto maken van je test?
@ sammie, ik heb het dus alleen rechts. Het is net melk. Maar ik had het dus nog nooit meegemaakt dus dat was wel ff gek vanmorgen. @ rose, ik heb vorige maand denk ik inderdaad een vmk gehad. De foto's in mijn album zijn niet erg duidelijk, maar hier zagen we echt een aantal keer een licht streepje. Maar die werd niet donkerder. De test van vandaag is gewoon negatief op de foto, zo licht is het streepje. Als het al een streepje is. Misschien is het wel een indroogstreepje of iets anders precies waar het streepje hoort te zitten. Maar ik heb net de link van linda gelezen en het zal wel te maken hebben met mijn hormoonhuishouding.. En anders bel ik voor de zekerheid de dokter morgen wel even.
Sam en Nen, heb jullie toegevoegd op hyves... Leuk om jullie te zien, haha! Inderdaad volgens mij allemaal knappe jonge meiden hier! Aub niet over zwanger worden praten op hyves, maar dat snappen jullie zelf vast ook wel... @rose: Klopt wat je zegt, je lijf kan je goed in de maling nemen! Heb in mei ook n keer posi-test gehad en allerlei symptomen dat t raak was, maar de dagen erna alleen maar nega-testen... T is volgens mij maar goed dat we niet alles weten wat er in ons lichaam gebeurt...
Wat Nen heeft met streepje op de zw-test heb ik op mn ovu-test... Heeeeeel vaag een streepje, maar kan idd ook gewoon soort voorgedrukt zijn... Zijn dipstick testen van sensitest, heeft iemand hier ook zulke ervaringen mee?
Linda, Zal vanavond even een foto maken van mijn sensitest testen want die van mij waren wel goed zichtbaar.
Zijn jullie allemaal vrij vandaag, meiden? Heb lekker vrije middag, moet zaterdag werken, gats! Ga straks ff bij mn vroeger verzorgpaardje kijken...leuk! Mag r misschien weer gaan rijden, zou k echt leuk vinden! Zit een beetje te zenuwen hier, zo'n tijd geleden! Haha, lijk wel n klein kind!
Okeej Sammie, ben benieuwd! Heb nog steeds geen camera..moet er maar eens komen! Wel op mn phone, maar kabeltje is zoek.! Maar ga morgen gewoon weer kijken, denk nl. dat k nog wel vroeg ben als k naar mn cycli kijk... Ach we zullen t afwachten, maar lijkt me zo leuk om te weten dat je je ei hebt! Soort bevestiging dat je lijf t doet ofzo... oke, vaag...
@rose geloof ik he: als je elke dag of zelfs twee keer per dag een zaadlozing heb is niet goed voor de kwalitiet van het zaad....daarom word vaak aangeraden om het om de dag te doen.... @debby: ik heb geen specifieke vraag. wil een klacht in dienen.. @linda: en had je een streepje? pfff mijn vriendin kwam net langs....gezellig zitten kletsen totdat het over mij ging...dacht dat ik het wel een plekje had gegeven van vorige week maar heb nu echt een emo bui en zit ik hier te huilen bij haar....ze is nu weer weg want moest gaan werken.....we voelen ons allebei wel klote. zij vind het ook moeilijk omdat zij wel zwanger is....gelukkig kunnen we er wel over praten....en maken we elkaar geen verwijten..... ga nu maar ff een bakkie koffie zetten....heb nog niks uitgevoerd vandaag...