Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bos: wel fijn dat je er zo goed met haar over kan praten... Kan me voorstellen dat ze zich lullig voelt... Maar voor jou komt t ook goed hoor meis!

Had n heeeeel vaag streepje vanmiddag, maar vraag me af of dat niet al gewoon in de test zit...
    Vanavond maar klussen en dan morgen maar weer ns kijken wat er gebeurt...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    linda: ja ik had in het begin ook zo'n vaag streepje....weet niet of het altijd zo is...ik ben benieuwd of die van mij vanavond weer lichter is.....

pfff zijn nog steeds geen nederlandse mensen beschikbaar....niet normaal dat die gasten niet te bereiken zijn.....internet site ligt er ook al een maand uit.....en het kost me wel 5 cent per minuut...niet dat het me om het geld gaat hoor maar vind het wel slecht als een bedrijf zo slecht te bereiken is...

*bos drukt de senseo aan, vraagt wie er nog meer een bakkie wil en pakt de reuze mergpijpen uit de kast*

3. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bos en rose: wat was jullie hyves ook alweer?
    Of moet k ff bladzijdetje terug lezen?
    Of wil je me er niet bij hebben, haha! Eerlijk zeggen hoor!

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, balen is dat! Krijg je ook zo'n geweldig muziekje?
    Heb jij nou goed geklust rond je ei denk je?

5. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ bos: K hoef geen bakkie, maar doe mij ook zo'n mergpijp! Mmmmm...

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Natuurlijk ... ja sorry :oops:

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Voor degenen die het willen weten: ik lees net dat die afscheiding uit je tepels dus veroorzaakt kan worden door een hoger gehalte prolactine en dat kan weer te maken hebben met pco.. Dus pco'ers met dezelfde klachten: nog een 'leuke' bijkomstigheid....

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @linda: ik krijg geen muziekje....ze zeggen dat ik mijn naam en adres achter kan laten maar als ik dat doe hoor ik niks meer......raar toch

wij hebben zaterdagavond/nacht (rond 2 uur is dat avond of nacht?) geklust en gisteravond....hoop alleen niet dat gisteravond te snel was want zat geen 24 uur tussen maar ik dacht niet geschoten is altijd mis en vanavond is te laat denk ik....

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Bedankt :) maar dat is nog wel een beetje het probleem want waar vind je een donor? en zijn er ziekenhuizen die meiden van mijn leeftijd behandelen? gaan die je dan niet heel erg proberen om te praten dat je moet wachten op een vriend ofzo?
    wat fijn voor jou dat je een vriend hebt trouwens iemand die er samen met jou voor wil gaan!

p.s. ik kom een paar uur niet en we zijn alweer 8 pagina's verder haha kletskousen! :p

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bos: Ja, wij proberen nu ook om de dag, maar denk rond mn ei wel iedere dag hoor... Idd, niet geschoten...
    Smaakt je bakkie? K ga er denk ook maar ns een zetten...

Balen dat k niet kan strijken en hier kletsen tegelijk, de hoop is erg groot....

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    je kan ook je man laten strijken hihi

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @linda ik had je gister toegevogd dacht ik maar heb je nog niet geaccepteerd? mijn hyves is www.xxkimberlyxxx/hyves.nl als je het zo typt teminste.

@debby leuke foto bijna iedereen compleet nu hihi lijkt wel memory :p

@bos ik had gister ook mijn ei en heb zaterdag avond geklust gister ochtend en gister avond hmm ik hoop dat dat voldoende is en voor zaterdag was woensdag de laaste keer dus daar zit 2 dagen tussen en zaterdag was ook mijn vruchtbaarste dag duss laten we hopen dat ze elkaar gevonden hebben gister :p of vandaag nog. rot voor je dat je je zo emo voelt maar het is toch niet verkeerd om je gevoel te uien dat lucht wel op. sterkte en denk aan dit eitje misschien word je dan blijer,

@nen ik zou gewoon ff afwachten en over een week weer testen als je geloofd dat je zwanger bent. ik duim vor je in ieder geval.

2jingle hoi ik had je nog niet welkom geheten :D welkom bij deze en veel klets plezier..

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, dat doe jij zeker?
    Nee, k vind t ni erg hoor, maar kost zoveel tijd...
    mn lief ziet me aankomen! K vind eigenlijk ook wel dat t mijn taak is, hij werkt stukje harder dan ik...
    Stuur ff je hyves via een PB, kan k jouw gezicht ook zien...

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    linda wat was de jouwe?

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @rose, je had me nog ni toegevoegd.. kan ook ni als je mn hyves ni weet toch?
    De link van jou hyves doet t ni en aangezien er uim 500 kimberleys zijn... moeilijk zoeken!

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
  17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat doe ik zeker....vriendlief is degene die strijkt hier in huis....en daar voel ik met zeker niet schuldig over aangezien ik de rest in huis doe....

ik heb je al een pb gestuurd lieve schat :)

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, ik ga sowieso wachten met testen. Maar deed het vanmorgen puur omdat ik die melkachige afscheiding had en ik linkte dat toen alleen aan een evt zwangerschap. Al kon het nog niet eens een posi test worden. Aangezien ik ook een ontzettend pijnlijke lymfeklier heb in mijn nek, ga ik morgen wel ff de huisarts bellen.

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Voor diegene die mijn ovulatietesten willen zien van 10-11 tot 14-11 van sensitest staan in mijn album, daarna had ik op 18-11 weer een positieve test van sensitest midstream.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @linda: haha dat horen we wel vaker dat we wel een beetje op elkaar lijken....jullie zijn ook een leuke stel....en wat een lief neefje...

Deel Deze Pagina