Ja, lekker ding he! Das t voorbeeld voor hoe die van ons ooit worden! Hij is nu al 9 mnd, vorige week hier gelogeerd!
@ nen ow oke nou succes dan morgen bij de ha @linda hmm dan heb ik iets door elkaar gehaald. heb een world bestandje met al onze foto's en namen erbij is wel handig iemand die hem wil zien? of iets erop tegen heeft als ik hem plaats? misschien wil niet iedereen dat de foto hier komt te staan
' heb je vast kunnen oefenen....ik heb helemaal nog geen neefjes en nichtjes...dus ook nog geen voorbeeld over hoe die van ons mag worden....mijn zus is nog kinderloos en de broer van vriendlief ook....dus wij mogen de ouders voor het eerst opa en oma maken en vooral mijn schoonouders kunnen niet wachten haha.....
Nou, wij hebben bij mn schoonouders alleen n neefje dan en nog twee stiefnichtjes, maar das toch anders... Maar vooral mn schoonouders is er heel druk mee, met vragen hoe lang t nog duurt... Soms wel irritant, maar in ieder geval zeker weten welkom! Mijn ouders ben ik erg benieuwd wat ze ervan zouden vinden... Alleen n jonger broertje, die is vrijgezel, dus zou ook t eerste kleinkind worden...
@ linda echt een mooie jurk ik wil ook, ik wil ook ga nu het bestandje sturen naar de mensen die nu online zijn
ik kan geen world bestand sturen met pb wat kan ik nu doen zodat jullie het zien maar niet dat iedereen het ziet misschien via email
@linda: zeker mooie jurk.....zijn er een hoop die al getrouwd zijn zeg....ben ik dan de enige die er nog helemaal niet aan moet denken.....(en nhene dan )
Thanks! Ja, gaaf he! Ben er ook nog steeds heel wijs mee... Omdat k pas 21 was toen k trouwde wilde k echt niet te truttig, ben geen refo ofzo, wilde gewoon graag trouwen!
haha......hij is zeker niet truttig.....hij is mooi.... rose: sorry heb ff gemist maar wat wil je sturen dan....
Hey bos, ik wilde eerst ook nooit trouwen, maar ben nu wel heel blij dat we t gedaan hebben! Kost wel flink wat knaken, maar alleen al geweldig om je voor een dag echt mooi te voelen! @rose, heb je mijn email gestuurd via PB
@Sammie: als k jouw testen zo zie zou k toch denken dat mn ei al onderweg is... Zou weer eens een korte cyclus betekenen! We wachten t af, ben benieuwd naar morgen!
ik heb het naar nen gestuurd ik heb een bestandje gemaakt met al onze foto's en namen erbij dat we een soort overzichtje hebben van elkaar opeen paar meiden na dan maar dat komt dan nog wel. maar wil het prive naar iedereen sturen anders staat het zo openbaar. maar dan moet ik email adressen hebben weet je wat wie het wil hebben stuurd haar email adres pb naar mij en dan stuur ik het op dat adres is dat oke?
@linda: wij willen ook zeker nog een keer trouwen hoor....lijkt me te gek zo'n dag....mooie jurk....te gek feest....maar dan over een jaar of 10 en dan 3 bruidskinderen (van mezelf he) vooruit......daar droom ik van...trouwen met mijn eigen kids erbij....
meiden, is t een keer gezellig hier, moet ik weg! Balen, maar ga ff bij de paardjes kijken... Hoop snel weer met jullie verder te kletsen, gezelli! Fijne middag allemaal, kus