@meisje ik heb je erbij gezet maar heb je email adres niet dus die moet je me f sturen via pb dan verstuur ik hem je. @nhene heb jij vorige maand een mk gehad? sorry ben hier pas een paar weken dus weet niet alles ik ga even lekker in bad ontspannen heb zo'n pijn in mijn rug niet normaal.
hallo, net terug van de gyn. Heb pco, ik moet nu iets nemen om ongie te worden en dan begin ik met climod...
jeetje zeg.....dat is even een tegenvaller of niet....vind dat er best veel meiden zijn die dat hebben zeg...
ja,tuurlijk is dit een tegenvaller. Maar toch ben toch blij dat ik weet wat ik heb en dat m'n cyclus vannaf nu korter zal worden en hopelijk een eitje zal krijgen...
hier ben ik! ik ben net ook naar de gyn geweest en het slaat weer niet aan. wel balen. ik had het zo gehoopt. er is nog wel een kans dus ik moet donderdag weer terugkomen. ik heb wel gevraagd wat als het deze maand echt weer niets wordt? dan moet ik hormonen gaan spuiten zei hij hmm echt iets voor mij. maar ja ik mag niet klagen. sorry. sorry voor mijn ego bericht
ja ik hoop het. denk het alleen niet want anders zouden mijn eitjes nu ook al wel iets gegroeid moeten zijn
staan je eitjes nu stil dan agneta? Hoe werkt dat? Zit er in clomid ook hormonen? Want dat moet je nu toch ook slikken om ze te laten groeien?
ja ik weet niet. die clomid slaat gewoon niet aan. clomid is een stimulerend middel. ik weet niet of daar hormonen inzitten. als je hormonen gaat spuiten dan spuit je pure fsh in en dat zijn wel echt hormonen
ja agneta spui maar lekker hoor daar zijn wij voor. Sloeg het de eerste rondes ook niet aan? Zijn t slechte hormonen in fsh dat je spuit of gewoon de hormonen die jij nu niet zelf aanmaakt, dat lijkt me van t laatste?
@kikka wat een tegen valler maar van de andere kant nu word je wel geholpen en weet je wat je hebt dus dat is wel prettig. @agneta ik heb je email adres ontvangen maar ik wacht even tot vanavond dan heb ik misschien iedereen er op staan. zal ff een lijstje maken wie ik er nu op heb staan en van wie ik het email adres nu heb. voor de mensen die het niet mee hebben gekregen ik heb een bestandje met al onze foto's erop misschien leuk als je weet tegen wie je het hebt elke dag, dacht ik zo (degene die er niet op willen staan of het ook niet willen ontvangen zeg het ff) linda nen wel email sammie wel email debby wel email nhene gaby wel email suus1987 ryanne bos wel email rose wel email meisje 87 wel email agneta wel email eva degene waar ik geen foto van heb: dreamer jingle woezeltje sterretje suusje23 suuus sannehai springmuis knarboor suhe mochten jullie er ook op willen stuur me ff een mailtje met je naam erbij naar xxkimberlyxxx@hotmail.com mocht ik iemand vereten zijn zeg het me dan ff en sorry ga nu lekker in bad hoor het straks wel.
ja me arts denkt van wel de verpleegkundige zei dat het niet kon ivm bloedwaardes.. maaer volgens me bloedwaardes kan ik ook geen ei hebben..:S me arts zie dat het wel kon ./. ze heeft me testen gezien en zei dat ze overtuigd was van een vroege miskraam .. zoiu ook verklaren waarom me bloedwaardes niet kloppen..
oh lekker verwarrend maar dat is echt kut. oop dat het niet meer gebeurd en dat je een gezond beebje mag krijgen.
oja, ik heb ook bloed moeten laten trekken om te kijken of ik niet teveel mannelijke hormonen heb. Dus dan zouden ze al kunnen zien of die climod zal helpen of niet,toch?