Morgenochtend heeft geen zin meis. Je hcg verdubbeld elke 2 á 3 dagen. Dus maandag of dinsdag testen geeft zekerheid, morgen doet het niks. Ik zou niet weten welke het beste is. Zou gewoon maandag die andere van de kruidvat proberen. Kan me wel voorstellen dat je je niet kon inhouden hoor!
Erg is dat he, kan het echt niet meer houden! Maar maak mezelf nu helemaal gek, wil zo graag weten of dat streepje er echt is, of dat het neit zo is Als ik er gewoon zo opkijk zie ik niets, maar houd ik hem in het licht zie ik een inieminie streepje.... Ik kijk nu nog eens, maar het staat er echt hoor, vind het zo raar! Weet het ook niet meer... Hoe ga ik deze dagen doorkomen
En je ovu testen? Heb je die nog gedaan? Wat zeggen die? Het is weekend, ga je nog iets leuks doen wat voor afleiding kan zorgen? En anders gewoon morgenochtend weer testen. Maar of ie dan duidelijker is is de vraag..
Hoi meiden Vind het tof dat er een onderwerp is voor jonge vrouwen die zwanger willen worden! Wie van jullie is er al overtijd? En hebben jullie al symptonen? (ben wat nieuwsgierig ) Ik zelf ben overtijd maar ik durf niet testen want heb schrik dat ik misschien teleurgesteld zal zijn. groetjes xx
@ Emmi, Welke ronde zit je? En voor een test hoef je niet bang te zijn, het geeft je alleen meer zekerheid! Ik was tot gister 10 dagen overtijd maar helaas... Gister ochtend ben in ongi geworden. Was wel mijn eerste ronde.
Wauw emmie al 11 dagen overtijd als dit niet je eerste ronde is, zal ik een testje proberen hoor, grote kans dat die raak is dan! @dreamer, heb geen ovutesten meer gebrukt sinds voirge week, klopte toch niets meer van hihi Maar ik blijf de streep zien, kan aan niets anders meer denken, erg he! Ga zo helpen verhuizen bij me schoonzusje, dus dat geeft wel ff wat te doen, vanavond nederland kijken en een verjaardag dus dat moet ook wel lukken Alleen morgen, die dag duurt altijd zo lang... Misschien dat ik vandaag wel nog een keer een ovu test doe, misschien word ik daar wijzer van!
Ik weet niet of ik nou ongi ben, gister verloor ik s'ochtends 1 drupel roze en over de hele dag 1 streepje licht bruin. Vanochtend weer 1 druppel licht bruin en tot nu toe verder niks. Temp is wel laag 36.9 wat in normaal heb tijdens ongi... Even afwachten of hij nog doorbreekt, heb geen buikpijn en ook niet het idee dat ik ongi moet worden.
Doe dan idd een ovu test vandaag, misschien geeft die wat zekerheid! Ik ga echt zooo blij zijn als je zwanger bent he Maar stiekum ook wel een beetje jaloers hoor @Emmi: gewoon testen @Sammie: jammer dat het toch heeft doorgezet, maar 37 dagen is altijd beter dan helemaal niet! Ik hoop dat wij een EK baby gaan maken. Er wordt flink gescoord iig
Sammie, wat is die eerste 28 als vorige x je eerste ronde was? Sterretje, Sensitest zou ik ook aanraden om te doen. Vaak is een heel licht streepje uiteindelijk wel positief, het beste is om maandag te testen, houd je dat vol? Een ovutest moet ook positief worden nu. Ik hoop het voor je, zou leuk zijn Dreamer, wij gaan ook voor een EK baby ik hoop dat mijn man ook gescoord heeft Emmi welkom hier.
Vanaf het moment dat ik de ene laatste (nep)ongi had tussen mijn pil door en mijn laatste (nep) ongi na het stoppen van mijn pil.
We zijn toch al ongeveer 6 maanden bezig. Heb wel een tijdje moeten ontpille. Ik heb nu al een week ongi buikpijn. terwijl ik normaal gezien alleen maar 1 dag ongi buikpijn heb en dan krijg ik ook mijn maandstonden. Ook heb ik steken in mijn tepels en puiste gekregen op mijn kin :x (deze symptoom had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.) Ik denk dat ik straks toch maar eens een test zal doen.
Hallo meiden, mag ik er ook bij? Heb al een tijdje op dit forum zitten meelezen en vindt het allemaal wel interessant wat iedereen te vertellen heeft. Ik ben 24 jaar en heb een maand geleden mijn koperspiraal laten verwijderen. Mijn vriend en ik willen allebij wel graag een beeb, maar zijn het allemaal nog niet echt aan het plannen. Wel vaak onveilig geklust zeg maar. Nu ben ik al een aantal dagen overtijd. Heb 2 dagen nadat ik ongi moest worden getest, maar negatief. Ben wel erg moe, maar komt waarschijnlijk omdat ik er slecht slaap. Vandaag heb ik ineens een heel zwaar gevoel onderin (bij mijn doos zeg maar ). Misschien is het toch raak...? Ik hoop het. Dinsdag ga ik pas weer testen, hoop dat ik dat nog even vol hou. Ben trouwens de laatste 3 dagen ook al aan de diaree, terwijl ik begin van de week ziek was (beetje koortsig en erg verkouden). Ben nu wel aan het opknappen, alleen nog verkouden, dus waar die diaree vandaan komt? Heb ook de hele dag door wel hoofdpijn, komt zo af en toe opzetten en dan gaat het weer weg... misschien te maken met de verkoudheid. Probeer er nog niet al te veel op te hopen dat ik zwanger ben, maar misschien is het toch wel raak..... Groetjes Lexy
hoi, ik zou ook graag willen mee kletsen in dit topic! ik wil ook heel graag zwanger worden. ben niet bezig, omdat mijn relatie niet helemaal stabiel is. het is een beetje een rare situatie, maar zou heel graag kinderen met hem willen. en mij wens wordt steeds groter ben er elke dag mee bezig. ben trouwens benieuwd of die test van emmie was het toch? positief blijkt!
@Emmi: jij komt uit België zeker? Zou er zeker een testje aan wagen, want wat je beschrijft zijn ook zwangerschapssymptomen! Laat je het weten wanneer je hebt getest? @Sammie: die 28 is dus gewoon een pil cyclus? @Desiree: jij kan al bijna gaan testen he! Ook al zou je pauze houden, heb je nu toch die spanning erover? Of hou je je daar nu echt niet mee bezig? Mn ovu test was even donker/licht als vorige maand dat ie positief gaf! Dus ben benieuwd of ie nu ook positief is dan! Zal het wel merken aan mn temp. We klussen vrolijk verder iig
welkom aan de nieuwe meiden! bijna testen he sterretje? ik ben heel de tijd zo vreselikjk moe/ geen idee waar het door komt,misschien raak? we zullen hetz ien over weekje
ik ben gewoon aan de pil, maar heb een paar dagen nu last in mijn onderbuik, met name een beetje rechts! maar ik moet gewoon nog 6 dagen de pil slikken, dus een menstruatie is het niet! ik vind het een beetje raar! wat zeggen jullie?
Ja nog 5 dagen dan is me NOD.. hebben wel gewoon geklust, heb niet getempt en geen ovutesten gebruikt. Had ik allemaal geen zin in, ben toch regelmatig. Ik kan geen maand overslaan.. alleen toen zat ik er zo doorheen was echt depressief. Nu minder last dus we zien wel.. voel me wel weer raar.. Me collega vroeg of ik zwanger ben omdat ik zoveel eet ineens we merken het vanzelf testen ga ik voorlopig nog niet doen!