Dreamer heb ik nog niet gezien vandaag! Ik wil hem ook graag hebben... hihihi Ik denk dat mijn vriend me voor gek verklaarde, maar dat deed hij vanmorgen ook al toen ik om 7.00uur m'n laptopje al aan had om ff te kijken op t forum. hihihi
Ik heb de lijst wel, maar kan er niet in kijken aangezien het een world 97-versie .doc is... Maar denk dat ik hem niet door kan sturen, dus moet je ff wachten wie hem heeft..
whahaha oke Is het dan nog wel goed? Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen... verloren pinda's uit de fabriek? Ik denk dat de pinda's hebben gedacht waarom moeten wij altijd in een pindakaaspot, wij willen ook een keer in een pasta pot! En in de fabriek van de pindakaas naar ed pastapotten zijn gevlucht!
Haha. Jayden slaapt nog even en dan om half 2 naar het ziekenhuis voor zijn echo's. Hoop dat alles goed is dan.... Gaby tot vanmiddag!
Krijgt controle echo van z,n blaas en nieren (hij had toen hij 2 weken oud was al een urineweginfectie en z,n niertje was vergroot) nu moet hij daar controle voor. En 1 van z,n balletjes is niet ingedaalt (bij geboorte al niet) dus nou gaan ze zoeken waar die zit en of een operatie nodig is.
De broodjes in de kantine zijn niet echt geschikt voor eventuele zwangere. Broodje rosbief, broodje filet american, broodje brie...
Ohh hopen dan maar dat elles weer oke is met z'n niertje enz. Best heftig zo'n operatie voor zo'n kleine, vooral voor de ouders Laat je weten hoe het is gegaan?