@jingle leuk he baby's hihi..dat hoord erbij.. en ja heel verslavend het eerste wat ik doe als ik wakker ben is ff kijken @gaby GEEN BLOED GEEFT MOED maar hou er rekening mee dat je cyclus ook 31 kan zijn he. al je schoenen weg heeft gedaan ik denk dat mijn vriend dan echt een probleempje had en dan de nadruk op PROBLEEMPJE maar leuke reden om nieuwe te kopen. maar weet zeker dat ik echt heeeel verdrietig zou zijn als mijn schoenen weg zijn vooral mijn guess schoentjes van 160 euro dat is mijn trots zou zijn nek letterlijk omdraaien. @ debby/stuiterbal nou laat die BOOBs maar groeien en deze week een dikke positieve test in handen zou ook heel fijn zijn, duim voor je meid. ik doe nog een opleiding spw in 1,5 jaar zit nu in mijn laatste 2 maanden en doe les geven op een boerderij en ook activiteiten organiseren voor de bso of andere kinderen daar, heb vandaag voor het eerst in mijn eentje les gegeven ben trots op mezelf. moet veel projecten maken dus thuiswerk of huiswerk hoe je het dan ook noemt, maar omdat het met werk te maken heeft noem ik het thuiswerk lekker verwarrend .. echt lief van je opa.. is zo leuk als je iemand zo gelukkig ziet ben je 1,83? wow dat is echt een lang ik maar 1,62 en heb maat 36 of 37 nog net geen kindermaatje hihi.. @nhene hey nachtbreker, lekker kort nachtje pff, ik heb dat ook is al de 2de maand dat er links stekkjes en krampjes zijn normal hoort dat toch om en om te zijn ? @ kristel en die magische grens ga jij makkelijk halen.. zijn jouw borsten ook al aan het groeien of doen ze alleen maar pijn? @sterretje gelukkig zijn jullie zonder duiken terug gekomen maar idd errug mooi in het bos met al die sneeuw. @bos nou zal ik je maar niet besmetten met mijn koopziekte voor schoenen en tasjes hihi :d kan er geen gneoeg van krijgen haha @sammie bij jouw is ook altijd wel iemand ziek he? knuffel en snel beter worden. het valt mij ook op dat dreamer al een tijdje er niet is @gaby en debby ik stuur jullie zo de foto's want heb verder niks meer binnen gekregen duss ga het gewoon versturen.. @rachel laat je wat weten hoe het is gegaan, sterkte. ik ga zo die mail sturen naar de mensne waar ik een email adres van heb. ik heb het inderdaad niet in de nieuwe world staan omdat die verlopen is en het niet meer doet. maar als het goed is moet je hem gewoon kunnen openen hoor. ik ga zo ff naar de sportschool heb een afspraak met de fysio en dat is maar goed ook want verrek van de lage ruchtpijn. en heb nog steeds eipijn dus weet nou niet wanneer me ei gesprongen is of dat nou eergister was of vandaag :S lekker verwarrend.
Ohhhhhhh zeg dat dan meteen! Wel super zeg het werk wat je doet! Ben ook trots op jou! Je eigen les! Super!
linda nen wel email sammie wel email debby wel email nhene gaby wel email suus1987 ryanne wel email bos wel email rose wel email meisje 87 wel email agneta wel email eva degene waar ik geen foto van heb: dreamer jingle woezeltje sterretje suusje23 suuus sannehai springmuis knarboor suhe mochten jullie er ook op willen stuur me ff een mailtje met je naam erbij naar xxkimberlyxxx@hotmail.com voor linda eva suus1987 en nhene ik heb julli er wel opstaan maar geen email adres dus kan het niet sturen naar jullie ga het nu versturen naar de mensen waar ik wel een mal adres van heb.
Heb ik nog wat gemist? Waren 30 pagina's en dus iets teveel om zo even bij te lezen Zie alleen dat Gaby overtijd staat, maar je bent niet overtijd he, dat weet je. Dus testen heeft nog geen zin Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden gezien mn temp. Ben benieuwd! Ehh zag dat er een lijst staat met mail geen mail en foto's? Waar gaat dat over?
Je hebt weinig gemist, maar je werd wel gemist! hihihi Rose heeft een lijst gemaakt met foto's van iedereen. Dus wie deze wilt hebben moet even aan rose je mailadres doorgeven. Liefs
@dreamer hey meid ben je er ook weer we wouden je al bijna als vermist opgeven. ik heb een lisjt gemaakt met onze foto's niet iedereen staat erop maar wel een hoop misschien vind je het ook leuk om er op te staan en dan moet je ff een mailtje sturen naar xxkimberlyxxx@hotmail.com met een foto dan stuur ik je daarna het bestandje door. ik heb een half uur geleden ongeveer de mail verstuurd hebben mensen hem al kunnen openen?
Ik ben 1.82 m en heb maat 37/38 ... En jawel .. een gratis evenwichts stoornis Maar schoenen kopen is dus geen probleem. Alleen jammer dat er zoveel stomme schoenen zijn @Eva: gefeliciteerd meis En wat zag je er mooi uit! Volgens mij had ik dezelfde schoenen of iig gelijkende @Oma Ryanne: ahhhh wat ben ik blij om te lezen dat het hartje klopte zeg En wat een gave echo! En nu genieten he meis! @Agneta: nee he, slaat het echt niet aan? *gaat in de duimstand zitten* Het moet gewoon aanslaan! En je klaagt niet muts, logisch toch dat je ermee zit! @Bos: als je test vandaag weer goed negatief is, dan kan je wel stoppen met testen. @Kristel: morgen 5 weken he! Heb je al meer vertrouwen erin? Over die lijst met foto's enzo, haal mij daar maar vanaf. Ik wil niet in een lijst met een foto van mezelf Volgens mij heb ik zowaar ongi buikpijn Dát is lang geleden zeg Ben benieuwd wanneer mn ongi doorbreekt dan.
@dreamer ik heb geen foto van jouw dus hij staat er ook niet tussen. heb jij die lijst nog van zwanger en nod? want die klopt geloof ik echt niet meer maar vind eht zo'n hoop werk om hem helemaal terug te gaan zoeken tussen al dat geklets, is echt te veel hihi