heb je gelijk wat te doen bos whahaha mailen! ps ik ben echt kotsmisselijk en ik ben kapot moe .. logies na geen slaap maar goed ik ga zo wel me bed in ff kijken of iemand nog reageerd en dan pffff met me broodje dunner me bed in en lekker tv kijken
Ey meiden, heb ook weinig te melden.... Ben t spuugzat! Morgen lekker vrij en uitslapen! Nu lekker bakkie cappuccino maken en Prison Break kijken! Allemaal een fijne avond en tot morgen! Liefs Lin
dames ik ben weer weg... moet er uitgeslapen uit zien he morgen want de fotograaf komt... moet ook de vaat nog opruimen pff.... dagdag en voor de testers morgen (gaby bijvoorbeeld ) succes en voor de meiden die weer hard moeten werken (net als ik ) werkse morgen.... voor de meiden die vrij hebben......fijne vrije dag....en niet te veel geld uitgeven he als je gaat shoppen... dagdag slaap lekker allemaal....
hallo dames!.. Ik ben net pas thuis.. na het werken gelijk naar mijn zusjes verjaardag gegaan.. gingen we gourmetten! jammie heb nu eigelijk niet zoveel zin om bij te lezen.. kan iemand mijn een samenvatting geven van vandaag..!.. Ik ga zo lekker slapen want morgen een dagje van half 8 tot half 6.. Is er nog iemand nu hier? Kan er trouwens iemand naar mijn temp kaartje kijken.. ik snap er niks van.. waarom geeft ff nou nog geen ei aan?
Omdat je nog geen ei hebt gehad. Niks van wat er staat klopt met elkaar. Die piek maakt het voor FF al lastig. Maar je positieve ovu testen kloppen ook niet met je temp. Als je al een ei gehad zou hebben, dan zou die op dag 13 geweest zijn. Je ovu testen staan positief op dag 15 en 16. Maar die dagen heb je geen ei gehad en daarna ook niet. Dus logisch dat FF geen ei aangeeft, want dat doet je temp ook niet.
meiden ik ga ook zo ff tv kijken iedereen truste alvast en werkse en als je lekker vrij bent geniet ervan xx
hoihoi hoe is t hier ben net thuis, gewerkt en dan naar mn paard. Heb net boven de 38 graden koorts nu, meld me morgen toch maar ziek. Nog geen ongi, vanochtend een drupje rose slijm, dacht dat ie zou doorbreken, maar niks, alleen witte vloed. Bmm is onbereikbaar terwijl hij zo'n 4 dagen voor mn nod zakt, normaal gesproken. Geeft de burger moed duik n u lekker mn bedje in, trusten!
De piek komt denk ik omdat ik die dagen ziek was.. heb toen ook overdag verhoging gehad.. nou ik ga naar bedje.. lees het morgen wel weer.. Weltrusten.. doegxxxx
Hey meiden, Ik voel me echt enorm broerd, mijn benen voelen als lood er op liggen doet pijn en er op staan ook. vanacht heel slecht geslapen, steeds wakker en enorm zweten. Daarbij hoofdpijn en rugpijn! Ik denk dus dat m'n ongi er toch aan zit te komen... hoewel er nog geen spoor van te bekennen is. Als ik zwanger ben, ben ik ook alweer 5 weken zwanger... kan het daarbij horen? *Debby geeft zich zelf een schop onder haar kont, hup naar je werk jij!* Kristel vandaag de magische grens, t gaat helemaal goed komen hoor! *Debby geeft Kristel een knuffel die ze zelf ook wel kan gebruiken* Tot straks!
goedemorgen! Mijn temp is weer aan het stijgen maar heb nog geen ei? :S ben benieuwd wat hij morgen doet.. ik vind het een beetje vaag allemaal.. vandaag weer een lange dag.. van half 8 tot half 6.. Daarna lekker thuis bankhangen en filmpje kijken.. had gezien dat er een leuke film op tv komt fijne dag en werkze allemaal!
goedemorgen allemaal.. meisje: beterschap... debby: knuffel voor jou.. all: hier nog steeds niet ongesteld...ik ga op zijn vroegst vrijdag pas weer testen.... vandaag weer een normale werkdag..van 8.15 tot 17.00, mijn enige normale dag deze week.. nou werk ze allemaal...