allo ik heb enkel praxistesten in huis en die zijn.. tsja. wel getest hoor en weer een zichtbaar streepje, maar nog vaag. Ik heb nog geen andere testen in huis en ben nog steeds ziek, maar ik heb wel geduld hoor. Ben nog maar 1 dag over tijd. Snap alleen niet dat ik gisteren een klein drupje rose slijm had. Of zou mn ongi eventueel tegen gehouden worden door de griep?
Debby, TESTEN! Meisje, Het kan inderdaad dat je griep de ongi tegen houd. Gaby, Dikke knuffel meis! Geef de moed niet op!
*bos pakt de doos tissues, een dekentje, zet de waterkoker aan, schud de kussens op van de bank, pakt een filmpje uit de kast en doet die in de dvd speler voor gaby* klote man....baal maar ff lekker (sorry voor het late antwoord maar internet vloog eruit.)
maakt niet uit hoor bos...en dank je wel..sammie ook dank je wel... we gaan gewoon weer door naar de volgende ronde.....
hey hey @kristel nou ik vind het super hoor van 20 naar 2! leuke beebsite btw. @gaby wat klote zeg! jammer. *knuf* @debbie TESTEN! zoooo spannend! we duimen voor je! @meisje ik zou morgen gelijk andere testen gaan halen. als ik een heel licht streepje zou hebben zou ik gelijk een zwtest halen. @nhene oh wat klote weer zeg! moeilijk allemaal maar ja ik moet me bij de rest aansluiten kwa mening en ik weet het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. sterkte meis *knuf* @dreamer hoe is het met je? @bos hoe is het met je konijntjes? haha. hier verder alles goed. morgen naar de gyn en ik hoop zo dat ze iets gegroeid zijn. ik ben nooit zenuwachtig maar nu kan ik echt bijna niet wachten tot morgenmiddag! haha
heey agneta: ben nog niet wezen kijken bij de konijntjes vandaag (ben pas twee uur thuis hoor niet de hele dag al ) ik doe een eidans voor je....let op hoor komt tie : {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= *bos zoekt eerst even een leuk muziekje om op te dansen* {|= {|= {|= ah deze is leuk:
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ goeie muziek
mijn borsten worden weer gevoelig.....hopen dat het een goed teken is....hebben jullie daar ook altijd last van na je ei? ik merk dat het elke dag een beetje erger word...