@suhe: wat leuk.. een ventje echt leuk hoor.. @nhene: ik snap het echt niet zo goed.. je praat elke keer zo boos over je vent en steeds ga je toch bij hem terug.. daalijk heb je een kindje en dan kun je da echt niet maken tegenover je kind.. wij hebben nu ook kinderen op de bso met ouders met een knipperrelatie en die kinderen worden er gewoon helemaal gek van.. @kristel: gelukkig kan je nog wel slapen tussendoor.. Ik zou willen dat ik dat kon @sammie: ik hoop niet dat je ongie word maar gewoon zwanger bent.. dan is het niet meer erg he.. die pijn.. @sterretje: hopen dat je ei wel snel komt.. dan kan je wel verder
@nhene oke nou heel veel succes hoop dat jullie uit deze moeilijke periode komen want zo is het ook niet leuk voor beide niet denk ik.
helemaal verrot na deze week werken...hadden er 1 bij die alleen maar huilde vandaag. pfff en dan moet je de andere acht ook nog aandacht geven.. maar het is weer weekend yeah....hoe is het met jullie allemaal....
nee klopt en ik zeg hem ook dat ik het gewoon niet wil als het zo moet.. lijkt wel of hij altijd eerst me kwijt moet zijn voordat hij gaat inzien wat hij anders moet doen ofzo.. maar ja ....ga er niet teveel energie meer in steken ik moet nu maar actie van die kant zien ik leef gewoon me leven en ik ga me niet meer zo druk maken ... deed ik van de week ook niet echt ten minste niet dat hij het weet whahah iedereen heeft zijn dingen ik moet alleen leren het meer bij mezelf te houden en niet gelijk al me emoties op te schrijven... je bent nooit te oud om te leren toch?
heej heej.. net even boodschapjes gedaan.. wij hadden vandaag 11 kindjes van 1 tot 3 jaar en ook nog 5 baby's! dat was echt niet normaal :O Ik zou willen dat iedereen gewoon zwanger is.. dat je in je vinger kunt knippen en iedereen zwanger is.. dan kunnen we het forum voortaan noemen: jong en zwanger ZIJN!
helllooooowww allemaal.. joey en ik hebben lekker gewinkeld.. heb 4 broeken erbij en 2 leggings..en hebben seizoen 1 en 2 van house gekocht.. suhe: kei leuk een jongen kristel: doe rustig aan he. *knuf* sammie: jij ook rustig aan doen. *knuf* nhene: doe wat jij denk dat goed is voor je, succes! verder weet ik het niet meer.... :S
ow wacht ik weet iets.. suus: drukke dag vandaag.. wij hadden 8 kinderen met z'n 2 je en een stagaire.. hhahhaha..
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een Jongen 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een Jongen 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 27 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 NOD lijst November 18: Suusje23, 3e ronde December 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 10: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Degene die ongi zijn geworden of hier niet meer komen, heb ik van de lijst gehaald. Moet er iets veranderd worden schreeuw maar!