haha..ja ik heb de kleding gevonden...een mooie polo paars met zwarte trui erover...paars lint voor onder de borst en een mooie rok voor eronder....maar ik kan het helaas niet laten zien want het staat bij mijn moeder...maar als wij gaan trouwen dan zie jet het zeker op een foto!
Goede morgen allemaal! Moest weer even een hele berg bijlezen! @kristel, hoe is het vandaag met je? Hoop dat je je wat beter voelt meis! @dreamer, Wat een leuk idee, die prinsjes haha, Hoop dat er snel meer prinsjes en prinsesjes bij mogen komen! Ik vidn het knap dat je je gister zo in hebt kunnen houden, ik had echt een klap verkocht denk ik! Sommige mensen! @meisje, wel fijn zo'n korte ongi zeg! mijne duurt vaak 2 keer zo lang of nog wat langer zelfs! Zag je voorspelling weer staan haha, hoop dat het uit gaat komen hoor! Liefst nog eerder natuurlijk, maar oktober is prima, zolang ik maar weet dat ik binnenkort een keer zwanger ga worden zijn alle data;s prima Ongezellig trouwens dat je weg gaat hier Maar hopelijk zien we je snel terug dan he @rachel, veel plezier van t weekend, geniet er maar lekker van hoor! @gaby, jij ook een heel fijn weekend he, gezellig lekker de kids bij jullie! Hier moet ik heel de dag de keuken in, allemaal hapjes voor vanavond maken, maar ben geen keukenprinses, dus ben benieuwd wat er van terecht komt! Als er iets klaar is, mogen jullie proeven Verder geen bijzonderheden hier, nog steeds geen ei helaas, dus we klussen vrolijk verder, helemaal geen straf haha Maar toch fijn als je ei vroeg is, alle dagen minder, zijn altijd mooi meegenomen! Ben ook bang dat mijn pendels niet meer uit gaan komen, want het zou wel heel hard moeten gaan opeens, wil mijn ei morgen nog komen! November is anders voorbij, en kan er geen eitje meer komen
@ kriss ik begrijp je en ik laat het er ook maar bij .. ik zie wel wat er gebeurd... tenminste kan ik zeggen ik heb het echt geprobeeerd.
Meiden, Heb even julie hulp nodig. Vanochtend tempte ik voor dat ik uit bed ging zelfde tijd, 36.92. Meestel zodra ik opgestaan ben om te plassen temp ik nog eens met een andere thermometer, die loopt altijd hetzelfde... stond er op 36.6... Vervolgens deed ik nog een keer van de eerste keer en die was ineens 36.70... Maar welke is nou goed? Het is toch zo op het moment dat je uit bed stapt dat je temp stijgt. Wat van de week had ik voor ik opstond 38.54, ik dacht huh dat kan niet nog een keer en toen 36.80...
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 NOD lijst November 18: Suusje23, 3e ronde December 01: Jingle, 1e ronde 03: Nhene, 11e ronde 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 10: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
ik heb geen idee.. ( mag ik op de lijst?) ik had gister een temp van 38.2 :O ik was zo blij .. later was hij weer 37.5 dus ...
Een temp van 38 graden en dan blij zijn? Je snapt wel dat dat koorts is Sam, zodra je je bed uitstapt moet je niet meer naar je temp kijken. Gewoon de eerste temp aanhouden. Je maakt jezelf alleen maar gek zo. Je ei is geweest, dan moet je niet meer zo moeilijk doen over je temp. Dat zegt verder niks meer
Dreamer, Het gaat mij erom dat mijn thermometer niet kapot is.. Aangezien ik van de week s'ochtends 38.54 had en vorige week zelf 42.67...
Alsie 42 graden aangeeft en je voelt je goed, dan is er iets niet goed nee Sam Even batterij vervangen als dat kan.
Hey girrrlllzzz, Hoe gaat t hier deze ochtennd? Zijn die mannen van jullie ook van die verschrikkelijke rommelkonten? en wat ik zo knapp vnd hij is nog 2uur wakker geweest en vanmorgen ook weer gelijk aan t werk. Ik kan elke dag opnieuw beginnen met opruimen en schoonmaken. Liefs
whaha @ sammie ik weet als vpk heus wel dat 38 graden koorts is .. maar als je ff de straat uit rent heb je ook geen koorts en kan je temp ook ff boven de 38 uitsteken.. verder is het bekend dat mensen die zwanger zijn...( debb bv.. vaak ook een temp rond de 38 graden hebben dus soms net eronder soms net erop) ik blijf toch stiekem hoop hebben
Hey meiden, kom op nou... niemand van jullie zo'n rommelkont als man? ik zoek een beetje sympathie namelijk.... hahahaha Nou dan ga ik maar stofzuigen..... *Debby druipt langzaam af......*
ja hier.. meneer houd ervan om zijn handoeken na het douchen niet in de was mand te gooien maar over de bank of over de deur .. waar in huis maakt geen drol uit sokken vind ik altijd naast de bank..ondergoed ( slaapt naakt) aan het voeteneinde van me bed.. pfff chocolade papiertjes naast de computer ( zou denken dat hij zwanger is ) whahah nja het went he?!
Nhene, Ik heb ook opleiding vpk 4/5 gedaan, maar dat heeft te maken met inspanning, maar als jij 38 graden s'ochtends hebt voordat jij iets doet is dit echt wel koorts.
Gaby, Hier ook zo'n vent. Hij laat de sokken naast de bank ligge, handdoeken liggen op de raarste plekken over de stoel in de woonkamer tot in de slaapkamer. Was gooit hij op een berg en zegt hij, ik hebt geen was, heb je alles gewassen komt hij ineens een stapel brengen. Hij laat alles slingeren!