Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ah gatver haha. wel zielig heeft ie niet van die pijnlijke billetjes dan?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nee dat nog niet.. ben steeds erg snel..met verschonen.. want die poep ruik je van een kilometer afstand haha...en t is niet zo heel veel poep..alleen poept hij gewoon vaak..

(hij heeft antiboitica) misschien daarvan..of al tanden ofzo..

3. gaby1986

lindsey slaapt gewoon al bijna 2 uur..(de kleine nachtbraker) haha

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemiddag meiden :)

zo Gaby, jij hebt je handen vol lees ik!

Ik stond vanmorgen op en werd, net als gister, gelijk een beetje misselijk. Het is een beetje een weeïg (schrijf je dat zo?) gevoel.. Kon me ook niet bedwingen en heb (veel te vroeg) negatief getest. Maar zolang ik niet ongi word, hou ik hoop!
    Ik zie trouwens net dat mijn banner niet klopt haha. Ga em zo eerst even aanpassen.

@ dreamer, sneeuwt het zo ontzettend bij jou? Was dat hier maar zo! Het is wel een beetje triest weer, maar ik zou wel een dikke sneeuwbui willen zien vallen!

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nen het is nog wat vroeg idd dus we houden hoop! over 5 dagen toch? ik duim voor je

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja over 5 dagen idd. Maar stiekem hoop ik dan dat ik wel eerder posi test ;) Er zijn ook meiden die 5/6 dagen voor hun nod 2 dikke vette strepen hebben. Maargoed, nu nog ff afwachten!

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja dat kan idd maar er zijn er ook bij die pas een paar dagen na hun nod posi testen. idd afwachten geen bloed geeft moed;)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wel vervelend dat bij jou de clomid niet goed wil aanslaan!

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja he. donderdag was mijn ei wel iets gegroeit maar niet echt zoals het zou moeten. hij is nu 9mm. dinsdag moet ik weer terug dus ik hoop zo dat het wat beter is.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik hoop het ook voor je :) Zwanger worden is al spannend genoeg en het is zo vervelend als het nog spannender wordt gemaakt (of juist vervelender) doordat je lichaam niet meewerkt..

Wij werden in oktober ook voor de keuze clomid gesteld, maar ik wil daar nog ff mee wachten. Eerst proberen zonder.

11. gaby1986

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke waarom wilde zij jou eerst misschien clomid geven? werd je ook niet ongi

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha dat kan ik best geloven! Wel leuk hoor dat ze bij je zijn. Kun je vast oefenen :)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb pco. Heb eerst maandenland met mijn ongi lopen kl*ten. Werd een half jaar niet ongi en hoe langer het duurde, hoe misselijker en zieker ik werd. Uiteindelijk dus naar de gyn en uit de echo was duidelijk te zien dat het om pco ging. Toen kreeg ik duphaston om mijn ongi mee op te wekken. Dat heb ik 1 keer gebruikt (werd ik overigens ook erg misselijk van) en na die tijd bleef ik maar om de 1.5 week ongi worden. Dus ik had nooit meer die duphaston gebruikt. In september had ik uiteindelijk bloedarmoede van het vele vloeien, dus maar weer naar de gyn. We hebben toen samenlevingstest laten doen en uiteindelijk stelde de gyn clomid voor. Maar sinds september heb ik langere cycli. Of dat nou komt doordat ik wel of niet 2 keer een vmk heb gehad weet ik niet precies. Maar ik zit nu ook weer op een 'normale' cyclus (tot zover) dus het is weer afwachten. Ik mag nu naar de gyn als ik aan clomid wil en dan kunnen we vrij snel beginnen.

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik kom even hoi zeggen....bijlezen en dan gelijk weer doei zeggen...

ga zo naar mijn zus....

fijne dag nog en maybe tot vanavond en zo niet dan ben ik er denk ik voorlopig even niet want onze eigen computer is nog steeds niet gemaakt.....marco heeft al verschillende vloeken gelaten maar geloof dat er al weer een beetje leven kwam in dat ding...gelukkig is hij er aardig handig mee dus ik hoop dat hij hem snel gemaakt heeft..

nou groetjes allemaal...

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje, wat is het stil.. Ik ben bezig met mijn studie, maar alles wat ik lees, dringt niet echt tot me door. Verschrikkelijk! Het schiet gewoon niet op zo....

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh ik ken dat nen

leon is in de badkamer bezig (eindelijk)
    en ik loop maar wat rond in huis als een kip zonder kop ik weet gewoon niet wat ik moet doen terwijl en nog zo is om te doen

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gaan jullie de badkamer verbouwen?

Wij zijn hier allebei aan het studeren. Nouja, mijn vriend is goed bezig en ik laat door me heen schieten wat er op het beeld staat. Weet ook niet goed hoe ik moet zitten, heeeeel vervelend. Zit mezelf gewoon in de weg.

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nee we zijn in januari naar dit huis verhuisd maar het is nog steeds niet af:(
    ik wordt er nu een beetje gek van.

wat studeer je?

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wij zijn in mei ook verhuisd en onze zolder staat nog vol ;) Dus ken het wel.
    Ik studeer personeel & arbeid. Ben nu bezig met het bereken van kosten van ziekteverzuim binnen een fictieve organisatie. Maar we hebben maatregelen bedacht om het te verlagen en nu moet ik alles in excel invoeren. Het moet een schema worden die helemaal uit zichzelf doorrekent als je bepaalde vakken verandert. En vorige week wist ik heel goed hoe het eruit moest komen te zien, maar nu....

Deel Deze Pagina