nou ik ga weer.. lekker house kijken.. en tegen m'n lieffie aan liggen.. tot morgen allemaal.. fijne avond..
Meiden, ik heb dit net berekend aan de hand van de calculator op deze site: 5 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 19 November 2008 Een beetje vruchtbaar 20 November 2008 Vruchtbaar 21 November 2008 Erg vruchtbaar 22 November 2008 Eisprong 27 November 2008 Innesteldag 6 December 2008 Vanaf hier kun je testen 15 Augustus 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Op 22 nov hebben we nog geklust (misschien net te laat, misschien precies op tijd) Op 27 nov had ik echt de ergste hoofdpijn van afgelopen week, leek wel migraine. Wat spannend!
heej heej.. ben net weer thus.. nog even eten nu.. ben helemaal op en moet ook nog afwassen.. en morgen weer om half 8 beginnen met werken... pffff.. ik had net eens voor de gein dit gekeken.. 8 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 21 November 2008 Een beetje vruchtbaar 22 November 2008 Vruchtbaar 23 November 2008 Erg vruchtbaar 24 November 2008 Eisprong 29 November 2008 Innesteldag 8 December 2008 Vanaf hier kun je testen 17 Augustus 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum gister zou innesteldag zijn.. maar niks gevoeld hoor.. we hebben 22 en 23 geklust.. dus dat zou precies goed zijn.. FF geeft ook mijn ei aan op 24 november.. ben wel erg benieuwd..
Suus, spannend he?! Mijn berekening staat 2 berichten erboven. Ook al zo'n close call Kan niet wachten!
ik snap eerlijk gezegt niet waarom je haar niet wakker maakt?.. aangezien ze anders vannacht misschien weer wakker is .. lijkt wel of ze haar slaap patroon omdraait.. maar ja is nu al half 9 dus veeeeeel te laat whahaha zout? owwh ei is op wjahaha
@nhene: denk wel dat lindsey slaapt hoor Is best een slaapkopje normaal..jij kent haar toch helemaal niet.. dan kan je dat toch niet over een kind zeggen..als ze de nacht ervoor zoveel wakker geweest is zal ze het wel nodig hebben.. @nen: wij mogen bijna gelijk testen..ik ga proberen pas 9 of 10 december te testen kijken of ik dat vol ga houden
@ suus... het was geen aanval hoor je hoeft niet zo te reageren.. het was maar een vraag.. zet er expres nog hahahah bij dat je het niet verkeerd opvat en ik zet expres misschien ... (met andere woorden ik ken haar niet ) en het lijkt wel .. houd niet in dat het zo is....maar ja ... het zal wel en inderdaat ze zal het inderdaat wel nodig hebben ...
@ nen ,.. hoop nog niet opgeven meid.. 4 dagen is veel te vroeg.. ik heb ook getest stom stom stom dikke vette negatieve test natuurlijk .. maar.... ik heb sinds gister ineens witte vlokjes in me urine..( eerst gedoucht vanmorgen en van binnen gespoelt.) ivm mogelijke afscheiding .. maar nog steeds witte vlokjes.. geen pijn bij plassen niks.. heir op het forum lees ik dat veel zwangeren dat heben (waarschijnlijk iets met eiwit ofzo) dus dat heeft me weer hoop gegeven ja en die dikke buik van me :S @ all sorry ik weet de rest niet meer.. owwh ja waar was die docu?