Zo en dan nu even een heel goed bericht: MIJN OVU TESTEN VAN VANDAAG ZIJN ECHT POSITIEF! En ik schrijf testen, want heb er 2 gedaan Vanmorgen met mn ochtendurine 1, want wilde wel eens weten of hij dan wel écht positief zou geven. En dat deed ie! Maar omdat ik niet wist of dat door mn ochtendurine kwam of omdat ie echt positief was heb ik met de volgende plas weer een test gedaan. Anderhalf uur later dan normaal, want plassen lukte niet (zenuwen denk ) En ja hoor, ook die was écht positief Heb echt staan dansen hier De hond keek me heel raar aan hahaha. Maar voor het eerst dus echt positieve testen Heb foto's gemaakt met mn foon, zal zo even kijken of ik ze in mn album krijg. Ben der zooooo blij mee Vanavond maar weer flink aan de klus! (arme man .. al 5x in 3 dagen en dan vandaag + morgen + overmorgen weer ) Ben benieuwd wanneer mn ei komt dan Kan nu toch niet lang meer duren lijkt me! Gisteravond was ik trouwens weer ziek Heb nu in minder dan 3 weken al 3 dagen moeten spugen Niet echt gezond toch lijkt me. Ach ja, ik heb een positieve ovu test En het eerste wat ik riep was: over 2 weken wil ik ook zulke strepen op mn zwangerschapstest!
Dreamer, toch nog iemand die op mn berichtje reageert Wat super, je positieve ovutesten! Klusserdeklus 8) ! Heel veel plezier daarmee ennuh, doe een beetje je best Want zoals ik al zei, vorige maand maar erg weinig zwangere, dus ik verwacht er deze maand een hele boel, dus ook jij (en ik) Ik ben net even naar de Etos gegaan om etos zwanger worden pillen te halen. Maar omdat ze in de aanbieding zijn, waren ze harstikke uitverkocht, jammer, van de week nog maar even proberen. En idd, we zijn er gister achter gekomen dat ik minder last heb met achterlangs klussen Dus moeten de fantasie maar weer even laten opbloeien en wat andere standjes gaan doen haha! Glijmiddel gebruik ik alleen in de eerste week na mn ongi of als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, dan kan het geen kwaad toch? How wat duurt die wachtbank toch lang, ik wil zo graag mn ei... ! Haha!
Fijn dat je ook een standje hebt die niet zo pijnlijk is Het heeft trouwens niks te maken met hoe nat je bent hoor, het heeft te maken met de manier hoe zijn ding bij jou naar binnen komt (de hoek ervan zeg maar) De nattigheid is alleen als je van binnen uitscheurt. Glijmiddel in de eerste week als je niet zwanger kan raken kan idd geen kwaad. Pas wel op met die pillen he, ze kunnen je cyclus ook heel erg in de war brengen waardoor je dus een hele lange cyclus gaat kijgen. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint natuurlijk. Ik ga hard mn best doen om zwanger te raken! Aan het kluspatroon zal het niet liggen iig Had mn man vantevoren al gewaarschuwd, zodra mn ovu testen ook maar een klein beetje zouden verkleuren, dan moest ie flink zn best doen En dat doet ie gelukkig. Ik heb nu trouwens een enorm opgezette buik nu en flinke ongi krampen. Gok dus dat mn ei morgen al komt. Of het moet nog van het overgeven komen die krampen, maar dat lijkt me niet. We zullen wel zien Ik ben deze maand wat rustiger als de vorige iig. Hopelijk blijft dat zo naarmate mn nod dichterbij komt
Nou dreamer dit worden heel spannende weken voor jullie. Ik zal een kaarsje voorje branden. Romy, lijkt me erg vervelend uitscheuren, volgens mij geneest het alleen als je het een tijdje met rust laat, maar ik kan me voorstellen dat je dat juist niet wil. Verder zou niet iedereen mij kennen hier, maar ik lees regelmatig nog even jullie verhalen. ik probeer er iets minder mee bezig te zijn en kijk nog maar om de paar dagen op dee site. Jullie zijn vaak zo snel met dingen schrijven dat ik het niet meer bij kan houden, maar af en toe kijk ik nog even op toch op de hoogte te blijven. morgen meten we naar de gyn. Ik vind het best spannend, al helemal omdat ik eigenlijkniet weet wat me te wachten staat. ik ben eigenlijk ook wel bang dat zij ons weer zonder iets te doen naar huis stuurt, maar ik heb me voorgenomen dat niet te laten gebeuren.
Dank je Suhe Spannend, hoop dat de gyn jullie kan helpen! Aan je rondes te zien zal je jullie echt niet zomaar naar huis sturen. Zal me niks verbazen als je pco hebt, maar goed, ik ben geen dokter he! Laat je het weten als je geweest bent? Ik ga duimen voor je dat ze jullie wil helpen. Ik heb 2 foto's in mn album gezet van mn ovu testen. Op 1 staan de testen van vorige ronde + deze ronde en op de andere alleen deze ronde. Duidelijk positief vandaag he @Desiree: hoe staat het ermee? Al tekenen van zwangerschap?
@sterretje: ik ga eerst zelf kijken of hij uitkomt en zo ja of zo nee laat ik het weten. Meestal vertrouw ik er wel op maar op de een of andere manier durf ik dat nu niet. @lexy: balen maar ja, jullie zijn er samen bij en wie weet hoe hij er volgende maand weer over denkt.. gewoon goed blijven praten @romytamara: ik heb dat probleem ook wel eens (niet zo erg als jij het nu schetst volgens mij) maar erg pijnlijk en voornamelijk vervelend... ik heb geen tips, normaal gebruikten we glijmiddel maar dat is ook niet altijd goed schijnt als je een kindje wilt ... @tatiiana: blauw voor een meisje kan toch ook mooi zijn? met wolkjes o.i.d.? @kristel: hopelijk voel je je nu weer beter @dreamer: fijn dat je testen positief zijn btw. het schijnt van het glijmiddel af te hangen of het zaaddodend is. Volgens mij is alleen KY Jelly echt zaaddodend, de rest niet of nauwelijks. Wij gebruiken het echter zo min mogelijk voor het geval dat.. @de rest: Hi
[quote="Emmi @lexy4: Hoelang wil je vriend dan wachten? Dan kan je er misschien zo naar uitkijken.[/quote] Mijn vriend wil denk ik wel een jaar wachten nog :S. Maar wie weet veranderd hij sneller van gedachten. Hij wil het wel graag, dus als ik hem beter kan overtuigen van het financiele plaatje, wil hij misschien wel eerder. Moet wel zeggen dat ik een jaar wel erg lang vind! Aangezien we per 1 juli gaan stoppen met roken, besparen we al veel geld. Denk dat hij dan wel sneller zal inzien dat een beebje wel mogelijk is!
[quote="Alexia R @lexy: balen maar ja, jullie zijn er samen bij en wie weet hoe hij er volgende maand weer over denkt.. gewoon goed blijven praten Dank je wel! We praten er ook veel over en hij weet hoe ik erover denk. Scheelt dat hij vaak tijdens het klusmoment ook zoiets heeft van oke.. we gaan gewoon lekker verder! Dus wie weet wat de volgende maand ons brengt! Groetjes @ all: Hallo allemaal!
Hallo dames, @romy: wat vervelend dat dat steeds gebeurt! Hoop voor je dat het met andere standjes minder vaak voor gaat komen! En je ei komt vast over een paar dagen meid! @de rest (sorry ik weet het al niet meer): goede avond Hier was mijn temp vanmorgen erg laag 36.6, maar heb ook minder dan 5 uur geslapen Mijn opa ligt in het ziekenhuis en we moesten daar onverwacht naar toe. Vanavond ga ik voor het eerst een ovutest doen, hoop dat het lukt. Verwacht geen positieve test hoor maar wil mijn ei niet missen
Een bijna goedenavond! Heb ff snel overal doorheen gelezen net, alle 'nieuwe' dames welkom en veel succes met zwanger worden. Bij glijmiddel schijnt er maar 1 middel niet zaaddodend te zijn. Daar zijn meerdere topics over geweest. De rest is enigzins zaaddodend, dus niet gebruiken rond de ovulatie. Alleen het middel dag mag. Ben de naam vergeten, maar als je zoekt vindt je het vast wel op deze site. @ Dreamer, mooie positieve ovu testen hoor! @ Suhe, succes bij de gyn. Ik vergeet jou in ieder geval niet al was het vanwege je bijzondere cyclussen.. ik hoop dat er iets uitkomt morgen waar jullie wat mee kunnen. @ Romy, auww klinkt zo pijnlijk.. ik heb het 1 x gehad maar toen was ik ook superdroog. Verder heb ik geen idee wat zou helpen.. als jullie al glijmiddel gebruiken. Je hebt toch wel die niet zaaddodende he? @ Kristel, denk ook dat je ei niet echt wil springen, misschien omdat je ziek bent (wilt het toch ook wel eens anders lopen?) en heel misschien 2 eisprongen. Nog veel plezier op vakantie verder en hopelijk ook een vruchtbare vakantie Tsja en hier duurt de wachtbank heel lang en tegelijkertijd vliegt de tijd ook enorm.. me borsten doen zo erg enorm pijn, als ik loop doet het al zeer nog nooit zo erg gehad! En veel honger heb ik. Maar gelukkig niet misselijk. Als mijn temp woensdag hoger dan 37 is probeer ik een ovutestje denk ik. Eerst maar weer wachten..
Hey desiree, Het klinkt hoopvol voor jou hoor. Hoop echt voor je dat je temp hoog blijft en je ongi weg blijft.
ik hoop voor je dat je temp hoog blijft! en je een posi zw test krijgt! maar als je zwanger bent word je temp dan weer hoger?
Nou ja hij hoort dan niet te zakken en wat hoog te blijven.. nu zakt mijn temp altijd de dag voor me NOD al en dan word ik ongi. Zou toch wel eens leuk zijn als het gelukt zou zijn nu.. ik reken er niet op.. maar hoop het wel natuurlijk!
ja tuurlijk hoop je daar op! ik kan ook echt niet meer wachten en hoop ook dat het eindelijk raak is! waneer ga testen? ik ga 1 of 2 juli testen als ik nog niet ongi ben!
Zaterdag wil ik pas testen.. dat komt het beste uit omdat ik vroeg opsta en dan gelijk gaan werken, dat vind ik ook niks.. En voor 1 dag voor NOD een ovulatietest misschien als me temp nog hoog is. Maar ik wacht eerst maar tot woensdag. Voor jou ook spannend he nog even een lange week uitzingen dan weet je ook weer meer. Ik duim voor ons hihi
haha ja het is zo spannend! ik wou gewoon dat je vanaf je ei wist f het raak was of niet, en niet die 2 rot weken moeten wachten! ik ga zondag 2 dagen voor mijn nod ook een ovu test doen hihi! eerder een ovu test doen heeft geen zin denk ik? pfff nog 8 dagen! WAAHH hoe voel jij je? voel je je anders?
Ja voel me een stuk beter dan normaal gesproken tijdens mn lf.. hihi.. alleen grote gespannen pijnlijke borsten echt heel erg! Normaal ben ik veel misselijk nu gelukkig niet en heel veel meer honger. Een ovutest zou ik niet te vroeg doen, heb er ook wel eens eerder een 5 dagen voor NOD gedaan en toen was ie redelijk donker, niet positief, dtsja zegt nog niks.. toen twijfelde ik ook zo.. en hoe voel jij je dan
nah ik moet natuurlijk nog een week wachten op mijn nod dus wete nog niet eens of een evntuele innestelling heeft plaats gevonden. Maar ik heb sinds gister erg last vanm mijn lies de rechter kant... kan het gevoel echt niet thuis brengen, het is een soort spierpijn stekend gevoel denk ik ... en ook hoodpijn sinds gister wat ik eigenlijk nooit heb alleen als ik te weinig heb gedronken in de zomer maar drink genoeg.. weet niet of dat gevoel in mijn lies een symtoon kan zijn? maar ga mezelf maar niks wijs maken ook al hoop ik het heel erg..
Ik hoor dat vaker van vrouwen.. bij sommige betekent het niks en anderen hebben het bij de innesteling of vlak voor hun NOD. Tsja is zo jammer dat je er nog niks over kan zeggen ik hoop voor jou dat het wat betekent bij je!
hallo allemaal! @dreamer gelukkig dat je je ei hebt gevonden, echt fijn meid, super! @kristel wat verveledn dat je ziek bent, nog wel op vakantie zeg, balen! Hopelijk snel je laatste positieve ovu test, dan is tie in ieder geval wel gesprongen! @leeuw, lastig he die laatste week, en dagen, ik duim voor je hoor, dat het snel zondag is! @desiree, spannend meis nog 2 dagen, woensdag een ovu test doen las ik, spanennd hoor! Wat ik me nu afvraag is tie echt bij iedereen positief net voor nod als je zwanger bent, of ook wel eens niet? Voor de rest die ik vergeten ben, sorry! Hier vanmiddag een test gekocht van gewone kruidvat zeg maar, wil die toch nog gaan proberen, als mijn temp nog hoog blijft iig! Mijn gevoel zegt om gewoon morgen ochtend te testen, maar mijn verstand zegt eht pas woensdag morgen weer te proberen... Wat vinden jullie, wat zal ik doen?