Het zou wel verklaren waarom ik op zondagochtend de woonkamer ging stofzuigen toen de hond zijn flosstouw had gesloopt. Normaal zou dat niet het eerste zijn geweest wat ik had gedaan op zondagochtend... Bij mijn vriend vielen de ogen ook zowat uit zijn hoofd (hij is meestal van het huishouden...)
@ kristel oke thnx voor de info ga maar lekker slapen. *zingt slaap liedje voor kristel miauwwwww* @debby is altijd naar he zo'n klant die moeilijk doet. ik ben druk bezig voor de sinterklaas activiteit morgen op de bso. ik heb een soort spuertochtje gemaakt op de boerderij en dan moeten ze opdrachten maken en dan krijgen ze een zin en daarin staat waar de cadeautjes liggen en ook war de sleutel verstopt is maar moet alles nog uitprinten e klaar zetten.. is meer werk dan ik dacht , heb trouwens weer last van menstruatie krampjes echt vreemd moet pas over minimaal een week mijn ongi krijgen dus dat is het niet. @nen heb jij je ei gevoeld deze ronde en ook juist geklust? ik hoop dat het lijntje een echt lijntje is en geen indroogstreepje ofzow..
Ik heb volgens mij mijn ei goed gevoeld. We hebben op die dag zelf geklust, dus hopelijk niet te laat...
als hij snelle zwemmers heeft dan zou het toch kunnen en kan zelfs nog de dag na je ei dus alles is mogelijk. nog ff geduld voor jouw.
ik had mijn ei niet gevoeld.. maar volgens de calculator en FF was die op de 24ste.. en we hadden op de 22ste en 23ste geklust
@ rose, weet niet of hij snelle zwemmers heeft, maar het zijn er wel superveel! Uit de samenlevingstest bleek 88 miljoen per ml.
@ suus dan zit je goed toch, meer kun je niet doen. klussen jullie ook de rest van de cyclus wat meer of alleen rond je vermoedelijke ei?
Weet niet of die vraag alleen voor suus is, dus toch even mijn antwoord haha: wij klussen alleen als we zin hebben. Op die manier proberen we het wel leuk te houden. Het lijkt me niet leuk namelijk om te MOETEN klussen, dus vandaar dat we hebben gekozen voor deze manier. En meestal heb ik rond mijn ei toch wel meer zin, dus dat komt goed uit
deze cyclus niet zo vaak.. maar normaal gesproken 2 a 3 keer per week en rond mijn ei om de dag.. Deze cyclus toevallig elke zaterdag en de rond mijn ei de zaterdag en zondag.. had op maandag mij ei
Bij mijn vriend ook niet. Ff denken hoe het ook alweer zat.... er moeten er geloof ik 20 van de 100 goed zijn (geen misvormde staarten, koppen oid) en bij mijn vriend waren het er 16. Maar gemiddeld heeft een man 20miljoen per ml en hij dus 88 milj. Dus reken maar uit, nog voldoende voor het gewenste resultaat
@nen ja was in het algemeen gevraagd, ja dat houdt het wel leuk. wij klussen toch ook best wel veel en maken ook wel zin want als we een maal bzig zijn is het toch lekker en maakt het niet, maar het is leuker als je allebei boter... bent natuurlijk maar ja dat kan je neit altijd hebben he, was het maar zo @suus nou das mooi dan (die zwemmers) ik zou het niet weten van mijn vriend ik weet wel dat hij vruchtbaar is. maar wat is gemiddeld dan?
Ik ben de laatste tijd soms gewoon te moe haha. Dan liggen we in bed en heb ik geen zin meer, omdat dat teveel energie kost Maar ik volg nog een voltijd studie + werk 16 uur per week en dan nog een huishouden en een pup. Daarom schiet het er wel eens bij in. Maar als ik straks afgestudeerd ben, heb ik gewoon een baan (als alles mee zit) en is de hond ook volwassen dus dan hebben we tijd voor iets anders dat energie vreet (lees: een beebje)
ja 20% moest goed zijn.. maar bij pascal was maar 4% goed.. maar als je dan 4x5 (omdat hij 5 keer zoveel heeft) doet zit je weer op de 20%.. Meestal hebben we dan ook wel zin Pascal had zaad laten testen en daar was dit uitgekomen.. vandaar!
Wat leuk rose zo'n speurtochtje! Er gaat inderdaad meer werk inzitten dan je in eerste instantie denkt. Ik heb zin om te crea-bea-en!
ik moet zo ook gaan werken.. moet er om 3 uur zijn dus half 3 aanrijden.. hoe heet dat ook alweer waar je naar toe moet als het niet lukt om zwanger te worden.. welke poli is dat.. ik was het nummer aan het opzoeken maar weet het niet meer :S Ik heb nog nisk van hun gehoord.. en is toch alweer even geleden dat ik die vragenlijst opgestuurd heb
@ debby en wat houdt dat in dan hihi ? ben je nog op je werk? anders zou ik zeggen kan een pannekoek maken met slagroom en allemaal fruit hmmm @nen snap wat je bedoeld het echte leven gaat gewoon verder dus dan schiet het er nog wel eens bij in maar als je straks een baan hebt en je hond is volwassen en je hebt een beebje dan is dat nog meer tijd dan alle andere dingen die je nu hebt dus dan zal het er ook soms bij inschiete en zo heb je altijd wel iets denk ik wat het belemmerd, vind het zelf ook soms moeilijk om zin te maken als i moe ben bijv maar gelukkiggeniet ik er wel van als we toch eenmaal bezig zijn. en dan slaap ik nog lekkerder.. heb net touwens gevoeld en voel echt een heeel klein kuiltje dit zou betekenen dat hij dicht staat denk ik dan maar ja moet i kvolgende ronde als het neit raak is maar eens goed gaan bijhouden dan.