Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb net gebeld :p was wel het goede nummer.. maar ze zeggen.. dat als je die vragenlijst hebt opgestuurd je gemaild word voor een afspraak.. hoop dat dat wel snel een keer is.. is alweer meer dan een week geleden.. dat ik dat opgestuurd heb..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat voor vragenlijst was dat suus?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Iets freubelen, iets knutselen, iets kokkerellen kan natuurlijk ook... iedergeval creatief bezig zijn!

Ik zit indd nog op mijn werk dus een pannekoek maken gaat niet lukken denk ik. :p

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    met vragen over je cyclus.. hoe lang je bezig bent.. lengte en gewicht.. hoe vaak je klust.. of je eisprong hebt.. vanalles wat hun moeten weten om je te kunnen helpen..

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    moet je geen surprise maken voor sinterklaas :p

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ieder ziekenhuis doet het dan toch weer anders he... Ik had dat helemaal niet. Werd doorverwezen vanuit de HA, eerste afspraak echo laten maken en toen pco bleek, hebben we gelijk gekeken voor een 'oplossing'

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik had ook verwijzing van ha.. maar zo gaat dat hier.. om je sneller te kunnen helpen.. vind het ook maar raar..

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Denk dat het een soort anamnese is. Dat is een stukje voorgeschiedenis waar ze dan om vragen. Dan hebben ze vast inzicht in je situatie. Bij mij had de HA al wat in zijn brief gezet en ik moest zelf nog wat vragen beantwoorden. Aan de andere kant wel goed dat jij die vragenlijst moet doen, dan weten ze vast van tevoren hoe en wat.

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus is er een speciale rede waarom je al nu al die dingen doet is toch normaal pas na 1 jaar?
    werkse zometeen

@debby hmm ja ik weet het ook niet wat je kan doen is het zo rustig op je werk? als ik zo'n beu heb dan ga ik altijd helmaal los in de keuken hihi

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik wil gewoon graag snel duidelijkheid.. wil niet nog een paar maanden moeten wachten..
    maar ik ben er nu vandoor..
    Tot vanavond en anders tot morgen! doeg

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

hier misselijk en duizelig? zouden het goede tekenen wezen?

dacht dat ik extr gevoel test van senistest had ligge maar hij was nega ,veel te vroeg natuurlijk maar nu zijn ze wel besteld

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het kunnen goede tekenen zijn... maar ik denk dat de meeste tekenen die je zo vroeg voelt geproduceerd zijn tussen je oren. hihihihi :) Dat deed ik ook hoor...
    Ik heb nu nergens last van, de vk zei vandaag ook dat de echte kwaaltjes pas rond de 6/7 weken komen.

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @knarboor is idd wel erg vroeg. maar hopelijk wilt je lichaam je iets vertellen.. wat denk je zelf?

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    uhm ik heb werkelijk geen idee maar heb ook nergens trek in kwam me ineens aanvliegen maar goed we zien het wel joh hiihhi

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby wat bedoeld ze dan met echte kwaaltjes want ken er geneog die kotsmisselijk zijn niet kunnen slapen, hoofspijn en moeilijk naar de wc de erste paar weken en ook al met 4/5 weken. dus denk dat dat bij iedereen verschilt

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nou hier ook misselijk knarboor.. Was vanmorgen al beroerd dus heb alleen wat ontbijtkoek op. Heb nu ontzettend last van maagzuur en een rommelende buik. Maar als ik iets te eten heb gepakt, trek ik mijn neus er weer voor op...

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
  18. @ Linda ik moet mn buikje nog verbergen Gaat heel moeilijk en ben blij als we 10 december weer een goede echo hebben. Daarna denk ik dat we het maar gaan vertellen. Van het weekend vroeg een vriendin al of ik zwanger was. Had niet verwacht dat het zo snel al zo duidelijk zichtbaar was.

@ Knarboor heb terug gelezen en zag dat je wat vroeg maar nu kan ik de vraag niet meer vinden :s
    ga nog ff terug lezen

19. @ knarboor ik heb alleen last van de Clomid gehad toen ik de tabletjes slikte. Nar de 5 tabletjes had ik nergens meer last van.

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ok ik nergens lasttijdens slikken

zie wel dat jou cylcus 40 was met 1e ronde clomid? had je een laat ei want bij mij is ie gesprongen op dag 13-14 dus as goed is cyclys van 27/28

Deel Deze Pagina