Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo,,

Ik ben aardig bezig hoor om de economie te spekken...hahah...heb al HEEL VEEL gekocht...en ook een dure bugaboo...heel veel kleertjes maat je 50 die hij maar 1x aandoet denk ik...maar goed ik geef het daarna ook weer weg..of verkoop het...
    ik moet nu echt stoppen met kleertjes en frutsels te kopen anders word het te gek....ik heb :eek:eps: zelfs al een winterjasje voor volgend jaar gekocht...en als die hem niet past verkoop ik hem door! hahah erg he eigenlijk...

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi agneta

goed hoor het is verdacht stil vanavond zijn er een paar werken geloof ik. ik zelf ben een beetje in de war wat betreft mijn cyclus duur maar verder rustige dag gehad en jij?

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke wat dan met je cyclus? sorry als je het al verteld hebt *schaam* *schaam*

ik heb gewerkt was echt super druk maar dan gaat de tijd lekker snel. nu zo ff eten en stofzuigen en straks ff naar mijn zus.

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ agneta ik vorige week zondag vruchtbaar slijm gehad en afgelopen zaterdag weer en op allebei de dagen eipijn dus nu weet i kecht niet meer of ik een cyclus van 26 of 32 dagen heb maar ja moet maar weer geduld hebben had gehoopt 26 dan wist i kdeze week misschein al meer.

@lynn ik snap dat ook wel ik wil ook nu al leuke dingen kopen laat staan asl i kzwanger ben je wilt het ook zo graag en dan gebeurd het en dan wil je ook zoveel leuks kopen dat is logisch, maar als je dat altijd blijft doen.. als die geboren word herinnerd hij of zij het zich niet hoor dat mamas zich doodgeshopt heeft tijdens de zwangerschap en het is ook heeel leuk om dinge te kopen voor een beebje wat nog in je buik zit.. daar moet ik ook eerlijk in zijn zal de verleiding vaak niet kunnen weerstaan als ik eenmaal zwanger ben. een bugaboo is trouwens ook heel mooi maar vind ze zo laag en vind die stokke zo compact en lekker hoog, maar daar moet je van houden he welke kleur heb je hem?

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ lynn zit nu net in je album te kijken mooie kleur hoor die bugaboo en waar heb je dat ledikantje vandaan? een witte bank autsj als die maar schoon blijft als de kleine er straks is.. zie wel aan de foto's van je huis dat je een hele mooie smaak hebt.. :D en die k-swiss echt adorable vind die kleine uggs trouwens ook helemaal geweldig :D

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo heb er even snel overheen gelezen.. want ben ondertussen aan het koken...

ik vang ook nog even wat hcg..!

en hier nog steeds ongi.. word er gek van... t houd maar niet op geloof ik..

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke lastig dus wanneer je ei precies geweest is. heb je wel beide keren geklust? ik weet alleen geen antwoord op je vraag sorry

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey gaby ja idd vervelend dat het nog aanhoudt

@agneta ja ik heb die za en zo geklust en toen dinsdag en donderdag en toenza en zo weer dus ben hem niet mis gelopen denk ik. daar ben ik dan wel blij om maar toch wil ik het graag weten maar ga maar van afgelopen weekend uit want toen heb ik het toch wel het heftigste gevoeld. moet ik alleen weer mijn banner aanpassen :(

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke vreemd he. maar ik duim voor je!

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Goede avond!

Even een vraagje: een collega van mij is ziek en komt tot kerst niet op school. Ik neem al een klas van haar over en nu vroeg mijn baas of ik er een tweede bij kan hebben tot kerst. Dat vond ik prima, maar ik wilde wel de 4de klas en niet de derde. Nu is er een mailtje rondgestuurd waarin staat dat ik per direct de derde klas overneem. Heb de afdelingsleider ook al eem mailtje terug gestuurd dat dit niet de afspraak is, krijg ik een mailtje terug dat hij die klas al aan een ander heeft beloofd en het mailtje eindigd met: sorry maar waar...

Wat moet ik hier nu mee?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hey kwebbelaars!

Ik heb veel nieuwe spullen maar ook wat 2de hands spullen, en heb hier geen moeite mee.
    Verder ben ik nu kotsmisselijk...

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sammie: wat vervelend dat je niet lekker bent..

suhe: sorry maar ik zou ook niet weten wat ik dan zou doen..

ik ga even douchen...en dan ben ik er weer ff..

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hee suhe.
    kan je er nu niet onderuit komen? kan je niet vragen of je toch de 4e mag?

wat zouden jullie doen?.......................................
    ik moet een nieuwe verwarming voor in de huiskamer hebben en nu heb ik aan een patient gevraagd wat het bij hem kost( is heeft zo'n verwarmingsbedrijf) hij zei ik ga het voor je nakijken en ik bel je vanavond of morgen terug dat is nu bijna 2 weken geleden dus hij belde die avond niet en ik heb toen gewacht tot maandag hij zei ik bel je vanavond en toen belde hij weer niet oke hij belde toen dinsdag ochtend(vorige week) hij zei wat het koste en toen zei ik oke we doen het. hij zei toen ik bel je op als ik eraan kom want ik moet ff zien wat ik allemaal m oet hebben en waarschijnlijk kom ik morgen(dat was dus vorige week woensdag) hij kwam niet en toen ik donderdag hem weer belde zij hij ik kom waarschijnlijk vrijdag maar hij is nu nog niet geweest:(. .........................wat moet ik nu. ik wil nu zo langzamerhand wel een verwarming hebben in mijn huiskamer!

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oke sorry voor het lange verhaal. maar ik baal zo erg.

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zou iemand anders nemen...dat is wat ik zou doen...het is veel geld....en je wilt dat iemand het goed en niet half doet...en het lijkt dat hij er maar half tijd voor heeft....doe je het zwart als ik vragen mag? want als dat ook het geval is en hij doet het maar half dat ben je genaaid...oja en pas betalen als het af is....niets voor schieten..

ik ken iemand die heel vaak mensen letterlijk in de kou zetten zodra hij zijn geld had...daarom! succes

16. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    als ik jou was, zou ik een ander bedrijf opbellen

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    suhe nu dat ik zwanger ben sta ik heel erg op mijn strepen...afspraken zijn afspraken anders houd het op....toch?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankje roos....ik zal morgen wel wat fototjes van mijn huis laten zien....haha...maar die bank is "gewoon"van de ikea en zijn uitwasbare hoeze....ik zou heel graag een andere bank kopen...maar als je een kindje opkomst hebt die dadelijk met zijn vieze handjes overal aankomt dan w8 ik nog even.....je hebt ook andere kleurtjes...hihi...

over de stokke...nee daar moet je zeker van houden...mij iets te hoog..maar de bugaboo is inderdaad laag...maar goed de bak gebruiken ze niet zo heel lang...en ik heb nog nooit iets negatiefs over de bugaboo gehoord kwa afbreken ofzo....ook niet over de stokke hoor!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ga ff teruglezen kom alleen vast ff hoi zeggen

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja we doen het zwart en het is bijna 450 euro.

Deel Deze Pagina